SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
drink elke dag rauwe melkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog rauwe koemelk gedronken. Was letterlijk helemaal niks mee gedaan, alleen gekoeld, voor effecten gewaarschuwd en zo. Toch gedaan. Smaakte voortreffelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vroeger een hekel aan melk, maar via school een keer naar een boerderij geweest waar we rauwe melk konden proeven, en dat vond ik serieus echt lekker!![]()
![]()
is ook veel lekkerderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Ik had vroeger een hekel aan melk, maar via school een keer naar een boerderij geweest waar we rauwe melk konden proeven, en dat vond ik serieus echt lekker!
en als je bijvoorbeeld lactose intolerant bent kun je wel rauwe melk drinken omdat er nog lactase in zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow dat laatste wist ik niet eens!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook veel lekkerder
en als je bijvoorbeeld lactose intolerant bent kun je wel rauwe melk drinken omdat er nog lactase in zit![]()
![]()
Echt waar? Wow..! Nog nooit problemen mee gehad? Want ik neig naar hetzelfde.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
onze zoon heeft een keer een spreekbeurt over melk gehouden(zonder gein echt waar)
en toen rauwe melk mee genomen naar school
dat er dan bovenop de melk de room dreef
en dat dit slagroom is
daar hadden die kinderen nog nooit van gehoordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nope geen enkel probleemquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Echt waar? Wow..! Nog nooit problemen mee gehad? Want ik neig naar hetzelfde.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
u bent de zwakste schakelquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Melk hoef ik nu echt niet meer.
tot ziensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
boerderijwinkel in de buurt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
u bent de zwakste schakel
tot ziensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht wel de zwakste, maar nog steeds ijzersterk.
How can I make this topic about me?![]()
als je nu maar melk was blijven drinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wellicht wel de zwakste, maar nog steeds ijzersterk.
[ afbeelding ]
was je nog sterker geweest
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker. Kom er bijna dagelijks langs zelfs. Ik ga zeker even kijken en informeren.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?![]()
het hele idee dat rauwe melk gevaarlijk zou zijn is een beetje bij mensen door de strot geduwdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?
je kunt natuurlijk veel beter melk verkopen in pakken
waar de overheid een dikke vinger in de melk ehhh pap heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
0.000000000000001 meer kans op what so ever?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hele idee dat rauwe melk gevaarlijk zou zijn is een beetje bij mensen door de strot geduwdHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja was een beetje zo rond dezelfde tijd als dat die rottende Franse madenkaas verboden werd enzo.quote:![]()
volgens mij is het ook erg achterhaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0.000000000000001 meer kans op what so ever?
net als het roomboter verhaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat roomboter slecht voor je zou zijn en dat je vooral margarine moet gaan vreten?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is het ook erg achterhaald
net als het roomboter verhaal![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat roomboter slecht voor je zou zijn en dat je vooral margarine moet gaan vreten?
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: