Idem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik speel dat ik iemand ben die sociaal met andere mensen omgaat, terwijl ik liever met het licht uit en de gordijnen dicht op de bank lig
heb je gisteren nog vuurwerk afgestoken?quote:
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet van mensen en dat is geen act.
Maarja dat huisje midden in het bos met internet en niet hoeven te werken is financieel gewoon niet haalbaar.
Internet, OV...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.
Ja, ik ben een huismus maar wil toch ook weleens winkelen of naar een museum of naar de bios.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.
de weg moet op zn minst begaanbaar zijn voor het picnic busjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
En de supermarkt moet ook niet te ver weg zijn.
Wacht maar!quote:
Is goed hoor Ettoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht maar!
Ik krijg je nog wel!
Wat is dit voor hooligan gedrag.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht maar!
Ik krijg je nog wel!
bomen zijn relaxedquote:
Als ze dan nog niet weg zijn uit Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de weg moet op zn minst begaanbaar zijn voor het picnic busje
@Bomenverzameling woont in Eindhovenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee zo ver mogelijk weggestopt in het bos. Bomen stellen nooit teleur.
Van mij mag hetquote:
Ik moest mijn act beter doen, dus ik ben braaf Fles aan het dreigenquote:
Je moet snoeihard ingaan met je bedreiging.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest mijn act beter doen, dus ik ben braaf Fles aan het dreigen
Mogen je FOK! vriendjes er ook bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis en Ambar wonen in het bos
Lekker de hele dag wandelen, relaxen, boeken lezen, hobby-en, tuinieren.
Nee nee. Mensenloos bestaan graagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogen je FOK! vriendjes er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |