Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis veel
Dat snap ik
Maar laat ze er alsjeblieft niet mee weg komen
De reden dat K zo doorgaat is onder andere dat haar moeder haar ook gewoon steunt hierin
Dank je welquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:15 schreef BE het volgende:
[..]
Je doet het echt prima!![]()
Laat je niet gek maken!
Ik snap wat je bedoeld denk ik omdat ik de neiging heb K soms nog te verdedigen want ze heeft ook haar leuke en lieve kanten maar ik laat haar niet mee weg komenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis veel
Dat snap ik
Maar laat ze er alsjeblieft niet mee weg komen
De reden dat K zo doorgaat is onder andere dat haar moeder haar ook gewoon steunt hierin
Het kost tijd en ik moet volhouden en geduld hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.
Het is niet levensbedreigend, vooral erg hinderlijk. Met alleen een aangifte kan de politie niet direct tot aanpak overgaan, maar er moet een dossier opgebouwd worden zodat je juridisch sterk staat. Dat dossier wordt opgebouwd doordat hij alles doorstuurt.
Hij houdt verder al het contact af.
Dat is de beste versie van assertiviteit die je kan hebben en voor @:Cupfighter is het al helemaal knap, omdat ie moeite had met de verleidingen van K. Dat is niet meer.
Je doet het wat mij betreft echt heel goed CF
Het gaat wel ten koste van zijn mentale gezondheidquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.
Het is niet levensbedreigend, vooral erg hinderlijk. Met alleen een aangifte kan de politie niet direct tot aanpak overgaan, maar er moet een dossier opgebouwd worden zodat je juridisch sterk staat. Dat dossier wordt opgebouwd doordat hij alles doorstuurt.
Hij houdt verder al het contact af.
Dat is de beste versie van assertiviteit die je kan hebben en voor @:Cupfighter is het al helemaal knap, omdat ie moeite had met de verleidingen van K. Dat is niet meer.
Je doet het wat mij betreft echt heel goed CF
Oneens.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
CF
Dit is echt ziekelijk gedrag , als je als moeder zijnde ( als het al moeders is ) je dochter opdringen aan een ander die duidelijk heeft aangegeven geen contact meer te willen.
Je zult echt assertiever moeten worden om jezelf te beschermen
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat wel ten koste van zijn mentale gezondheid
zoiets is uitputtend
kost teveel energie
Nee, je HAD die neiging.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld denk ik omdat ik de neiging heb K soms nog te verdedigen want ze heeft ook haar leuke en lieve kanten maar ik laat haar niet mee weg komen
ik vind niet dat hij het niet goed doetquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, je HAD die neiging.
Je doet het de laatste tijd helemaal geweldig en alles wat binnen je macht en invloedssfeer ligt
Nogmaals.... wat stel je voor dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind niet dat hij het niet goed doet
maar ook iemand als de moeder van K dient aangepakt te worden
deze mensen stoppen niet maarzo
en hoe langer zoiets door ettert des te meer het een aanslag is op zijn mentaal
ik reageerde in eerste instantie op zijn post dat hij geen aangifte wilde doen tegen moeder Kquote:
Dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik reageerde in eerste instantie op zijn post dat hij geen aangifte wilde doen tegen moeder K
Was de aanhef ook "hallo schatje" en de afsluiting "liefs, mams van K" ?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt het was een promotieverhaal over haar dochter en dat zij vindt dat wij bij elkaar horen en elkaar goed aanvullen ze schrijft letterlijk neem K in je huis op ze is een aanvulling voor je leven.
Ze schrijft ook K zal voor je zorgen als je spierziekte erger wordt ze is heel zorgzaam
En zo gaat dat verhaal verder
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een melding gedaan , gaat ze door dan doe ik ook aangifte
Zeg eerlijk heb de neiging om ze op te bellen en om ze verrot te schelden maar dan gooi ik mijn eigen glazen in dus dat doe ik niet
@:r_one nee dat schreef ze niet, wel dat ik lief was en perfect bij K pas
@:greysbones heeft wel een punt dit moet ophouden want het put me langzamerhand wel uit en het is wat dat betreft een wonder dat ik nog steeds weinig aanvallen heb.
Ik ga gebruik maken van slachtofferhulp, die optie heb ik
Ik kan natuurlijk ook K gewoon haar zin geven dan stopt dit ook( grapje)
Van welk strafbaar feit?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
gaat ze door dan doe ik ook aangifte
Weet niet of je al voldoende hebt om het stalking te noemen (vanuit moeder), maar mocht ze door blijven gaan kan dat altijd overwogen worden. Kan je ook altijd even bij de melding navragen, of je (al) aangifte kunt doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stalking net zoals haar dochter
Nee dat is het nu nog niet maar de politie zei gisteren toen ik melding kwam doen dat ze het stopgesprek saboteerde en ze nu K denkt te helpen maar in principe verder de put in gooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet niet of je al voldoende hebt om het stalking te noemen (vanuit moeder), maar mocht ze door blijven gaan kan dat altijd overwogen worden. Kan je ook altijd even bij de melding navragen, of je (al) aangifte kunt doen
Een brief en 2 telefoontjes is geen stalking.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stalking net zoals haar dochter
Klopt, maar als dit Langer doorgaar wel plus ze het stopgesprek saboteertquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Een brief en 2 telefoontjes is geen stalking.
Als ze nou ook d'r tieten liet zien .....![]()
Het saboteren van het stopgesprek is ook niet strafbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, maar als dit Langer doorgaar wel plus ze het stopgesprek saboteert
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Het saboteren van het stopgesprek is ook niet strafbaar.
Wel onwenselijk, maar niet strafbaar.
Voor strafbare stalking is dit véél te mager, ook al ze nog even doorgaat. Dat wordt pas anders als ze jou dagelijks bombardeert met een shitload aan telefoontjes/mailtjes/brieven.
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?
Ik denk het niet. Het zijn twee individuenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |