die zou ik vooral heel hard uitlachenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel heel raar zijn.
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die zou ik vooral heel hard uitlachen
Heer Sly.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:43 schreef sly-nl het volgende:
Het is vast papa bear die op zoek is naar een veilig holletje![]()
[ afbeelding ]
Mwah.. Zie jou dan wel weer de stoute schoenen aantrekken, geile beerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik zou trouwens ook niet opendoen als er ineens iemand bij mij aan de deur stond die zei mijn vader te zijn![]()
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii ouwe ruin! Hoe is het met je en je balletjes?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Haha, weet ik toch!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?
Kom je wel weer een keer tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.
Werk ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, weet ik toch!![]()
Mooi!
Alles wel, danke schön!@ Ben an het werk, moet zo weer verder!
Voor jou en jou alleenen een beetje voor Marc en wees Chufi:
[ afbeelding ]
Beetje ramkraak is korter.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Lekker tuteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles wel? Drukte weer de stad uit?
Ow Fruit had net een filmpje gepost ook nogquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeen
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessantquote:
Amy.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |