SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
mooi hequote:
Komt uiteindelijk de erelijst van Feyenoord 2 er ook in?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi he
ik heb hem weer wat aangepast![]()
De financiele uitdagingen hebben puur te maken met het feit dat Atalanta 30 miljoen heeft uitgegeven aan hem en hem ook een gigantisch salaris heeft gegeven. Het probleem is niet dat Feyenoord het geld niet heeft, maar meer dat Atalanta te veel vraagt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal niet 100% causaal zijn nee, maar als je met geld smijt voor je derde optie, dan vraag je natuurlijk wel om financiele uitdagingen.
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk de erelijst van Feyenoord 2 er ook in?
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....quote:
Eens!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....
Als Utrecht dat zelfs lukt
Hebben wij een poging gedaan dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Snap niet dat Feyenoord een poging heeft gedaan om Haller te halen....
Als Utrecht dat zelfs lukt
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben we gehaald als beoogde derde keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Halve minuut scrollen om het topic te kunnen lezen.quote:
If you love someone, set them freequote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bring back the Arne Slot OP.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Halve minuut scrollen om het topic te kunnen lezen.
Welke idioot heeft dit bedacht?
quote:'Timber genoemd in zoektocht West Ham United naar nieuwe middenvelders'
vandaag, 16:01 683 reacties
West Ham United heeft Quinten Timber in beeld als mogelijke versterking voor het middenveld. De Engelse club is deze zomer actief op zoek naar nieuwe middenvelders en heeft de 24-jarige Feyenoorder daarbij toegevoegd aan de lijst met kandidaten. Dit schrijft The Guardian.
Trainer Graham Potter wil zijn selectie na de zwakke seizoensstart versterken met twee nieuwe middenvelders: een controlerende speler en een meer aanvallend ingestelde optie. West Ham deed al biedingen op Mateus Fernandes (Southampton) en Marc Casadó (Barcelona), maar die leverden tot dusver geen akkoord op. Ook een poging om Andrey Santos los te weken bij Chelsea werd afgewezen.
De Londenaren kijken daarom verder en hebben Timber op hun radar gezet. De middenvelder van Feyenoord wordt in Engeland gezien als een alternatief mocht een deal voor Fernandes of Casadó niet haalbaar blijken. Daarnaast volgt West Ham onder meer Romano Schmid (Werder Bremen) en Ngal’ayel Mukau (Lille).
Gimenez gaat niet meer naar Feyenoord willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef De_Pel het volgende:
Boniface waarschijnlijk van Leverkussen naar Milan.
Ik zou me gewoon brutaal melden voor Gimenez. 12 miljoen, al dan niet met Ueda en/of Carranza er gratis bij.
Ik zou het voor alle partijen prettig vinden als dat doorgaat.quote:
Leverkusen wil hem nu ook hebben.quote:
Stiekem Kasanwirjo in de kleine lettertjes zetten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen wil hem nu ook hebben.
Ik denk dat Timber nog wel vertrekt. Nu we geen CL spelen en Valente zich razendsnel ontwikkelt hebben wij minder aan Timber, en voor Timber lijkt het mij überhaupt het beste als hij die stap gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |