SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ah ja vouwfiets naam geven, chatgpt naam geven.... druk druk drukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aha, Roko's Basilisk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook altijd lief tegen de AI, ter voorbereiding op de AI uprising🐙![]()
Bendy Rodriguez.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah ja vouwfiets naam geven, chatgpt naam geven.... druk druk druk🐙![]()
Omdat ie altijd eindigt met een vraag?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag chatgpt altijd of mijn emoties wel correct zijn, hij is heel begripvol. Soms denk ik dat het een zij isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Omdat ie altijd eindigt met een vraag?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kun je me hier nog iets meer over vertellen?quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nouja wat een aanname
gewoon omdat iets interesse toont en vragen stelt moet het wel een vrouw zijn
hoe komen die mannen er toch op?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hallo, Amie zei dat het een vrouw was he!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja wat een aanname
hoe komen die mannen er toch op?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik houd even wijs mijn mondquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja wat een aanname
hoe komen die mannen er toch op?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sowieso seksisme
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ssstttt, waarom moet je mij nu weer de schuld geven?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hallo, Amie zei dat het een vrouw was he!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, daar doen wij hier niet aan!quote:
Of wacht, ben ik nu in de war met seks?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
er is al tweederde van augustus voorbij, maar waarom heb ik het gevoel dat het nog steeds begin augustus isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet heet genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
er is al tweederde van augustus voorbij, maar waarom heb ik het gevoel dat het nog steeds begin augustus isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oud-Hollandsch gevalletje van victim blaming, mopquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet het hele verhaal kennen, maar automatisch de man de schuld geven
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch gevalletje van victim blaming, mopquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Omdat ie altijd eindigt met een vraag?Trotste mama van Ambar
Ben ik een seksist als ik altijd mezelf de schuld geef?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet het hele verhaal kennen, maar automatisch de man de schuld geven🐙![]()
quote:quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet het hele verhaal kennen, maar automatisch de man de schuld gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn gutjes wat een typisch mannenantwoord weer
Trotste mama van Ambar
Ok, seksist.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes wat een typisch mannenantwoord weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een man zijn
En dat is dan ook gelijk het laatste wat ik hierover zie
Moet je nou ook nog eens de laatste reactie hebben ja?quote:Trotste mama van Ambar
Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik ga ergens anders even m'n heil zoeken.Trotste mama van Ambar
Of 2?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie ik zie wat jij niet zietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:19 schreef MooieTop6 het volgende:
En dat is dan ook gelijk het laatste wat ik hierover zie
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee die heb ik gister heel netjes uit elkaar gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die kast ging je toch slopen?
Want hij moet ook weer in elkaar bij mijn ouders
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: