Wat ben je aan het spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het gisteren ook mislukt
Maar ja, nieuwe game enzo
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe lamp van je al uitgeprobeerd?
De nieuwe Donkey Kong.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je aan het spelen?
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De nationale stroomstoring die je verwachtte is er niet geweest.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichtelijk teleurgesteld, maar mooi dat het gelukt is.
Dan gaan die viespeuken vast weer over mint chocolade beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig hier wel.
Geen nieuwe smaken chocolade om te bespeken?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De perenijs kruidnoten al voorbij gekomen?
Hoe erg ik het ook haat ik weet niet of ik het helemaal eens ben met dat laatste.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Wel beter dan mint.
Maar ja, alles is beter dan mint natuurlijk.
Oeh lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Die chocolade dingen met sinaasappel zijn ook echt verschrikkelijk smerig.
quote:
van die banaanvormige.quote:
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ikquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Kip met chocolade, zoals het hoort.
Ik had ooit een recept voor Chili con Carne waar pure chocolade bij/door moest. Dat was verrassend lekker..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Pollo con molequote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een mexicaanse specialiteit geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |