Ja in plat accent wel jaquote:
Ik heb ook 2 gestemdquote:
Ik 1, maar dan wel voor de buitenkantquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gestemd
Want lichtere binnenkant ivm schaduw dit dat alles
Anders wordt het allemaal zo donker, zeker met zwarte buitenkant
Dit dus!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gestemd
Want lichtere binnenkant ivm schaduw dit dat alles
Anders wordt het allemaal zo donker, zeker met zwarte buitenkant
Eens welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 1, maar dan wel voor de buitenkant
I second thisquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens wel
1 aan de buitenkant, 2 aan de binnenkant
Ja een beetje kleur in de tentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens wel
1 aan de buitenkant, 2 aan de binnenkant
Misschien kan ze de randjes zwart doen, krijg je zo'n cartooneffectquote:
heb je een thermos T geZ?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ik maar weer met de benen languit op de bank moest
Maar dat ik inmiddels vast wel weet hoe dat moet
Hmm nee maar wel goed ideequote:
J preciesquote:
En daar zijn wij het niet mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Maar ik zeg net dat de buitenkant zwart gaat worden.
Ja leuk dat jij dat vindt, wij willen kleurquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Ja dus? Men zegt wel vaker dingen in dit topicquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
mienienimimuis is eigenlijk gewoon normaalquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? Men zegt wel vaker dingen in dit topic
Raarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Klopt wel zo ongeveerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mienienimimuis is eigenlijk gewoon normaal
Ja iddquote:
Post je nummer in dit topic dan testen we hetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb al dagen dat internet (dus niet via de wifi) op mijn telefoon niet werkt.Weet ook niet of ik wel gebeld kan worden ofzo.
Zoals paarse muren? Als je een vrouw/vriendin hebt of krijgt, hopelijk heeft zij geen obsessie met paarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |