Sail Hawaii in 1941 was wat dat betreft spectaculairquote:
Of dat leuk is, is voor iedereen anders. Niemand kan voor jou beslissen of dat leuk is om heen te gaan. Derhalve is dit een vreemde en zodoende beoordeeld als niet toereikend voor een eigen topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:48 schreef Paul het volgende:
Ik las dat Sail weer begint vandaag
Ben er nooit geweest, is het leuk om heen te gaan? Of extreeeeeeem druk?
Wie geeft verslagje?
Sail 6 juni 1944 was anders beter georganiseerdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sail Hawaii in 1941 was wat dat betreft spectaculair
Kudos voor de organisatie
Daar bleven de boten erg ver van de kadesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sail 6 juni 1944 was anders beter georganiseerd
Dat dusquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:04 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik zit te overwegen er morgen heen te gaan, maar vraag mij af of er iets leuks te doen is, of is het soms alleen maar in de rij staan om boten te bekijken en enorme mensenmassa's?
Niet komen, blijf lekker thuis, het is al druk genoeg hier, met een stelletje lawaaimakers.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:48 schreef Paul het volgende:
Ik las dat Sail weer begint vandaag
Ben er nooit geweest, is het leuk om heen te gaan? Of extreeeeeeem druk?
Wie geeft verslagje?
Schitterende toestellenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet komen, blijf lekker thuis, het is al druk genoeg hier, met een stelletje lawaaimakers.
Ze vlogen hier vlak over, een tering herrie maken die F35igers
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-sail/84918669.html
Gemiste kans dat je zijn schip niet geëntert hebt, hem over de plank heb laten lopen, om vervolgens Maxima aan je kromzwaard te rijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:53 schreef junkiesietze het volgende:
Best leuk, gister nog de koning geramd
Ze zijn prachtig, hoorde nu ook hoeveel lawaai ze maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schitterende toestellen
Die vliegen hier dagelijks over.
Wel een teringherrie elke dag, maar daar wen je ook wel aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schitterende toestellen
Die vliegen hier dagelijks over.
Het zijn niet zomaar boten. Er zitten echt een heel aantal bijzondere en mooie schepen tussen. Ze zijn ook te bezoeken .quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt niks van dit hele evenement. Dus er zijn een hoop boten bij elkaar. Eh... ok? En daar ga je dan naar kijken? Leuk zeg
Dat laatste is ook waar. Als IJmuidenaar is dit een event wat bij je opvoeding hoort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zijn niet zomaar boten. Er zitten echt een heel aantal bijzondere en mooie schepen tussen. Ze zijn ook te bezoeken .
Gisteravond met vrienden met de boot een rondje gevaren langs al die schepen in de drukte. Prachtig ook al die bootjes. Zitten ook heel leuke zelfgemaakte dingen tussen, zoals een roze cadilac, een groene ‘duikboot’ en een soort vlot met sofa’s
Er is gewoon een bijzonder sfeertje.
Het wordt overigens door sommige mensen ook wel de Koningsdag voor kakkers genoemd
Ik geloof best dat dat leuk is voor liefhebbers. Ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat zoveel mensen zich ervoor interesseren. De jaarlijkse Keverdag Noord-Holland krijgt ook geen item bij het NOS Journaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zijn niet zomaar boten. Er zitten echt een heel aantal bijzondere en mooie schepen tussen. Ze zijn ook te bezoeken .
Nou ja, de historische schepen zijn natuurlijk het mooiste. Zelf ga ik niet naar Amsterdam, maar ik heb de mooiste schepen ooit wel gezien in Delfzijl en Harlingen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof best dat dat leuk is voor liefhebbers. Ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat zoveel mensen zich ervoor interesseren. De jaarlijkse Keverdag Noord-Holland krijgt ook geen item bij het NOS JournaalZitten toch ook een aantal bijzondere en mooie exemplaren tussen!
ik was er gisteren heequote:Op zondag 24 augustus 2025 06:03 schreef Eightyone het volgende:
Het oogt als iets wat leuk zou kunnen zijn. Alleen zijn er teveel mensen die er ook zo over denken.
Bij het zien van die lange rijen hoef ik niet meer.
Daarom: ga op een boot, dan is het leuk.quote:
Ja dit was gisteren, waarom geloof je dat niet, zaterdag is sowieso de drukste dagquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:27 schreef Eightyone het volgende:
Als dit echt is en idd van gisteren (daar moet je tegenwoordig kritisch op zijn), heb ik goed gegokt door daar niet heen te gaan.
Wát reuring vind ik leuk, maar er zijn grenzen.
kan op paar puntjes wel, voor 1,50quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:37 schreef Eightyone het volgende:
Als je vaak naar de wc moet, is het iig geen aanrader.
Dat is in Amsterdam op 'normale' dagen al lastig.
Het is nu echt rustig. Prima te doen. Van 10-12 zijn schepen nog te bezoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:27 schreef Eightyone het volgende:
Als dit echt is en idd van gisteren (daar moet je tegenwoordig kritisch op zijn), heb ik goed gegokt door daar niet heen te gaan.
Wát reuring vind ik leuk, maar er zijn grenzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |