A ja die moet je niet hebben in je ogen, dan ga je zo weer naar dromenlandquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij was het klaas vaak poeder.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, ppff wat een geneuzel of niet
Ja we zijn er helemaal klaar meequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenhouden dan, hier heb je geen zin in
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ja die moet je niet hebben in je ogen, dan ga je zo weer naar dromenland
Mooi, voor hun 6 anderenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja we zijn er helemaal klaar mee
Ja snap ik. Benieuwd wat ze nu gaan doenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja we zijn er helemaal klaar mee
Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Eindelijk kunnen we Dot weer de moeder bolken
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Eindelijk kunnen we Dot weer de moeder bolken
Nee hoor ik doe niet meequote:
Wellusquote:
Daaromquote:
Ja ik ga zo even in dossier kijken. Misschien inmiddels als getekend. Geen ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Benieuwd wat ze nu gaan doen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze belde gister opeens mijn ex.
Ze willen onderhandelen. Dus ex zegt, we hebben al onderhandeld. Er is prijs afgesproken en de koopovereenkomst is gemaakt.
Maar alles in het engels.
Ze dachten dat de meubels bleven staan, de bbq en buitenkeuken, de wasmachine en droger....
Dus hoe bot hij soms kan zijn, zegtie zijn jullie gek geworden? Dat staat toch duidelijk op de lijst?
Maar ja die kennen natuurlijk geen Nederlands.
Dus nu heeft hij de makelaar gebeld.
Deze man hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je post in dit topic, dus je doet mee.
Deze man hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als ze getekend hebben, kunnen ze niets meer, tenzij dit een vermeld stond als ontbindende factorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ja ik ga zo even in dossier kijken. Misschien inmiddels als getekend. Geen idee
bepaal jij dat, jij bent hier niet de baas hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Er is er hier een die denkt de baas te zijn maar zo werkt dat niet natuurlijk.quote:
Klopt, jij ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bepaal jij dat, jij bent hier niet de baas hoor.
Ga maar klagen bij yvonne.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is er hier een die denkt de baas te zijn maar zo werkt dat niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |