SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
paar maatjes kleiner misschien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff razendsnel googlen.
Mocht je een betere hebben, dan wil ik het wel aanpassen hoor!![]()
![]()
Jawel, we hobbelen door....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerd! Alles fijn?
Ik kwam net te laat het topic binnen!How can I make this topic about me?![]()
Ben echt overprikkeld nu.
Ik ga slapen, ik ben moe.
Sluit mijn beide oogjes toe.
En de rest vind ik tamelijk onzinnig,
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Aiiii, heeft het met gisteren te maken? Schoonmoeke enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
Sterke in ieder geval!![]()
welterustenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
Combinatie van werk en privé zullen we maar zeggen.quote:[img]https://fokstatic.nél/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 19 augustus 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii, heeft het met gisteren te maken? Schoonmoeke enzo?
Sterke in ieder geval!
En dank!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oef, take it easy he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Combinatie van werk en privé zullen we maar zeggen.
En dank!
Het wordt me meer en meer duidelijk dat best veel mensen in DTS tot de knieën zijn afgebrand door dat soort dingen.![]()
@ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:44 schreef maily het volgende:
@:ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:44 schreef maily het volgende:
@:ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |