quote:
Leugens.quote:
Eerst Bloodbornequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Koffieplanter in GAM / [PlayStation #167] State of Yotei
Sekiro 2? 🤔
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kom maar op, lust jullie rauw.
*stomp*quote:
Microsoft welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ideeën van Bloodborne 2 gaan in Duskbloods want Sony wilt geen Bloodborne 2 geld.
Nou nou.quote:
Ja ja ze doet het goed.quote:
Blijft onbegrijpelijk, honderden miljoenen door het putje voor games die niemand wil, terwijl ze goud in handen hebben en daar niks mee doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ideeën van Bloodborne 2 gaan in Duskbloods want Sony wilt geen Bloodborne 2 geld.
Daar moet meer achter zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft onbegrijpelijk, honderden miljoenen door het putje voor games die niemand wil, terwijl ze goud in handen hebben en daar niks mee doen.
Fuze tea no sugar.quote:
Nu met Chocobo's!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
Monster HunterSlechtste release dit jaar
Mindseye?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
Monster HunterSlechtste release dit jaar
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Is deze game inmiddels al geoptimaliseerd, of is het nog steeds maximaal 7 fps?
Heb liever Aardbeienbo'squote:
Rustig cavaliers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is geen VBL, normaal doen.
Genoeg mensen op belangrijke posities in de gamewereld die er heilig van overtuigd zijn dat ze beter weten wat gamers willen. Een nieuwe liveservice game met heel veel premium content achter paywalls, dat is wat de wereld wil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft onbegrijpelijk, honderden miljoenen door het putje voor games die niemand wil, terwijl ze goud in handen hebben en daar niks mee doen.
Miyazaki is geen fan van sequels en maakt liever steeds wat nieuws. Dark Souls II heeft hij ook niet gemaakt.quote:
Stukje Concord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Genoeg mensen op belangrijke posities in de gamewereld die er heilig van overtuigd zijn dat ze beter weten wat gamers willen.
Dark Souls 3 dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Miyazaki is geen fan van sequels en maakt liever steeds wat nieuws. Dark Souls II heeft hij ook niet gemaakt.
Met Nightrein en Duskbloods focussen ze zich vooral op online.
En dat is een verzameling van 1 t/m 3.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dark Souls 3 dan weer wel.
DS3 beste DS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dark Souls 3 dan weer wel.
True.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
En dat is een verzameling van 1 t/m 3.
Shinobi!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
De rechter Japanse dude is volgens mij een ninja 😱
Die broek.
Ninja Gaiden reveal??!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
De rechter Japanse dude is volgens mij een ninja 😱
Die broek.
Nog een?!quote:
Worlds speelt prima op de PS5. Ik vond het een uurtje of 30 leuk. Toen werd het naar mij gevoel meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:34 schreef Coco het volgende:
Eerste keer dat ik een monster hunter game probeerde.
En dan zo'n baggere optimalisatie.
Nog ongeveer anderhalf uur.quote:
Horst, hol mich ein Bratwurstquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Bratwursten moeten verkocht worden.
Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog ongeveer anderhalf uur.
Mijn enorme backlog is het daar niet mee eensquote:
De tijd van grote announcements op dit soort evenementen is gewoon voorbij, helaas.quote:
Oude servers ook plat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn enorme backlog is het daar niet mee eens
rip E3quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De tijd van grote announcements op dit soort evenementen is gewoon voorbij, helaas.
Ik vind dat een kwetsende opmerking 😱quote:
Zit net in Crusader Kings 3quote:
Je bent zellufquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat een kwetsende opmerking 😱
Kan niet wachten om honderden euro's uit te geven aan DLC voor iets wat ik duizenden uren speel.quote:
CK nooit gespeeld, hoe anders is dat als EU?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit net in Crusader Kings 3
Hoe druk is het daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:40 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Onimusha 1 t/m 4 grijs gespeeld maar heel warm word ik niet van deze beelden.
Misschien donderdag spelen op Gamescom als ie er is.
Graag live fokverslag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:40 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Onimusha 1 t/m 4 grijs gespeeld maar heel warm word ik niet van deze beelden.
Misschien donderdag spelen op Gamescom als ie er is.
Je speelt als een bloedlijn, niet als natie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
CK nooit gespeeld, hoe anders is dat als EU?
Met foto'squote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag live fokverslag.
Interview cosplayers.
Nogal. Anders een flinke baard in de keel.quote:
Can i ask you some questions?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag live fokverslag.
Interview cosplayers.
*gets SWATted*quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Can i ask you some questions?
I am a Fokker
-a fucker 😱 (haalt beveiliging erbij)
Eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef Coco het volgende:
Eigenlijk hoort deze troep helemaal niet op een game event.
Gewoon betaald segment van Prime.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef Coco het volgende:
Eigenlijk hoort deze troep helemaal niet op een game event.
Kut cordyceps 😱quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor anti vaginale schimmel reclame.
Vorig jaar voor ‘t eerst ja, ook op donderdag. Toen was het prima te doen, niet eens uitverkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe druk is het daar eigenlijk?
Je bent er eerder geweest toch.
Ik wil er op zich ook wel een keer naar toe gaan (in Keulen toch), maar als je uren moet wachten om iets te kunnen spelen, zie ik dat niet zo zitten.
Thanks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vorig jaar voor ‘t eerst ja, ook op donderdag. Toen was het prima te doen, niet eens uitverkocht.
Grote games waren wel echt heel druk zoals AC: Shadows, Crimson Desert en Kingdom Come 2. Daar stonden soms wel wachtrijen van 45 a 60 minuten. Je moet soms een beetje geluk hebben en beetje plannen. Ik heb vorig jaar meerdere keren de demo van Kingdom Come Deliverance II gespeeld en nooit langer dan een kwartier moeten wachten. Op andere momenten stond er een rij van een uur.
Minder populaire games zoals Phantom Blade Zero, Civ7 en Inzoi hadden niet eens een rij.
Dit jaar wil ik sowieso Silksong op de nieuwe Xbox handheld spelen.
Eigenlijk zijn de Indie vloeren het leukst. Originele games en vaak staan de devs er zelf. Vorig jaar echt leuke games ontdekt daar die ik normaal niet eens zou kennen.
Na 2 kratten bier, 3 liter paddosoep en een gezinszak pillen van Mo & Samir misschienquote:
Ja kan het echt aanraden hoor, al is het maar voor een keertje. M’n vriendin is nog een grotere gamer dan ik dus dat helpt ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks.
Volgend jaar maar eens kijken.
45-60 minuten valt nog mee.
Wat kost een kaartje eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja kan het echt aanraden hoor, al is het maar voor een keertje. M’n vriendin is nog een grotere gamer dan ik dus dat helpt ook wel.Vorig jaar ging ik echt voor KCD2 dit jaar zie ik het wel.
3 tientjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje eigenlijk?
Dat is niks.quote:
Dat is niet duur nee.quote:
Jan Peter Balkenende, the Game 😱quote:
Is er al, Hogwarts Legacy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende, the Game 😱
quote:
Meneer Onbekende voor jou, vlegelquote:
Bakkes snotneus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meneer Onbekende voor jou, vlegel
Straks nog een musical erbij 😱quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dit is de rest van de show
Claire Obscure the Musical 33.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks nog een musical erbij 😱
Zou kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Claire Obscure the Musical 33.
Dat kan, vind ik je nog steeds een snotneusquote:
*snuit neusquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan, vind ik je nog steeds een snotneus
Vol orkest bij game awardsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
De Clara 33 soundtrack was zooo ontzettend goed en enorm passend bij de sfeer
Terwijl het absoluut niet mijn muziek is.
Beetje lullig om dan met een draaiorgel aan te komen zettenquote:
Eens.quote:
Sowieso al die aziatisch games in Engels spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:23 schreef Drankster het volgende:
Silent Hill f in het Engels spelen. :’)
#justiceforyi-long
Close, maar dit dacht ik ook!quote:
Daar zijn andere sites voor, heb ik vernomenquote:
Truequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar zijn andere sites voor, heb ik vernomen
Niemand kan titten tippen aan Shadowheartquote:
Ja, om 21:59 zeker.quote:
Kunnen beter weer een Pillars game maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
Outer Worlds 1 heb ik 2 pogingen ondernomen, maar op een gegeven moment begon ik het saai te vinden.
Hopelijk maken de devs dan geen spelfout.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Kunnen beter weer een Pillars game maken.
(of een kotor 3)
Exp 33 wintquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:41 schreef Drankster het volgende:
KCD2 GOTY 100%
Die 250 uur zijn voorbijgevlogen en ik ben nog geen eens klaar.
Geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:41 schreef Drankster het volgende:
KCD2 GOTY 100%
Die 250 uur zijn voorbijgevlogen en ik ben nog geen eens klaar.
quote:
Dan zou ik als ik haar was toch het geld terug vragen 😱quote:
Wat een laatste kwartier bohquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En GTA VI. En Bloodborne 2. En God of War Egypt.
Titan Quest is dan ook epic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef Coco het volgende:
Titan Quest deed gewoon gelijk 3 in 1 met Greece, Egypt en China.
Act 1 al gespeeld van TQ 2.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Titan Quest is dan ook epic.
Moet ik nog doen.quote:
Voelt echt als de originele.quote:
Jin Sakai does approvequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
Alleen de main character vind ik niet zo interessant.
Ja man mega veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
Bijna 2 oktober
Maar zoveel games die kort op elkaar uit komen
En dan die gebruiken voor Monster Hunter ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
De RE engine![]()
Redelijk ondergewaardeerde engine.
DMC5 zag er goed uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
De RE engine![]()
Redelijk ondergewaardeerde engine.
Nogal.quote:
Bij Resident Evil valt dat toch mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:59 schreef Drankster het volgende:
Irritante aan Capcom is dat je weet dat ze nog een shitload aan QoL, content en DLCs gaan toevoegen waardoor ik soort van weiger de games met release te kopen
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:00 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
RE engine staat niet voor Resident Evil engine.
En Dragons Dogma ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Resident Evil valt dat toch mee?
Bij 8 wel, bij 7 niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Resident Evil valt dat toch mee?
Aanraderquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wukong moet ik ook nog spelen.
Show viel over het algemeen tegen ja, op wat knallers na.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
Nu nog efkes 1 of 2 uurtjes BG3 aanslingeren.
Don't fuck with Shadowheartquote:
Shadow drop NG2Bquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Show viel over het algemeen tegen ja, op wat knallers na.
De PlayStation en Xbox shows waren stukken beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |