Nogal. Anders een flinke baard in de keel.quote:
Can i ask you some questions?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag live fokverslag.
Interview cosplayers.
*gets SWATted*quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Can i ask you some questions?
I am a Fokker
-a fucker 😱 (haalt beveiliging erbij)
Eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef Coco het volgende:
Eigenlijk hoort deze troep helemaal niet op een game event.
Gewoon betaald segment van Prime.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef Coco het volgende:
Eigenlijk hoort deze troep helemaal niet op een game event.
Kut cordyceps 😱quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor anti vaginale schimmel reclame.
Vorig jaar voor ‘t eerst ja, ook op donderdag. Toen was het prima te doen, niet eens uitverkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe druk is het daar eigenlijk?
Je bent er eerder geweest toch.
Ik wil er op zich ook wel een keer naar toe gaan (in Keulen toch), maar als je uren moet wachten om iets te kunnen spelen, zie ik dat niet zo zitten.
Thanks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vorig jaar voor ‘t eerst ja, ook op donderdag. Toen was het prima te doen, niet eens uitverkocht.
Grote games waren wel echt heel druk zoals AC: Shadows, Crimson Desert en Kingdom Come 2. Daar stonden soms wel wachtrijen van 45 a 60 minuten. Je moet soms een beetje geluk hebben en beetje plannen. Ik heb vorig jaar meerdere keren de demo van Kingdom Come Deliverance II gespeeld en nooit langer dan een kwartier moeten wachten. Op andere momenten stond er een rij van een uur.
Minder populaire games zoals Phantom Blade Zero, Civ7 en Inzoi hadden niet eens een rij.
Dit jaar wil ik sowieso Silksong op de nieuwe Xbox handheld spelen.
Eigenlijk zijn de Indie vloeren het leukst. Originele games en vaak staan de devs er zelf. Vorig jaar echt leuke games ontdekt daar die ik normaal niet eens zou kennen.
Na 2 kratten bier, 3 liter paddosoep en een gezinszak pillen van Mo & Samir misschienquote:
Ja kan het echt aanraden hoor, al is het maar voor een keertje. M’n vriendin is nog een grotere gamer dan ik dus dat helpt ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks.
Volgend jaar maar eens kijken.
45-60 minuten valt nog mee.
Wat kost een kaartje eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja kan het echt aanraden hoor, al is het maar voor een keertje. M’n vriendin is nog een grotere gamer dan ik dus dat helpt ook wel.Vorig jaar ging ik echt voor KCD2 dit jaar zie ik het wel.
3 tientjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat kost een kaartje eigenlijk?
Dat is niks.quote:
Dat is niet duur nee.quote:
Jan Peter Balkenende, the Game 😱quote:
Is er al, Hogwarts Legacy.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende, the Game 😱
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |