Kijk dat moet natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Essie zegt: het smaakt ook lekker
Ziet er uit als kiep kerriequote:
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?quote:
Ja jij hebt ervaring met wondjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?
jij bent ervaringsdeskundigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
Dit was ook makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk dat moet natuurlijk ook![]()
Wij hebben makkelijk gegeten, gewoon patatjes omdat het kan
Het is zoete aardappelcurry, met kiepquote:
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
prepgemakquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
Het schap met speciale smaakjes kruidnoten stond ook al weer opgetuigd bij de AHquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote panquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreider
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt ervaring met wondjes
Maar dat maakt me nog geen expert tochquote:
Ja dat deed ik vroeger met snertquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
quote:
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde productquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolken
Jij bent toch in alles expert?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
je hoeft ook geen expert te zijn om je schouder te delenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
Kruidnoten zijn wel een stuk lekkerder dan speculaasjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde product
Chocopasta, hagelslag en een chocoladereep zijn ook niet hetzelfde
Ik heb verschillende dingen in de vriezerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
moet idd een soort van gewenning worden. en je moet echt het gemakkelijk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |