Klinkt comfortabel, maar hoe pak je dat met het ontbijt aan? Kruimelt dat niet in bed?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:48 schreef Lienekien het volgende:
In het weekend de espresso na het ontbijt op bed. Dus nog steeds in bed. En ik hoef er het bed niet voor uit.
Volautomaat.
Och, een paar kruimels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:44 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Klinkt comfortabel, maar hoe pak je dat met het ontbijt aan? Kruimelt dat niet in bed?
Ook in bed?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:48 schreef Lienekien het volgende:
In het weekend de espresso na het ontbijt op bed. Dus nog steeds in bed. En ik hoef er het bed niet voor uit.
Volautomaat.
leogodquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Aan t eind van de dag heb ik 45 50 bakkies koffie op
@:rambodirk
Ik krijg hier een heerlijk beeld van in mijn hoofd van 5 mensen die in een grote ruimte tegelijkertijd staan te douchen, terwijl ze latte machiato’s staan te slurpen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:43 schreef Marsenal het volgende:
Mijn tweede bak, om 7.00 uur, zwart, onder de douche. Vaak douchen we hier met z'n vieren of vijfen tegelijk, dan moet ik een zwarte en een latte macchiato maken en drie glazen melk, en staat iedereen onder de douche een beetje decadent te doen
Nakend ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heerlijk beeld van in mijn hoofd van 5 mensen die in een grote ruimte tegelijkertijd staan te douchen, terwijl ze latte machiato’s staan te slurpen.
Koffie orgie...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heerlijk beeld van in mijn hoofd van 5 mensen die in een grote ruimte tegelijkertijd staan te douchen, terwijl ze latte machiato’s staan te slurpen.
Mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |