Paardenmensen ja ? Doen die dat ?quote:
Ligt er aan hoe hard ze gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Paardenmensen ja ? Doen die dat ?
Ooooow.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard ze gaan.
Ja ja ik ga al slapen. Nog even haar wassenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef Blues het volgende: [..] Nee ze hadden daar allemaal gekke namen. Geeltje, Specht, Duinroos etc
![]()
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze weekquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Was niet boos hoor @:whiskers2009 En het klopt ook wel, het is geen jongeren reisorganisatie. Het is gewoon een prima reisorganisatie, niet de allerbeste, maar ook niet de allerslechtste. Je krijgt ook veel waar voor je geld. Veel te zien.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:14 schreef Blues het volgende:
Dikkie en dan je tong klikken.
Dan kwam ie![]()
Zal wel.dooT zijn
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze week
Wat naar zegquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komen)
Ik dacht even dat er brand wasquote:
We zijn nog niet klaarquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Blues het volgende:
Als Dikkop in galop ging duurde 't altijd ff, beetje traaaaag, geen zin![]()
![]()
Wat een zalige rit hadden jullie LHO en Ise. Jammer vd verkeerde broek![]()
Fleur is mijn spirit animalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar![]()
Volgende keer lang te paard moet ik mijn sport boxershorts ipv de gewone aandoen, die zitten wat strakker en ook qua zweet prettiger.
Mijn paard voor deze twee dagen is overigens Fleur. Fleur houdt meer van eten dan van lopen, behalve de laatste twee uur want dan loop je richting het eten.
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.quote:
Kun je niet iets voorzichtiger met 'm zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |