Die eerste diagnoses? Ja hoor, die waren echt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nou ten eerste geloof ik er niks van dat ze die had, en ten tweede vertelt ze er dan volgens mij gewoon niks meer over en verdwijnt het uit haar bio en zo.
Maar ze is wel "eerlijk" en heeft "real talk"...
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Ze ging even offline of stopte gewoon met het vermelden en dan begon het volgende weer...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan bij die diagnoses? Uitgedoofd? Wat waren dit voor diagnoses?
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand andersquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
Misschien is het iets zakelijks, dan kan ik me nog voorstellen dat je heen en weer beltquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.
Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
😂😂😂quote:[ afbeelding ] Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:
[..]
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.
Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.
En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat ze het gewoon langzaam laten uitdoven, zoals iemand hier eerder ook al aangaf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
Waarom niet? Haha. Ik hang ook lekker ondergoed op hoor. Als men er last van heeft op de camping: ik zie ze toch nooit meerquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik neem standaard diaree pillen mee en heul veul onderbroeken 😂🤣 prima die broek en shirts aan de waslijn maar mijn ondergoed hang ik niet uit op de camping 🤣😂
Zie net dat Iris weer in Amsterdam is. Dat worden weer ren en vliegreisjes van M. Janken bij de hereniging, maximaal knuffelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie even opdraven. Samenwerking met Hello Fresh.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Het verplichte pastaatje snijden/roeren op maandag.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |