abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218537606
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218537609
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nou ten eerste geloof ik er niks van dat ze die had, en ten tweede vertelt ze er dan volgens mij gewoon niks meer over en verdwijnt het uit haar bio en zo.

Maar ze is wel "eerlijk" en heeft "real talk"...
Die eerste diagnoses? Ja hoor, die waren echt.
pi_218537622
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
pi_218537631
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.
pi_218537641
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳
pi_218537657
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wat gebeurde er dan bij die diagnoses? Uitgedoofd? Wat waren dit voor diagnoses?
Ze ging even offline of stopte gewoon met het vermelden en dan begon het volgende weer...
Bedenk alles wat niet dodelijk is en niet helemaal aantoonbaar dat heeft ze gehad... de lijst is lang!
Ze heeft ook her en der diagnoses op de kinderen geplakt..
pi_218537660
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
pi_218537665
quote:

[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
pi_218537680
De kinderem van DBM 2x onder de douche? Waarom? Doe dat gewoon 's avonds en dan 's ochtends ff een washandje over het gezicht en de onderkant (zo doen wij het iig).

Maar flap/flop/flip heeft ondanks het spugen vandaag een normale dag gehad? Geen blazende sirenes nodig gehad? Gelukkig hebben ze weer schoon ondergoed. Als ze 2x per dag douchen, gaat dat schone ondergoed er natuurlijk wel rap doorheen 🤷‍♀️
pi_218537690
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
pi_218537699
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.

Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
pi_218537700
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
Dat denk ik niet.
pi_218537707
[quote]0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:

[..]

Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.

En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-08-2025 22:19:48 (Nog niet klaar) ]
pi_218537723
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.

Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
Misschien is het iets zakelijks, dan kan ik me nog voorstellen dat je heen en weer belt
pi_218537754
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜
pi_218537768
[quote]1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:
[..]

Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.

En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.

😂😂😂
pi_218537773
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat ze het gewoon langzaam laten uitdoven, zoals iemand hier eerder ook al aangaf.

Nu alleen nog maar foto's / stories zonder elkaar en andere content (MB als single mom in ieder geval, over een tijdje misschien J en K als happy family).
Dat de overgang niet groot is, hun feed langzaamaan veranderd en straks voor nieuwe volgers gewoon het nieuwe imago is aangenomen.
pi_218537802
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik neem standaard diaree pillen mee en heul veul onderbroeken 😂🤣 prima die broek en shirts aan de waslijn maar mijn ondergoed hang ik niet uit op de camping 🤣😂
Waarom niet? Haha. Ik hang ook lekker ondergoed op hoor. Als men er last van heeft op de camping: ik zie ze toch nooit meer :D
En vaak ook 2 stuks ondergoed per dag voor de kinderen, maar dat is omdat het dan van die zweters zijn.

Zo’n vochtig washandje gebruik je volgens mij meer voor een vies gezichtje of zo, niet als vervanging van een douche :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218537803
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
pi_218537811
quote:

[..]
Zie net dat Iris weer in Amsterdam is. Dat worden weer ren en vliegreisjes van M. Janken bij de hereniging, maximaal knuffelen.
pi_218537860
Die foto van Debbie in haar rolstoel allemaal mensen in beeld.....
Je eigen kids 'afschermen' en dan we dit
pi_218537863
Gelukkig de boter bij Kyra palm olie vrij.
pi_218537877
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Ja, dan moet ie even opdraven. Samenwerking met Hello Fresh.
pi_218537881
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Het verplichte pastaatje snijden/roeren op maandag.
pi_218537926
MB kan ook andere gesprekken uit haar lijst verwijderd hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')