Ontopic: dat dit het leiden frost effect heetquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ei bakken in een rvs pan (dus zonder anti aanbaklaag) dat niet kleeft en om te checken dat je pan heet genoeg is kan je druppels water in doen, dansen ze dan is de pan heet genoeg, verdampen ze dan is het niet heet genoeg.
*insert tubgirlquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:10 schreef MisterFox het volgende:
Dat jonge mensen niet weten hoe leuk het internet was vanaf 2000 tot circa 2015. En hoe hard het nu zuigt.
En datzelfde geldt voor de gemiddelde comments op youtube en instagram.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:50 schreef 215 het volgende:
Dat ik ver weg moet blijven van facebook en dergelijke. Alleen maar onzin daar en als je er iets van vindt krijg je ruzie.
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hoe je niet financieel moet laten uitkleden door Filipijnse vrouwen
Het grote verschil tussen facebook en FOK of Youtube is dat je de schrijvers vaak persoonlijk kent en dus ziet wat voor onzin/onwaarheden kennissen van je uitkramen. Dan komt het me te dichtbij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En datzelfde geldt voor de gemiddelde comments op youtube en instagram.
Enige dat ik moet toegeven als guilty pleasure is bij bepaalde reels wel naar de comments rennen omdat er soms wel enorm grappige comments onder zitten.
Maar zelf meedoen en zinloze discussies met randoms aangaan op social media? HELL NO
(edit: al heb ik dat hier op FOK! wel vaak zat gedaan en doe ik het nu en dan nog steeds wel eens)
Maar wel gewoon echt laten uitkleden, of moeten zij dat doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat je de deksel van een kookpan op het handvat kan plaatsen tijdens het koken.
Hoogtijdagen van rotten.comquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*insert tubgirl
En ik zou die tijdschaal aanpassen naar 1997-2003
Van wie zou je dat hebben geleerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Waar is dat goed voor? En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:30 schreef SacreCoeur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |