SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 18-08-2025 21:47:43 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek je die naam ook zo uit zoals ze het daar uitspreken?
Ach, hij was er toch al even. Kan je net zo goed de theepot van je vrouw vereeuwigen in computergeschiedenis.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch liever naar Utah voor de Nationale Parken en niet de 3D theepotten, maar ieder zijn ding
Ook dat het een beetje zo'n wazig afloopt met een soort mengelmoes tussen een H, G en W?quote:
Geloof alleen niet dat die test tegenwoordig nog heel relevant is met de huidige rekenkracht van de machientjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, hij was er toch al even. Kan je net zo goed de theepot van je vrouw vereeuwigen in computergeschiedenis.
net als met Leerdam?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat het een beetje zo'n wazig afloopt met een soort mengelmoes tussen een H, G en W?
Geen idee, ik kom daar nooit en hoor nooit iemand daarover?quote:
Niet teveel aan thee denkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af.
Gute Nacht Freunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk om goedkope opknappers kopen en dat weer netjes maken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 18-08-2025 22:09:55 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga deze week heel goedkoop een kist ophalen om op te knappen. Wil er een kattenbak ombouw van maken of om in/op te slapen. Wil ik al een tijdje maar kon nergens redelijk in de buurt een goedkope opknapper vinden.Kan er niet een beetje kleur op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk om goedkope opknappers kopen en dat weer netjes maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom niet gewoon paars ofzo, beetje kleur in de kamerquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien. Maar grootste gedeelte zal alsnog zwart worden.
Maar ik ga denk ik gewoon overspuiten en volgens mij ben ik nog nooit voor een redelijk prijs leuke kleurtjes tegengekomen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon paars ofzo, beetje kleur in de kamer
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574521/quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ga denk ik gewoon overspuiten en volgens mij ben ik nog nooit voor een redelijk prijs leuke kleurtjes tegengekomen.
Het feit dat er geen één review bij staat vind ik wat zorgelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574521/
Bij een tintje donkerder wel https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574522/quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat er geen één review bij staat vind ik wat zorgelijk.
Daar krijg je soms al een perma als je de moderator van dienst raar aankijktquote:
Ik zou geen blauwe zijn als ik niet achter het beleid stondquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij moet dit natuurlijk zeggen als blauwe
*he kijk daar, een Nattekatquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar krijg je soms al een perma als je de moderator van dienst raar aankijkt
Ja nee sorry, maar ik heb je nu genomineerd voor een ban.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*he kijk daar, een Nattekat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar ik heb je nu genomineerd voor een ban.
exact de helft?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik zou dan niet alles roze doen alleen ben dan aan het denken welke gedeelte wel.
Waarschijnlijk die ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
Psychopaten gaan toch gapen als ze iemand zien gapen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:34 schreef UitStraling het volgende:
Psychopaten gaan toch gapen als ze iemand zien gapen?
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
O ja je hebt lekker vakantie, tijd voor jezelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja nogal. Dadelijk even rommelen in huis.
Zeker. Vanmiddag lekker toeren!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je hebt lekker vakantie, tijd voor jezelf
Ja genieten zolang het nog kan, de herfst is weer in aantochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Vanmiddag lekker toeren!
We kunnen maar beter Chinees gaan leren.quote:After recent tests, China appears likely to beat the United States back to the Moon
Ben net klaar met Russisch lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
We kunnen maar beter Chinees gaan leren.
Als de Chinezen de wereld straks in handen hebben, kunnen ze je mooi te werk stellen in Rusland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben net klaar met Russisch leren
SMEK SMEK SMEK SMEK!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
denk ik niet want dan ben ik een skinny bitchquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkennen we je nog wel als je weer in Nederland bent?
Hoe gaat het met je muah Thai?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ik niet want dan ben ik een skinny bitch
Same same :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je muah Thai?
Straks kom je net als met je Thaise les bijna het land niet meer terug in.quote:
Dan moet ze even sparren bij de douane om te laten zien hoe goed ze al kan vechten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks kom je net als met je Thaise les bijna het land niet meer terug in.
Hopelijk kijken ze ook naar de wond, want die lijk groter te zijn geworden.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het ontbijt voor vandaag.
[ afbeelding ] samen met wat toast en fruit (meloen, ananas en appel).
Succesquote:
Moet je op controle?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk kijken ze ook naar de wond, want die lijk groter te zijn geworden.
Succes!quote:
Lekker soppenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:28 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vandaag ramen soppen denk ik
Ze zijn voorlopig klaar met stoffige zooi maken in de straat
Sopsopsopquote:
Ik weet het nog steeds niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
wilde pasta eten maar het restaurant is dicht
Ik heb ook geen idee of je vader ineens bij de man voor de deur staat, Ama.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
Mijn vader reageert ook niet terug dus ik heb geen idee of hij vandaag na werk ineens bij die man voor de deur staat om die kist te halen.
Lekker soepje dan maar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na mijn gerriederrie heb ik daar niet zo veel trek in
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na mijn gerriederrie heb ik daar niet zo veel trek in
oh is dat niet gevaarlijk met een ontsteking, heb je geen pijn verder?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Oh er is schijnbaar ook niet echt haast om mij een datum voor de ingreep in een brief sturen.
gingen ze ook klappen voor jequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Sta je net lekker de ramen te soppen, komen er een groep hoogbejaarden met rollators en begeleiding langslopen
Gingen ze uitgebreid staan kijken hoe ik mijn ramen aan het doen was
Ik kreeg wel goedkeurende blikken en duimpjesquote:
Enorme prestatiedruk ineens!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Sta je net lekker de ramen te soppen, komen er een groep hoogbejaarden met rollators en begeleiding langslopen
Er gebeurt wel veel bij die branderijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Donderdagmiddag moet ik op gesprek komen bij de branderij zodat we kunnen kijken hoe ik alles weer helemaal zelfstandig kan gaan doen.
Sinds die kluis toen was gestolen mag ik ook niet meer kantoor enz schoonmaken als er niemand is (en dat is vaak) maar dat is echt super irritant.
Meteen dikke stressquote:
Als het gevaarlijk zou zijn had die chirurg wel gezegd dat er spoed achter zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh is dat niet gevaarlijk met een ontsteking, heb je geen pijn verder?
Nou niet alles, alleen de koffiebrander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gebeurt wel veel bij die branderij
Gestolen kluis, alles afgefikt..
En dat is opzich wel essentieel voor een... Koffiebranderij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet alles, alleen de koffiebrander.
Klopt en dat is ook behoorlijk vervelend maar gelukkig is niet alles afgebrand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is opzich wel essentieel voor een... Koffiebranderij?
Bangers & mash. Met een kuiltje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu even in een crisis![]()
quote:Defensie oefent met laagvliegende gevechtshelikopters
Het Defensie Helikopter Commando (DHC) voert van dinsdag 19 tot en met donderdag 21 augustus en van dinsdag 26 tot en met vrijdag 29 augustus laagvliegoefeningen met gevechtshelikopters in Oost-Nederland uit.
De oefening, genaamd 'Centaur Wrath', vindt die dagen plaats tussen 9.00 en 16.30 uur. Vier Apache-E gevechtshelikopters oefenen met het aanvliegen en uitschakelen van fictieve gronddoelen. De helikopters mogen tot op 'grasspriethoogte' vliegen.
Defensie benadrukt dat laagvliegen en dekking zoeken essentiële vaardigheden zijn voor helikoptervliegers in gebieden met verhoogde dreiging. Voor de oefeningen zijn speciale vergunningen verleend.
nee ook geen trek inquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bangers & mash. Met een kuiltje.
Dat is ook geen positieve instelling. Je gaat toch niet verhongeren daar?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
misschien is mijn favo restaurant open maar ga er vanuit dat die dicht is
Met mollys doe je meestal geen dutjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
lekker gelunched en twee molletjes in mijn mik , maar even een dutje doen nu
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook geen positieve instelling. Je gaat toch niet verhongeren daar?!
Ik zou iets gezonds met veel groenten gaan eten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemoet wel wat eten natuurlijk
maar wat
[ afbeelding ]
Succes Bal! We leven met je mee hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of dat restaurant open is en anders neem ik pho
Ik zou pizza gaan eten met CLquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of dat restaurant open is en anders neem ik pho
Waar gaan die beentjes naar toe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw stond een tijdje geleden gewoon een half uur ofzo erbij toen ik onkruid aan het wieden was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Geen idee, heb niet gevraagd waar ze heen gingenquote:
ik weet net wat ik hier van moet denkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel opleiding heeft een bak warm vlees realistisch gezien nou echt nodig?
Dat wordt weer een week naar de WC rennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of dat een goede keuze is
Ik ga het regenwater van mijn balkon ook gewoon verkopen. Zitten aroma's in van duivenuitwerpselen, dakmos, rottende eikels die door kauwtjes op het balkon zijn gedropt en wat noten van potgrond.quote:La Popote heeft als eerste Engelse restaurant een watermenukaart. Op de kaart staan naast kraanwater zeven soorten flessenwater. De duurste fles kost omgerekend 22 euro.
Wut?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel opleiding heeft een bak warm vlees realistisch gezien nou echt nodig?
als het maar hoog genoeg opgestapeld isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Het is maar 1 klein bord. Tegenvaller dit
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ow, ging daarover. Dacht iets anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maar ze konden de bestelling niet aan?
nee, die zou gewoon een volledig nieuwe kopen. zelf iets in een fitting draaien lijkt me te gevaarlijk voor hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vinden jullile van mijn stash?Ik mis paars of roze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vinden jullile van mijn stash?Loopt wel op rolletjes bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt wel op rolletjes bij jou
Vinden jullile van mijn stash?Niets volkorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Vinden jullile van mijn stash?That's a wrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Vinden jullile van mijn stash?En wat wrap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naakte vrouwen?
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het zit in de naam![]()
Grote voorraad is van belang, mag niet zonder komen te zitten.
die van Nattekat heeft bouwlampenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.
Vinden jullile van mijn stash?EuforischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die van mij ookquote:
ik heb snack komkommertjesquote:
quote:
Jupquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En wat wrap je
Naakte vrouwen?
Als noodpakket heb ik hier niet zoveel aan denk ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.
Ook een beetje lullig als je bezig bent en je folie is ineens op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het zit in de naam![]()
Grote voorraad is van belang, mag niet zonder komen te zitten.
Een rolletje gebruiken om de anderen in te wikkelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Pas als het ergens omheen zit
Blijft je mummy langer vers in tijden van schaarste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als noodpakket heb ik hier niet zoveel aan denk ik...
Eerst samen muntjes tellen en dan wrappen maarquote:
Dus dat zat er in z'n koffertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst samen muntjes tellen en dan wrappen maar
Ieder zo zojn dingquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dat zat er in z'n koffertje.
Is Gerrit de temu variant?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed landelijke stroomstoring incoming. Het was leuk mensen.
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een rolletje gebruiken om de anderen in te wikkelen
Dat dan weer wel... Verlengd de levensduurquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijft je mummy langer vers in tijden van schaarste.
Heul niet, ik ben lief en onschuldigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee![]()
Je snapt wel wat ik bedoel
Waarom zou ze dat nou doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Schoonzusje is in een museum met toetjestentoonstelling en nu stuurt ze mij allemaal foto's
Oja, dit soort dingen heb jij geen verstand vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben lief en onschuldig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oja, dit soort dingen heb jij geen verstand van![]()
Maar is zeker waar dat laatste
Ja ik snap het ook nietquote:
O ja daar wilde ik ook heen. Ooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Schoonzusje is in een museum met toetjestentoonstelling en nu stuurt ze mij allemaal foto's
Ga ik binnenkort heenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:In Bennekom is op dinsdagochtend een auto, dwars door een heg en tuin, een garage bij een woning in gereden. Dit gebeurde op de Grietjeshof waarbij de auto vanaf de Van Wijenbergenstraat kwam.
"U wilt hier parkeren. Mag dat?"quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
zet hem volgende keer maar in een parkeervak, meneer
[..]
Ik zit op een pakketje te wachten met tunische haaknaalden en houten bloemen puzzeldingesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kwart over drie en alle belangrijke taken van vandaag zijn af. Saai.
Leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit op een pakketje te wachten met tunische haaknaalden en houten bloemen puzzeldinges
Jaquote:
Elke drie dagen ramt ergens in Nederland een auto een huisquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oeh die zijn topquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
wel opvallend. Je zult nooit horen dat een huis zomaar een auto ramtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Elke drie dagen ramt ergens in Nederland een auto een huis
Wacht maar tot ze wraak gaan nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel opvallend. Je zult nooit horen dat een huis zomaar een auto ramt
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kangaroos Have Three Vaginasquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Elke drie dagen ramt ergens in Nederland een auto een huis
Doet me denken aan steampunkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
En als ik het leuk vind om te doen dan wil ik deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En en en en..
Er is ook een werkende grammofoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Doet me denken aan steampunk
Ik zag de knikkerbanen ja. Maar ik mag niet meer dingen die onafgemaakt in huis kunnen liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook een werkende grammofoon
En flipperkast
En knikkerbanen..
Ziet eruit als priegelwerk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
En als ik het leuk vind om te doen dan wil ik deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En en en en..
Ja ik had deze bloempjes besteld zodat geen verzendkostenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag de knikkerbanen ja. Maar ik mag niet meer dingen die onafgemaakt in huis kunnen liggen
Deze zijn leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Je hebt die bloemen die ik gehaakt heb gezien he?quote:
Vind het wel gaaf eigenlijk. Alleen dat bouwen enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ook een werkende grammofoon
En flipperkast
En knikkerbanen..
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt die bloemen die ik gehaakt heb gezien he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Komen er nog meer LEGO bloemen? 🤭quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb boven nog ergens wat glazen bloemen liggen
En ik heb die gehaakte bloemen
En lego bloemen
En straks dus ook houten bloemen
Ja hequote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar je het vanmorgen ook over had toch? Die wond?
En hoe was het verder?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Dat is waar je het vanmorgen ook over had toch? Die wond?
En hoe was het verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Dat is dan wel weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nieuwe laptop bestellen, omdat de huidige nukkingen heeft na 7 jaar intensief gebruik.
Ziekenhuis:ik duim voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en anders even bij @LTVDK uithuilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat verklaart gelijk waarom heel Nederland nog stroom heeft.quote:
Ik kan maar beter de trein alvast pakken merk ik al.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom heel Nederland nog stroom heeft.
Jups wel zo veilig. Zeg maar tegen je leidinggevende dat het om een noodsituatie gaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan maar beter de trein alvast pakken merk ik al.
Dus ik moet alvast mijn eten gaan opwarmen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan maar beter de trein alvast pakken merk ik al.
Stapjes, hapjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl ik ben vanavond uitgenodigd om mee te gaan op excursie door de wijk opzoek naar alle eetbare planten. Ambar mocht ook mee.
Sociaal doen iehl. Maar ik ga wel
Ja. Tijd om aan die toetjes te beginnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus ik moet alvast mijn eten gaan opwarmen?
Al krijgt Ambar binnenkort een stapjesstrippenkaart. Als de stapjes op zijn dan wordt er niet meer gewandeldquote:
Bind je hem toch gewoon aan een boom. Kan jou het verrotten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al krijgt Ambar binnenkort een stapjesstrippenkaart. Als de stapjes op zijn dan wordt er niet meer gewandeld
Ja correctquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bind je hem toch gewoon aan een boom. Kan jou het verrotten.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Tijd om aan die toetjes te beginnen.
Zit je in die ene mat64 die ze uit de mottenballen hebben getrokken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein naar huis heeft ARKO vandaag. Rest van de avond balkonnetje en biertjes genot.
Nee ICM is op weg naar de uitgang. Lijkt erop dat in de meeste stellen de airco het al opgegeven heeftquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je in die ene mat64 die ze uit de mottenballen hebben getrokken?
Koplopergenotquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ICM is op weg naar de uitgang. Lijkt erop dat in de meeste stellen de airco het al opgegeven heeft
quote:
Niets meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Helloquote:
Zoete aardappelcurry met rijstquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ok, jullie hebben 15 seconden om jullie werk op te slaan.
Of m'n lamp gaat aan, of heel Nederland heeft geen stroom meer zo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Jezus dat is fel![]()
* Nattekat zet z'n zonnebril op
Oh hier hebben ze helemaal nog niks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Al die Halloweenshit die ik wilde bij de Action is op![]()
Fucking mainstream gezeik
Wanneer is Halloween dan? Dacht ergens in de herfst toch pas?quote:
Ja, schijnt dat 24000 lumen niet geschikt is om recht in te kijken, dan zie je sterretjes.quote:
Zie je nu allemaal vlekken als je je ogen dichtdoet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Jezus dat is fel![]()
Sterretjes zijn op zich prima, maar dat was de bedoeling toch niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat 24000 lumen niet geschikt is om recht in te kijken, dan zie je sterretjes.
Denk dat het verder echt perfect is.
Ik kan de ledjes tellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je nu allemaal vlekken als je je ogen dichtdoet?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Jezus dat is fel![]()
Laptops kunnen zonder stroom nog prima werkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
brood, ham, kaas en gekookt ei.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als dat zo zou werken valt Sinterklaas ook ergens halverwege in augustus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer is Halloween dan? Dacht ergens in de herfst toch pas?
Bijna pasenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat zo zou werken valt Sinterklaas ook ergens halverwege in augustus.
ja heel vreemd MAAR HOE IS HET PRODUCTquote:Toch gek dat als je er 3 besteld je meer moet betalen als dat ze per stuk kosten. 3: 6¤ = ¤2 maar los zijn ze ¤1,69
uitstekende reviewquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja heel vreemd MAAR HOE IS HET PRODUCT
Heeft 1 ster gegeven
Nooit vroeg genoeg om alvast Halloween decoratie in huis te zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer is Halloween dan? Dacht ergens in de herfst toch pas?
Blijkbaar duurder als je er meer dan 1 koopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja heel vreemd MAAR HOE IS HET PRODUCT
Heeft 1 ster gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |