Enorme prestatiedruk ineens!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Sta je net lekker de ramen te soppen, komen er een groep hoogbejaarden met rollators en begeleiding langslopen
Gingen ze uitgebreid staan kijken hoe ik mijn ramen aan het doen was
Er gebeurt wel veel bij die branderijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Donderdagmiddag moet ik op gesprek komen bij de branderij zodat we kunnen kijken hoe ik alles weer helemaal zelfstandig kan gaan doen.
Sinds die kluis toen was gestolen mag ik ook niet meer kantoor enz schoonmaken als er niemand is (en dat is vaak) maar dat is echt super irritant.
Meteen dikke stressquote:
Als het gevaarlijk zou zijn had die chirurg wel gezegd dat er spoed achter zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh is dat niet gevaarlijk met een ontsteking, heb je geen pijn verder?
Nou niet alles, alleen de koffiebrander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gebeurt wel veel bij die branderij
Gestolen kluis, alles afgefikt..
En dat is opzich wel essentieel voor een... Koffiebranderij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet alles, alleen de koffiebrander.
Klopt en dat is ook behoorlijk vervelend maar gelukkig is niet alles afgebrand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is opzich wel essentieel voor een... Koffiebranderij?
Bangers & mash. Met een kuiltje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu even in een crisis![]()
quote:Defensie oefent met laagvliegende gevechtshelikopters
Het Defensie Helikopter Commando (DHC) voert van dinsdag 19 tot en met donderdag 21 augustus en van dinsdag 26 tot en met vrijdag 29 augustus laagvliegoefeningen met gevechtshelikopters in Oost-Nederland uit.
De oefening, genaamd 'Centaur Wrath', vindt die dagen plaats tussen 9.00 en 16.30 uur. Vier Apache-E gevechtshelikopters oefenen met het aanvliegen en uitschakelen van fictieve gronddoelen. De helikopters mogen tot op 'grasspriethoogte' vliegen.
Defensie benadrukt dat laagvliegen en dekking zoeken essentiële vaardigheden zijn voor helikoptervliegers in gebieden met verhoogde dreiging. Voor de oefeningen zijn speciale vergunningen verleend.
nee ook geen trek inquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bangers & mash. Met een kuiltje.
Dat is ook geen positieve instelling. Je gaat toch niet verhongeren daar?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:
misschien is mijn favo restaurant open maar ga er vanuit dat die dicht is
Met mollys doe je meestal geen dutjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:29 schreef Karzai het volgende:
lekker gelunched en twee molletjes in mijn mik , maar even een dutje doen nu
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook geen positieve instelling. Je gaat toch niet verhongeren daar?!
Ik zou iets gezonds met veel groenten gaan eten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neemoet wel wat eten natuurlijk
maar wat
[ afbeelding ]
Succes Bal! We leven met je mee hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of dat restaurant open is en anders neem ik pho
Ik zou pizza gaan eten met CLquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kijken of dat restaurant open is en anders neem ik pho
Waar gaan die beentjes naar toe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Sta je net lekker de ramen te soppen, komen er een groep hoogbejaarden met rollators en begeleiding langslopen
Mijn buurvrouw stond een tijdje geleden gewoon een half uur ofzo erbij toen ik onkruid aan het wieden was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
Geen idee, heb niet gevraagd waar ze heen gingenquote:
ik weet net wat ik hier van moet denkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel opleiding heeft een bak warm vlees realistisch gezien nou echt nodig?
Dat wordt weer een week naar de WC rennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of dat een goede keuze is
Ik ga het regenwater van mijn balkon ook gewoon verkopen. Zitten aroma's in van duivenuitwerpselen, dakmos, rottende eikels die door kauwtjes op het balkon zijn gedropt en wat noten van potgrond.quote:La Popote heeft als eerste Engelse restaurant een watermenukaart. Op de kaart staan naast kraanwater zeven soorten flessenwater. De duurste fles kost omgerekend 22 euro.
Wut?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel opleiding heeft een bak warm vlees realistisch gezien nou echt nodig?
als het maar hoog genoeg opgestapeld isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
Het is maar 1 klein bord. Tegenvaller dit
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ow, ging daarover. Dacht iets anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maar ze konden de bestelling niet aan?
nee, die zou gewoon een volledig nieuwe kopen. zelf iets in een fitting draaien lijkt me te gevaarlijk voor hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps O+
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vinden jullile van mijn stash?Ik mis paars of roze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vinden jullile van mijn stash?Loopt wel op rolletjes bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt wel op rolletjes bij jou
Vinden jullile van mijn stash?Niets volkorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Vinden jullile van mijn stash?That's a wrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het zit in de naamquote:
Vinden jullile van mijn stash?En wat wrap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naakte vrouwen?
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het zit in de naam![]()
Grote voorraad is van belang, mag niet zonder komen te zitten.
die van Nattekat heeft bouwlampenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.
Vinden jullile van mijn stash?EuforischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die van mij ookquote:
ik heb snack komkommertjesquote:
quote:
Jupquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En wat wrap je
Naakte vrouwen?
Als noodpakket heb ik hier niet zoveel aan denk ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereens noodpakket ziet er toch weer net iets andwrs uit.
Ook een beetje lullig als je bezig bent en je folie is ineens op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het zit in de naam![]()
Grote voorraad is van belang, mag niet zonder komen te zitten.
Een rolletje gebruiken om de anderen in te wikkelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Pas als het ergens omheen zit
Blijft je mummy langer vers in tijden van schaarste.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als noodpakket heb ik hier niet zoveel aan denk ik...
Eerst samen muntjes tellen en dan wrappen maarquote:
Dus dat zat er in z'n koffertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst samen muntjes tellen en dan wrappen maar
Ieder zo zojn dingquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dat zat er in z'n koffertje.
Is Gerrit de temu variant?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed landelijke stroomstoring incoming. Het was leuk mensen.
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een rolletje gebruiken om de anderen in te wikkelen
Dat dan weer wel... Verlengd de levensduurquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijft je mummy langer vers in tijden van schaarste.
Heul niet, ik ben lief en onschuldigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee![]()
Je snapt wel wat ik bedoel
Waarom zou ze dat nou doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Schoonzusje is in een museum met toetjestentoonstelling en nu stuurt ze mij allemaal foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |