Welke plaats? Dat staat er niet eens bijquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw slachtoffer van ernstig zedendelict op Weesperzijde, politie zoekt getuigen
Een vrouw is vorige week het slachtoffer geworden van een ernstig zedendelict op de Weesperzijde. In de nacht van donderdag op vrijdag werd de vrouw tijdens een wandeling door een onbekende man aangesproken en vervolgens het pad afgesleurd. Ze werd meerdere keren geslagen en de politie laat weten dat er ook sprake van ernstig seksueel geweld.
De politie schrijft uitgebreid onderzoek te doen en is daarom op zoek naar getuigen van het geweld. Mensen die in de omgeving van de Weesperzijde die nacht iets gezien hebben tussen 00.30 uur en 01.30 uur wordt dringend verzocht om contact op te nemen met de recherche.
De verdachte vluchtte na het incident weg in de richting van het centrum. Volgens de politie gaat het om een man van rond de twintig jaar oud, 1 meter 70 lang en met een donkere huidskleur. Hij zou een witte trui met opvallend wijde mouwen hebben gedragen, daaronder zou hij een zwart mouwloos shirt hebben gedragen.
Mogelijk aanknopingspunt
Op basis van wat de verdachte tegen het slachtoffer heeft gezegd, houdt de politie er rekening mee dat hij op een eerder moment op een plek is geweest waar sekswerkers actief zijn. Het is onbekend waar of wanneer dat geweest is, maar volgens de politie zou deze informatie - in combinatie met het signalement - een belangrijk aanknopingspunt kunnen zijn.
Als het in ammedam is hoeft dat niet!quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke plaats? Dat staat er niet eens bij
Want?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als het in ammedam is hoeft dat niet!
quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke plaats? Dat staat er niet eens bij
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah: Amsterdam. Is het zo moeilijk om dat er meteen even bij te zetten?
Volgens de zichzelf interessant-vindende (import-)"Amsterdammer" wel ja.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet waar die wijk ligt en anders is er wat mis met je!
Alsof het vanzelfsprekend is dat iedereen weet dat het lokale zendertje van Amsterdam AT5 heet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja, de link in de OP zegt het al AT5: de nieuwszender van Amsterdam en omgeving.
Oh je vindt Amsterdam kut, dat had ik niet verwacht hoor. Maar wel even vitten op een AT5 berichtje, wat een toeval weer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Volgens de zichzelf interessant-vindende (import-)"Amsterdammer" wel ja.
Buiten Amsterdam intereseert het men geen reet in welke wijk of buurt het weer eens mis gaat in dat enorme open riool.
Dat is zeg maar het stuk waar je komt bij de omval, dus bij het zuidpunt en dan in Oostelijke richting, is behoorlijk stil daar, ik zou er als vrouw niet graag alleen fietsen, en het is niet eerste keer dat daar een delict heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:15 schreef Pek het volgende:
Waar op de Weesperzijde is die foto genomen?
Ook wel een bijzondere plek voor een wandeling tussen 12 en 1 uur 's nachts.quote:Dat is zeg maar het stuk waar je komt bij de omval, dus bij het zuidpunt en dan in Oostelijke richting, is behoorlijk stil daar, ik zou er als vrouw niet graag alleen fietsen, en het is niet eerste keer dat daar een delict heeft plaatsgevonden.
Volgens mij ongeveer dit deel: https://maps.app.goo.gl/n6xZcf1KP4zz7V7q7
Duurde nog best lang voor dat deze reactie om de hoek kwam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:32 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ook wel een bijzondere plek voor een wandeling tussen 12 en 1 uur 's nachts.
Uiteraard moet je als vrouw kunnen gaan en staan waar je wilt, maar weten welke gebieden je beter kunt mijden op bepaalde tijdstippen is veel waard in dit land.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Duurde nog best lang voor dat deze reactie om de hoek kwam.
Moet ze toch zelf weten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:39 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Voor de duidelijkheid: Ik bedoel geenzins: eigen schuld van die vrouw. Waar je ook loopt, mensen hebben met hun fikken van je af te blijven.
Ik zeg alleen dat een omschrijving "wandeling" in het artikel bijzonder vind, op het genoemde tijdstip. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar voor haar plezier een rondje liep om half 1 's nachts.
Het blijft link. Héél link.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten?
Liep misschien terug van een vriendin naar huis ofzo
Doe maar ff uitloggen Pietertje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Hoe krijgen al die testosteronbonken daar een stijve van. Ik krijg al geen stijve meer van vrouwen omdat ik weet hoe ze in elkaar zitten
Bajeskwartier, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is zeg maar het stuk waar je komt bij de omval, dus bij het zuidpunt en dan in Oostelijke richting, is behoorlijk stil daar, ik zou er als vrouw niet graag alleen fietsen, en het is niet eerste keer dat daar een delict heeft plaatsgevonden.
Volgens mij ongeveer dit deel: https://maps.app.goo.gl/n6xZcf1KP4zz7V7q7
Ja maar dan eigenlijk nog afgelegener, ik heb er 15 jaar gewerkt, en was vrij vaak raak, volgens mij 2 jaar terug een dame die van Hockey af kwam als ik me het goed herinner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:56 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Bajeskwartier, toch?
Ik woonde enkele jaren geleden bij de Omval, toen is er ook een dame daar de bosjes in getrokken. Niet echt een fijn stuk om 's avonds te lopen/fietsen.
Toevallig vorige week besteld. Ook voor het juffiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dames zorg voor goede pepperspray
https://www.instagram.com/reel/DNge83_glfz/
Stay safe!
Ja. Centraal opvang asielzoekers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
COA-locatie is newspeak voor AZC?
Is er verschil tussen azc of coa?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Centraal opvang asielzoekers.
COA is de organisatie die AZC's beheertquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen azc of coa?
COA is groter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Is er verschil tussen azc of coa?
Dat hoor je wel te weten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alsof het vanzelfsprekend is dat iedereen weet dat het lokale zendertje van Amsterdam AT5 heet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lekker links blijven stemmen dames! 👍
Paar van dit soort incidenten vlak voor de verkiezingen en Wilders is spekkoper. Hoe zou dat toch komen?quote:
Toch even opgezocht, ik was benieuwd wat t nou was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:14 schreef capricia het volgende:
[..]
COA is groter.
Maar details weet ik ook niet.
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:24 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Toch even opgezocht, ik was benieuwd wat t nou was.
AI-overzicht
+5
Het COA (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) is de organisatie die verantwoordelijk is voor de opvang en begeleiding van asielzoekers, terwijl een azc (asielzoekerscentrum) een type opvanglocatie is waar het COA deze asielzoekers onderbrengt, met name tijdens en na de asielprocedure. Het azc is dus een fysieke plek, terwijl het COA het instituut is dat de opvang regelt en uitvoert.
:pquote:
Waar besteld?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toevallig vorige week besteld. Ook voor het juffie
Gebruik dat niet te snel he, alleen laatste redmiddel. Je schakelt er iemand niet lang mee uit (als je al raak spuit) en krijgt vermoedelijk een persoon met 'kortsluiting' op je af om je kapot te slaan/steken/schieten.quote:
Je verwacht het niet..quote:
Alle COA's terug naar hun eigen land!quote:
Een hockeystick doet ook wonderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 01:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gebruik dat niet te snel he, alleen laatste redmiddel. Je schakelt er iemand niet lang mee uit (als je al raak spuit) en krijgt vermoedelijk een persoon met 'kortsluiting' op je af om je kapot te slaan/steken/schieten.
Voor heel wat mensen is dat erger dan de moord gruwelijke daad op zich..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:45 schreef Jeroboam het volgende:
Munitie voor Wilders deze ontwikkeling
En voor sommige mensen is dat zelfs het belangrijkste, grootste drama aan deze tragedie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:45 schreef Jeroboam het volgende:
Munitie voor Wilders deze ontwikkeling
Idd...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is dat erger dan de moord gruwelijke daad op zich..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |