Indien waar... Hopelijk lijdt dit tot minder ziekenhuisbezoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
In het ziekenhuis de naam van de patiënt niet meer noemen op het spreekuur.
Dus in plaats van 'mevrouw hansen' roepen ze nu 'mevrouw met de enorm grote dikke zweetkut met intense jeukklachten'?
BESTE REIZIGERquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wie zegt dat het een mevrouw is
genummerd zekerquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus in plaats van 'mevrouw hansen' roepen ze nu 'mevrouw met de enorm grote dikke zweetkut met intense jeukklachten'?
Hoax, kan mevrouw Hansen gewoon zonder recept in de winkel kopen, komt ze niet voor in het ziekenhuis:quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze komen eerst ruiken...quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moeder heeft anders geen klagen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moet eens leren dat je vrouwen ook op een andere manier kunt aanspreken dan op hun al dan niet corpulente en transpirerende genitaliën.
Of taalfouten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Indien waar... Hopelijk lijdt dit tot minder ziekenhuisbezoeken.
Daar geloof ik helemaal geen fluit van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moeder heeft anders geen klagen.
En toen kwam jij eraan lopen om te zeggen, 'maar ik ben helemaal geen mevrouw, ik ben een meneer'.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee hoor, ik zei 'ik zit op fok. Ik ben vogeltjesdans. Aanbid mij'.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En toen kwam jij eraan lopen om te zeggen, 'maar ik ben helemaal geen mevrouw, ik ben een meneer'.
Intens slecht spul dit, zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoax, kan mevrouw Hansen gewoon zonder recept in de winkel kopen, komt ze niet voor in het ziekenhuis:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik gebruik het nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Intens slecht spul dit, zou verboden moeten worden
Doorverwijzing krijgen om met spoed opgenomen te worden is gelukt neem ik aan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee hoor, ik zei 'ik zit op fok. Ik ben vogeltjesdans. Aanbid mij'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |