Zal ze ook waarschijnlijk wel gedaan hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:03 schreef hoechst het volgende:
ik wil ff neuken met wie maakt even niet zoveel uit...
Je bent dus nog maar op de helft, het jaar is nog niet omquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:03 schreef hoechst het volgende:
Ik ga al een maand of 6 met een vrouw om.
quote:word je toch op z'n minst 1 keer per jaar wakker met de gedachte ik wil ff neuken met wie maakt even niet zoveel uit...
Ohh die van 2 jaar geleden?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Weet ze van je vriendin? En weet je vriendin ervan?
Nee, deze. Al kan dat dezelfde zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:54 schreef hoechst het volgende:
Gewoon gezellig gepraat in haar tuin, stukje gereden met mn motor.
Verder niets gebeurd...
Alleen het probleem is dat ik al een vriendin heb.
Balen
Captain obvious is going to captain obviousquote:
Zo lastig Altijd om alle leugens die je verteld te onthouden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, deze. Al kan dat dezelfde zijn.
[..]
Dit werkt ongetwijfeld zo bij de meeste mannen en bij sommige vrouwen, maar beslist niet bij alle vrouwen. Heel veel vrouwen schijnen toch echt een emotionele band met een persoon te moeten hebben om daarmee sex te kunnen hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:03 schreef hoechst het volgende:
Ik bedoel, als je relatie op dat moment niet heel lekker loopt word je toch op z'n minst 1 keer per jaar wakker met de gedachte ik wil ff neuken met wie maakt even niet zoveel uit...
En geloof het of niet maar er zijn ook mannen die zo in elkaar zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit werkt ongetwijfeld zo bij de meeste mannen en bij sommige vrouwen, maar beslist niet bij alle vrouwen. Heel veel vrouwen schijnen toch echt een emotionele band met een persoon te moeten hebben om daarmee sex te kunnen hebben.
Dat laatste slaat nergens op, ik heb 4 jaar geen seks gehad, en dat had niks met blokkades of a-seksueel zijn te maken, Ik duik niet met iedereen t nest in, dan liever een langere tijd niet...quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:03 schreef hoechst het volgende:
Ik ga al een maand of 6 met een vrouw om. Meestal spreken we af om ergens een stukje te gaan wandelen of fietsen. Dat is erg gezellig. Af en toe hint ze wel dat ze mij ziet zitten.
Alleen op dit moment zit ze nog in een relatie waarover ze erg vaak klaagt, samenvattend; hij doet geen flikker thuis en zit alleen maar te gamen, het enige goede aan hem is dat ze haar veel vrijheid geeft omdat het hem toch niets uitmaakt.
Maar nu heb ik serieus zitten denken, ja en wat nu als ik haar ook leuk begin te vinden.
Maar wat voor mij een redflag is dat ze al 3 jaar geen intimiteit meer heeft gehad.
Ik bedoel, als je relatie op dat moment niet heel lekker loopt word je toch op z'n minst 1 keer per jaar wakker met de gedachte ik wil ff neuken met wie maakt even niet zoveel uit...
maar blijkbaar kan zij 3 jaar lang met haar vriend naar bed zonder te seksen.
Ik vermoed dat ze ergens een emotionele blokkade heeft die mij ook zou kunnen treffen.
Dit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat nergens op, ik heb 4 jaar geen seks gehad, en dat had niks met blokkades of a-seksueel zijn te maken, Ik duik niet met iedereen t nest in, dan liever een langere tijd niet...
Had je dan totaal geen zin in sex, of deed je het in die periode wel met jezelf of met een vibrator?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat laatste slaat nergens op, ik heb 4 jaar geen seks gehad, en dat had niks met blokkades of a-seksueel zijn te maken, Ik duik niet met iedereen t nest in, dan liever een langere tijd niet...
Je vertelt dit alsof je het een keer meegemaakt hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Dit.
Van het moment dat die aantrekking er niet meer is , of er is meer leed dan liefde, dan kan ik jaren langs iemand liggen zonder zin te hebben.
Bij de juiste komt alles weer terug.
Sowieso dat ze blijkbaar al drie jaar in deze relatie zit die slecht genoeg is om er bij jou over te klagen, maar ze doet er verder niks aan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:03 schreef hoechst het volgende:
Ik ga al een maand of 6 met een vrouw om. Meestal spreken we af om ergens een stukje te gaan wandelen of fietsen. Dat is erg gezellig. Af en toe hint ze wel dat ze mij ziet zitten.
Alleen op dit moment zit ze nog in een relatie waarover ze erg vaak klaagt, samenvattend; hij doet geen flikker thuis en zit alleen maar te gamen, het enige goede aan hem is dat ze haar veel vrijheid geeft omdat het hem toch niets uitmaakt.
Maar nu heb ik serieus zitten denken, ja en wat nu als ik haar ook leuk begin te vinden.
Maar wat voor mij een redflag is dat ze al 3 jaar geen intimiteit meer heeft gehad.
maar blijkbaar kan zij 3 jaar lang met haar vriend naar bed zonder te seksen.
Ik vermoed dat ze ergens een emotionele blokkade heeft die mij ook zou kunnen treffen.
Hij zegt dan ook niet ALLE mannen maar de MEESTE dus ik denk dat hij het wel geloofd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef 215 het volgende:
[..]
En geloof het of niet maar er zijn ook mannen die zo in elkaar zitten.
En toen was TS gevlogen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, deze. Al kan dat dezelfde zijn.
[..]
Yepquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je vertelt dit alsof je het een keer meegemaakt hebt.
Zeldenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En deed je het in die periode wel met jezelf of met een vibrator ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |