abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218531684
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218531701
Echt, waarom bewaart iemand zijn elekrische rolstoel op de bovenverdieping?
pi_218531709
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
😅😅😅 ik wist ook niet wat ik zag. Die gebruikt dat ding dus echt niet tot nauwelijks.
pi_218531712
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:31 schreef opwegnaar het volgende:
Ach Debbie toch😂😂🙈🙈🙈

'de rolstoel paste wel in de camper, maar niet in de auto'😂😀😂😂😂

Duh!!!!
Ze schreef het echt! Is ze nou zo dom of doet ze zo dom?

En ook knap dat ze de trap af kan lopen met twee wielen in de hand. De wielen aan de kant van de leuning, zij loopt dus ook nog op het smalle deel van de treden.
Die bolide staat dus boven. Logische plek voor iemand die hem echt nodig heeft🙄
pi_218531715
Debbie rollend op dierensafari. Mijn god zeg, die rolstoel past niet alleen niet in de auto. Ook in huis past ie niet. De wielen moest ze in ieder geval de trap af dragen naar beneden. En die kinderen lekker helemaal klem op de achterbank. Maar als alles voor Debbie maar geregeld is. Egoïsme viert weer hoogtij daar.
pi_218531720
DBM zegt dat zoon weer 'okay' is en een zin daarna zegt ze dat het 'helemaal mis is'
pi_218531721
:o :o
Ze gaat dus nu uitjes promoten om te laten zien hoe rolstoelvriendelijk ze zijn?

Ze heeft het ding net 2 keer gebruikt en gaat nu als ervaringsdeskundige optreden?

Terwijl ze in die paar weken de oplader al is verloren?

Ik vind hier heel veel van :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218531727
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:43 schreef Maremare het volgende:
Debbie rollend op dierensafari. Mijn god zeg, die rolstoel past niet alleen niet in de auto. Ook in huis past ie niet. De wielen moest ze in ieder geval de trap af dragen naar beneden. En die kinderen lekker helemaal klem op de achterbank. Maar als alles voor Debbie maar geregeld is. Egoïsme viert weer hoogtij daar.
Mijn wielen zijn er nog nooit afgeweest. Past gewoon ingeklapt met wielen en al onder de trap en in de auto.
pi_218531731
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:44 schreef LeSage het volgende:
Ze gaat dus nu uitjes promoten om te laten zien hoe rolstoelvriendelijk ze zijn?

Ze heeft het ding net 2 keer gebruikt en gaat nu als ervaringsdeskundige optreden?

En waarschijnlijk dus met een batterij die halverwege de dierentuin leeg is haha.
pi_218531734
Met een 6 jarige meedoen aan een 8+ vakantie vind ik ook best egoïstisch. De andere ouders (met kinderen van 8-16) boeken dat toch ook in de hoop op aansluiting voor hun kind, en dan zit er 1 kleintje bij.
Niet handig!
pi_218531742
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
En waarschijnlijk dus met een batterij die halverwege de dierentuin leeg is haha.
Roy weet in ieder geval ook wat zijn taak is voor vandaag. Duw maar raak voor een knaak.
pi_218531750
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:46 schreef Odonata het volgende:
Met een 6 jarige meedoen aan een 8+ vakantie vind ik ook best egoïstisch. De andere ouders (met kinderen van 8-16) boeken dat toch ook in de hoop op aansluiting voor hun kind, en dan zit er 1 kleintje bij.
Niet handig!
Ik snap zo’n organisatie hierin ook niet. Waarom zouden ze dit toelaten? Dan hebben ze toch wel andere vakanties die qua leeftijd geschikt zijn. Hij is gewoon geen 8. Punt.
pi_218531777
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Beneden zal geen plek zijn, dat staat ook al helemaal volgebouwd
pi_218531781
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze schreef het echt! Is ze nou zo dom of doet ze zo dom?

En ook knap dat ze de trap af kan lopen met twee wielen in de hand. De wielen aan de kant van de leuning, zij loopt dus ook nog op het smalle deel van de treden.
Die bolide staat dus boven. Logische plek voor iemand die hem echt nodig heeft🙄
En tegelijkertijd ook nog filmen 🫣
pi_218531787
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:46 schreef Odonata het volgende:
Niet handig!
Slechte reclame voor dat bedrijf ook vind ik
pi_218531791
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:43 schreef Maremare het volgende:
🫣 ben benieuwd of het park reacties gaat krijgen op deze samenwerking
pi_218531796
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:47 schreef Maremare het volgende:

[..]
Roy weet in ieder geval ook wat zijn taak is voor vandaag. Duw maar raak voor een knaak.
Mantelzorgen 🫣
Hij is trouwens al een tijdje niet weg geweest voor werk
pi_218531799
quote:

Ze zegt uitgenodigd. Ze is toch niet zo'n "grote" influencer dat ze uitgenodigd is en niet hoeft te betalen?!
pi_218531801
quote:

Dat zij uberhaupt ergens uit word genodigd
pi_218531816
quote:

Ervaringsdeskundige die wel zelf even de -alleen voor instafilmpjes gebruikte- rolstoel naar beneden kan sjouwen. En hem alleen nodig heeft wanneer het haar uitkomt.

Zo jammer dat bedrijven niet wat meer onderzoek doen naar influencers die ze met een bepaald doel uitnodigen.
pi_218531817
DBM; hoezo heb je nu al geen schoon ondergoed meer? En MOET je dus wassen? Hoe weinig ondergoed hebben ze meegenomen?

Debbie; onze rollerervaringsdeskundige, haar rolstoel die ze hard nodig had staat op zolder, dus voor het skelterfilmpje heeft ze hem eerst uit elkaar moeten halen, naar beneden moeten sjouwen, weer in elkaar moeten zetten. Dat kost allemaal geen energie.
Ben benieuwd of de accu het de hele dag volhoud of dat ze na een halve dag stilstaat en alleen nog maar naar 1 dier kan kijken. Einde van de dag word je weer opgehaald 😂.
pi_218531819
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:47 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nouja dat is het probleem met sommige elektrische rolstoelen. Als de aansturing in de wielen zit en de batterij is leeg is hij dacht ik niet te duwen (al weet ik dat niet 100% zeker). Ik heb een elektrische duwondersteuning, waardoor het duwen voor man heel makkelijk word is die leeg hang je hem omhoog en drukt man gewoon verder
pi_218531826
Debbie heeft haar favoriete ketting in elk geval om! Leuk voor de foto’s❤
pi_218531828
Ik denk dat bij Debbie dit haar “gewone” wielen zijn dus niet de elektrisch aangedreven wielen. Die kun je eraan zetten wanneer je niet elektrisch wilt, hoeft of kan rijden. Maar nog bijzonder dat ze deze zelf zo simpel kan tillen.
pi_218531841
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:56 schreef Spezi het volgende:
Ik denk dat bij Debbie dit haar “gewone” wielen zijn dus niet de elektrisch aangedreven wielen. Die kun je eraan zetten wanneer je niet elektrisch wilt, hoeft of kan rijden. Maar nog bijzonder dat ze deze zelf zo simpel kan tillen.
Oh goed gezien idd. Dan gaat ze vandaag dus zonder de elektrische wielen en drukt Roy gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')