Omdat ze bang zijn dat het avond programma te vroeg is afgelopen ...quote:Op woensdag 3 september 2025 01:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe kun je 1 uur vertraging oplopen terwijl de voorgaande partij is gecanceld?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je de dubbelranglijst bekijkt heb je sowieso bij 80% het idee: wie is dit?
Lloyd Glasspool
Julian Cash
Henry Patten
Evan King
Fabien Reboul
Lucas Miedler
Luke Johnson
Francisco Cabral
Robert Galloway
Andre Goransson
Fernando Romboli
Alexander Erler
Manuel Guinard
Rafael Matos
Theo Arribage
JJ Tracy
Robert Cash
Jakob Schnaitter
Mark Wallner
Orlando Luz
Petr Nouza
Patrik Rikl
Ryan Seggerman
Vasil Kirkov
Rithvik Choudary Bollipalli
Nicolas Barrientos
Hendrik Jebens
Karol Drzewiecki
Sriram Balaji
Ray Ho
Patrik Trhac
Diego Hidalgo
Jakub Paul
Matthew Christopher Romios
Cleeve Harper
Vijay Sundar Prashanth
Piotr Mtuszewski
Gonzalo Escobar
Gregoire Jacq
Anirudh Chandrasekar
Matej Vocel
Blake Bayldon
Mick Veldheer
Net alsof er door AI namen zijn gegenereerd en in de top 100 zijn geplaatst.
En de rebreak van FAA.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:16 schreef wimderon het volgende:
Zo briljant als Felix de afgelopen twee rondes stond te spelen, zo matig is het nu.
De Minaur gaat maar weer eens een halve finale halen, gaat naar plek 7 op de ranking terwijl hij al anderhalf jaar niet meer van een top 10-speler heeft gewonnen
Omdat het zo nietszeggend is om naar te kijken. Daarom vinden veel mensen Sinner ook niks. Maar die is zo goed dat het wel weer leuk wordt om naar te kijken, vind ik dan.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar inderdaad, De Minaur is echt zo'n net-niet speler van wie ik bijna altijd hoop dat hij verliest. Ondanks dat het ongetwijfeld een sympathieke kerel is. Beetje zoals Ruud.
Hier is @wimderon het niet mee eensquote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Omdat het zo nietszeggend is om naar te kijken. Daarom vinden veel mensen Sinner ook niks. Maar die is zo goed dat het wel weer leuk wordt om naar te kijken, vind ik dan.
Ferrer was ook zo'n type, of Davydenko.
Over Sinner?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier is @:wimderon het niet mee eens
Over davydenkoquote:Op woensdag 3 september 2025 19:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Over Sinner?
Die haat gaat mij een beetje te ver.
Ik haat Sinner ook niet hoor, ik heb niet eens een hekel aan hem.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Over Sinner?
Die haat gaat mij een beetje te ver.
En wat was er met Davydenko?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik haat Sinner ook niet hoor, ik heb niet eens een hekel aan hem.
Eigenlijk vind ik Djokovic ook zo'n type. Het is verschrikkelijk goed, maar los van zijn maniertjes is het tennis zelf bijna robotachtig.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Omdat het zo nietszeggend is om naar te kijken. Daarom vinden veel mensen Sinner ook niks. Maar die is zo goed dat het wel weer leuk wordt om naar te kijken, vind ik dan.
Vooral onderscheidender. Zijn manier van spelen met het extreem snel nemen van de ballen maakte hem tot een tricky tegenstander voor iedereen (nou ja, behalve Federer dan). Ik kan nu zo niemand opnoemen die zo speelt.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:05 schreef mitt het volgende:
[..]
En wat was er met Davydenko?
Hij was wel vele male beter dan DeMinaur en andere kleurlozen.
Als jullie maar van Nalbandian afblijvenquote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |