Het zou zomaar massa productie kunnen zijnquote:Op maandag 1 december 2025 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou iedereen dezelfde indeling hebben?
Noooo wat doe je!quote:Op maandag 1 december 2025 07:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Een zakje studentenhaverOh het heet Cranberry notenmix. Auch proficiat.
[ afbeelding ]
Net eerste vakje geopend, ik moet ook ontvolgenquote:Op maandag 1 december 2025 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noooo wat doe je!
Nu kan ik niet meer in dit topic deze maand
Kloteshop.nlquote:Op maandag 1 december 2025 13:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zou zomaar massa productie kunnen zijn
Nou maar het was toch gewoon dag 1 gisteren??quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom maar hoor meiden, ik zal het niet meer verklappen
Ja maar @gcjoel en @Cat-astrophe zijn nu ontroostbaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou maar het was toch gewoon dag 1 gisteren??
Niet ontroostbaar. Ook niet boos.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar @:gcjoel en @:cat-astrophe zijn nu ontroostbaar.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet ontroostbaar. Ook niet boos.
Wel TELEURGESTELD![]()
*nootjes vreet*
Ik spaar ze op voor dit weekend! Ideaal vreetvoer voor in het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mimimimimimimi![]()
Deze zijn wel lekker
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik spaar ze op voor dit weekend! Ideaal vreetvoer voor in het vliegtuig
Barcelona. Precies het weekend dat het 20 graden wordtquote:
Vandaag is pas lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mimimimimimimi![]()
Deze zijn wel lekker
Eensquote:
Om 23.59 uur mag je het hebben over de nootjes van die dagquote:
Jammer alleen breien.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:55 schreef Shii het volgende:
Ik kwam deze vandaag tegen en dacht dat die misschien nog wel leuk was om hier te delen. Gratis online adventskalender. Iedere dag een leuk kerstpatroontje. En als je een vakje te vroeg aanklikt, krijg je wel alvast a little clue.
https://www.garnstudio.com/christmas-calendar
Ohhh. Het is gemixt! Mijn oog viel op 2 die gebreid waren.quote:
hmmmmm weer nootjessquote:Op donderdag 4 december 2025 07:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Om 23.59 uur mag je het hebben over de nootjes van die dag
Of eerder op de avond in spoiler
quote:
NIKS ZEGGEN ANDERS GAAT JE KOP DERAFquote:Op donderdag 4 december 2025 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lig nu een dagje voor. Preppen voor de vlucht
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIKS ZEGGEN ANDERS GAAT JE KOP DERAF
quote:Op maandag 15 december 2025 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren werknootjes. Vandaag schipbreukelingenvoer. Maar ik spoiler niet
Dit smaakt een beetje alsof het de 63ste dag na de schipbreuk is.quote:
Looool maar wat was het want weten we ook wat we moeten skippen hehe.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit smaakt een beetje alsof het de 63ste dag na de schipbreuk is.
"Schat wat zit er nog in het wrak van het vlot?"
-"Nja niet veel. Een halve matras."
"oh, geef me daar maar wat van dan."
Nee mag ik niet zeggen want dan word ik vermoord door @Cat-astrophequote:Op maandag 15 december 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Looool maar wat was het want weten we ook wat we moeten skippen hehe.
Daar heb je een spoiler tag voor toch.quote:Op maandag 15 december 2025 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mag ik niet zeggen want dan word ik vermoord door @:cat-astrophe
Nein Frauquote:Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik verbaasde me er al over dat @:dr_Flash zo'n verwend menneke was met zijn klaagzang over de nootjesoogst van vandaag. Ik vond het standaard 'luxe nootjes' (pistache).
Tot ik erachter kwam dat ik een dag achter liep
Nu snap ik het beter. Vandaag is een soort boerenkool onder de nootjes, als je in New York woont of zo. Hipperdeflip!
quote:Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik verbaasde me er al over dat @:dr_Flash zo'n verwend menneke was met zijn klaagzang over de nootjesoogst van vandaag. Ik vond het standaard 'luxe nootjes' (pistache).
Tot ik erachter kwam dat ik een dag achter liep
Nu snap ik het beter. Vandaag is een soort boerenkool onder de nootjes, als je in New York woont of zo. Hipperdeflip!
Nog niet geproefd dus geen oordeel.quote:
Die zou je voor mij bewaren ouwe smeerkeesquote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog niet geproefd dus geen oordeel.
Pikante borrelmix was wel perfect. Niet pikant en dat is precies waar ik van houdDe mildheid zelve, ben ik
Je promopraatje was te goedquote:Op maandag 15 december 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zou je voor mij bewaren ouwe smeerkees
Ik moest meteen aan je denken toen ik het vakje net openmaaktequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die van vandaag zijn kanjergoor. Ook voor mij bewaren @:cat-astrophe
NootjesKAASquote:Op woensdag 17 december 2025 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat vond je van de nootjes van vandaag @:dr_flash ?
En @:gcjoel natuurlijk
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NootjesKAAS
Alles is beter met KAAS
... voor wanneer je al twee dagen geen vis hebt kunnen vangen vanaf je sloepje.quote:Op maandag 15 december 2025 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren werknootjes. Vandaag schipbreukelingenvoer. Maar ik spoiler niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |