Leuk topic voor voorpret inderdaad!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef Donna het volgende:
De eerste adventskalenders worden alweer bekend gemaakt en sommige zijn zelfs al te pre-orderen.
Dit is elk jaar weer een leuk topic. Welke ga jij bestellen?
Ahhh top, thx!quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:52 schreef Viv het volgende:
Nu gereekst met de voorgaande delen: Topicreeks: Adventskalenders
Na al die juichverhalen van vorig jaar hielp deze post me over mijn aarzeling heen: besteld!quote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef gcjoel het volgende:
De eerste is alweer gekocht, de notenshop
Denk er om met het uitpakken he?!quote:Op maandag 1 september 2025 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Na al die juichverhalen van vorig jaar hielp deze post me over mijn aarzeling heen: besteld!
quote:Op donderdag 4 september 2025 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Denk er om met het uitpakken he?!
Echt haast teveel om te kiezen he?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment zie ik door het bos de bomen niet meer. Er zijn zoveel van die kalenders...
Iets creatiefsquote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt haast teveel om te kiezen he?
Voordeel is wel dat je nooit mis grijpt. En als eentje je niet bevalt bestel je volgend jaar een andere
Wat voor soort pakket zoek je?
Ik weet niet wat je budget is maar van Bruggen thee levert mij al jaren lekkere pakketten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets creatiefs
Of die van Van Haasteren
Of wat lekkers, thee of zo
Ik blijf denk ik bij de Dream and Draw kalender. Vorig jaar erg leuk (en toen zag het bij het abonnement in... en als dat dit jaar niet zo is koop ik hem. Elke dag een les van een uur of meer schilderen is voor mij geweldig)quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je budget is maar van Bruggen thee levert mij al jaren lekkere pakketten.
https://www.vanbruggenthee.nl/adventskalender-losse-thee.html Binnenkort zullen er meer versies komen, dit zal wel de goedkoopste zijn denk ik.
Er staat een disclaimet op de website met een manier om 'm uit te pakken, anders kan die scheuren heb ik gelezen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij is inmiddels binnen, jeumig wat een grote doos![]()
Dat ging volgens mij over het uit de verzenddoos halen. Die is bijna exact op maat gemaakt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Er staat een disclaimet op de website met een manier om 'm uit te pakken, anders kan die scheuren heb ik gelezen.
Niet eens gezien!quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Er staat een disclaimet op de website met een manier om 'm uit te pakken, anders kan die scheuren heb ik gelezen.
Die heb ik ook besteld.quote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef gcjoel het volgende:
De eerste is alweer gekocht, de notenshop
Wow dank voor de tip.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:14 schreef gcjoel het volgende:
Nog een binnen, een moestuinzaden kalender van Feggies
Had er vorig jaar een via feggies van culinaris en die was geweldig, maar de inhoud is dit jaar denk ongeveer de helft hetzelfde, dus dat is niet leuk. Hopelijk is deze nieuwe dus ook tof.
Ik zie deze ineens op m'n Instagram timeline voorbijkomen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Qua thee verraad ik van Bruggen
Want de adventskalender van Besser im Glas zag er goed uit. Ze hebben ook een versie met kookkruiden of een gemengde versie. Ik hoop op nieuwe smaakjes en leuke glazen potjes die ik kan hergebruiken.
https://besserimglas.de/nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |