Nogal een uitspraak als je 30 miljoen gaat uitgeven aan spelers van AZ.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het loopt je dun door de broek begrijp ik? Snap ik als je spelers haalt zoals een Steijn en Valente.
Denk je dat we iemand gaan halen die beter is dan Pepi? Of hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deze blessure van Plea zou wel eens heel slecht nieuws voor Pepi kunnen worden.
Dat is meer een vervanger voor Langquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gok, PSV gaat bij AZ met 15-20 miljoen aankloppen voor Mexx Meerdink
Jammer, die paste heel goed in het spelletje wat PSV speelt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Ja, okay, het waren 2 fantastische wedstrijden. Earnie mag aan de bak.
Er komt dan sowieso een extra concurrent en als een speler als Bilal komt dan gaat Pepi het daar zwaarder mee krijgen dan met Plea.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk je dat we iemand gaan halen die beter is dan Pepi? Of hoe bedoel je dit?
Ik weet niet of wij iemand gaan vinden die het beter doet dan betrokken zijn bij 17 goals in de Bundesliga eerlijk gezegd. Denk dat Plea eigenlijk wel een perfecte match was omdat die sowieso minuten ging maken, ofwel in de spits ofwel er net achter.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er komt dan sowieso een extra concurrent en als een speler als Bilal komt dan gaat Pepi het daar zwaarder mee krijgen dan met Plea.
Ik geloof namelijk niet dat PSV dan weer gaat voor een routinier.
Dat is een type Luuk de Jong,..kopsterk, balvast, aanspeelpunt ,neusje voor de goal. 1 jarig contract, zeurt niet wanneer Plea terug en hij als stormram moet dienen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg doe eens even normaal. Oh wacht.
Ik weet niet of zo'n jongen in die fase van zijn carrière bewust gaat kiezen voor een plek op de bank bij PSV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is een type Luuk de Jong,..kopsterk, balvast, aanspeelpunt ,neusje voor de goal. 1 jarig contract, zeurt niet wanneer Plea terug en hij als stormram moet dienen.
Nog niets over gemeld, maar volgens Rik is hij gesignaleerd op krukken. Als je die knie ziet wegdraaien zijn er op zijn minst wat banden stevig opgerekt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n jongen in die fase van zijn carrière bewust gaat kiezen voor een plek op de bank bij PSV.
Ik heb het moment gisteren niet gezien, maar wat is de verwachting bij Plea dan precies? Voorste kruisband?
Ik mag toch hopen dat ze dat soort middelmaat even overslaan. Leuk voor een gokje als je goed in de alternatieven zit, maar niet als tijdelijke eerste spits.quote:
Houd op hoor. Tering wat is die gozer slecht. Het debiele broertje van Brobbey; en dat zegt wat.quote:
Zijn die mensen er ja? Dat geloof ik echt niet, zullen wel Ajax-supporters zijn die van hem af willen. Kan me er verder helemaal niets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:24 schreef ISVV het volgende:
Dat er nog mensen met droge ogen durven te beweren dat PSV Brobbey moet halen. Van de regen in de drup joh (qua blessureleed, over zijn (gebrek aan) kwaliteiten hoeven we het niet eens te hebben).
Ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt over Plea. Volgens Mounir is PSV er een heel eind uit met Bayern over Wanner trouwens. Constructie nog niet bekend.
Hahaha ja goed dat we daar niet in zijn getrapt toenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |