Zo bijzonder is het toch niet? Dat eerste schot was niks bijzonders en gaat er alleen in omdat hij van richting wordt veranderd. En bij die tweede stond ie toevallig niet op zijn positie op de goede plek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De rechtsbuiten is bekend.
Toch een goede assist en een goal? Of was die assist van Dest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van Bommel daarentegen trekt de lijn van extreme matigheid gewoon door. Ik begrijp deze aankoop nog steeds niet.
Sowieso al die diagonale korte balletjes achterin naar spelers die gedekt worden. Keeper, Flamingo, Rest. Ze doen het allemaal en nemen veel te veel risico daarmee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef ISVV het volgende:
Kovar kan wel keepen maar dat overdreven meevoetballen hoeft echt niet, Bosz moet maar eens kwaad worden.
Deed het bij Porto best aardig toch? Verder niet echt een recent beeld van. Ook al een eind de 30 in dacht ik.quote:
Daar kan ik hem ook van ja. Zou een goeie aankoop zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deed het bij Porto best aardig toch? Verder niet echt een recent beeld van. Ook al een eind de 30 in dacht ik.
Prima wedstrijd gespeeld en prima doelpunt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Van Bommel daarentegen trekt de lijn van extreme matigheid gewoon door. Ik begrijp deze aankoop nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |