abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218538601
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zo, dat is nog erger dan ik vreesde. Beetje pech en hij is het hele seizoen niet meer wedstrijdfit.

Ben benieuwd met wie onze Earnie nu komt aanzetten.
Ik denk zelfs dat er een behoorlijke dosis mazzel nodig is om hem nog ooit op bruikbaar niveau te krijgen weer. Zware knieblessures op je 32e zijn meestal wel het eindsignaal van je carrière.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_218538637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat er een behoorlijke dosis mazzel nodig is om hem nog ooit op bruikbaar niveau te krijgen weer. Zware knieblessures op je 32e zijn meestal wel het eindsignaal van je carrière.
En lul Robin Pröpper komt er maar mooi mee weg dankzij incompetente debiel Sander van der Eijck. Van der Eijck die overigens geboren en getogen is in Amstelveen onder de rook van Amsterdam maar die ontkende ooit voor Ajax te zijn geweest ( :') ). Hij was altijd ‘neutraal’ ( :') ).

Ik kan me geen enkel kind herinneren wat ‘neutraal’ was vroeger als het om voetbalclubs ging. Ja zeg voor wie ben jij dan? Ik ben neutraal!

KNVB Maffia. Dit riekt naar oplichting. Woedend.
U MAD?
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:46:03 #53
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_218538764
quote:
18s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En lul Robin Pröpper komt er maar mooi mee weg dankzij incompetente debiel Sander van der Eijck. Van der Eijck die overigens geboren en getogen is in Amstelveen onder de rook van Amsterdam maar die ontkende ooit voor Ajax te zijn geweest ( :') ). Hij was altijd ‘neutraal’ ( :') ).

Ik kan me geen enkel kind herinneren wat ‘neutraal’ was vroeger als het om voetbalclubs ging. Ja zeg voor wie ben jij dan? Ik ben neutraal!

Aangifte doen. 3000 euro schuld. Wijf weggelopen alles.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_218538827
quote:

[..]

Ik heb het moment niet gezien, maar zelfs als hij een rode kaart en 3 wedstrijden schoring zou krijgen zou dat niks veranderen aan het feit dat je maanden zonder Plea moet. You win some, you lose some. Voetbal is nou eenmaal een contactsport en dit soort risico's horen er helaas bij.

Ik ben heel benieuwd wat PSV nu gaat doen op die positie. Ik vind het sowieso behoorlijk stil als het op verdere transfers aankomt..
  Redactie Sport dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:22:18 #55
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218538878
Als we nou die wedstrijd niet hadden gewonnen had ik er wakker van kunnen liggen dat Proppertje niet bestraft is voor die overtreding, maar nu is dat toch een gevalletje 'zou het wat uitmaken'? Ik bedoel, dan kan Plea niet ineens volgende week weer spelen.

Het is te hopen dat hij nog op niveau kan en wil komen, zonder meteen weer knieproblemen te hebben. Ik zou hem gewoon voor dit seizoen afschrijven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:50:04 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218539028
quote:

[..]

Heeft volgens mij niet zoveel te maken met de achtergrond of de persoonlijke voorkeuren maar gewoon met het algehele niveau van de arbitrage in Nederland.

Vd Eijk, Manschot, Kooij, Vd Kerkhof, Lindhout en noem ze allemaal maar, daar word je doorgaans niet gelukkig van.
pi_218539057
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Heeft volgens mij niet zoveel te maken met de achtergrond of de persoonlijke voorkeuren maar gewoon met het algehele niveau van de arbitrage in Nederland.

Vd Eijk, Manschot, Kooij, Vd Kerkhof, Lindhout en noem ze allemaal maar, daar word je doorgaans niet gelukkig van.
Niveau is beroerd inderdaad. Maar het scheidsrechterskorps komt voor het overgrote deel uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht. Het merendeel heeft een persoonlijke voorkeur voor Ajax.

Uit de omgeving van Eindhoven is er kennelijk niemand die slecht genoeg kan fluiten om in aanmerking te komen voor de Eredivisie.

Op die manier roep je als KNVB het toch over je af dat er een schijn ontstaat van enige voorkeur.
pi_218539090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niveau is beroerd inderdaad. Maar het scheidsrechterskorps komt voor het overgrote deel uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht. Het merendeel heeft een persoonlijke voorkeur voor Ajax.

Uit de omgeving van Eindhoven is er kennelijk niemand die slecht genoeg kan fluiten om in aanmerking te komen voor de Eredivisie.

Op die manier roep je als KNVB het toch over je af dat er een schijn ontstaat van enige voorkeur.
Houd op hoor :') Volgens mij is de mythe dat Ajax structureel bevoordeeld wordt al meerdere malen ontkracht.

Het niveau is in alle facetten gewoon bedroevend. Wat wel een factor kan zijn (kan ik me voorstellen) is dat scheidsrechters snel geneigd zijn om mee te gaan met het publiek. Dus in een groot/vol stadion zo fluiten dat het stadion 'tevreden' is. Je ziet in grote wedstrijden ook ontzettend veel van die compensatiekaarten. Als er dan eenmaal geel uitgedeeld is dan zie je dat de scheidsrechter soms gewoon niet kan wachten om de andere partij ook op de bon te slingeren :')

Nee, de tijd van de Colina's in deze wereld is helaas wel voorbij.
pi_218539109
Het gaat in het PSV topic weer over de scheidsrechters

@GGMM
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218539247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Genoten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218539421
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Houd op hoor :') Volgens mij is de mythe dat Ajax structureel bevoordeeld wordt al meerdere malen ontkracht.

Geen idee waarom je dit schrijft, want ik heb helemaal niet gezegd dat Ajax structureel wordt bevoordeeld.

(Overigens is zoiets niet meetbaar, maar dat terzijde)
pi_218539423
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2025 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
@:Wienerschnitzels juicht nu en hoopt op nog een paar van dit soort blessures.

Ter info.
Wat Sjon als coach wel niet doet met een mens.
pi_218539428
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:03 schreef Caland het volgende:

@:ggmm
Uiteraard. Bij ons zijn de slechtsten op het veld de tegenstander en het arbitrale trio. ;)
  Forum Admin dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:47:10 #64
35723 crew  GGMM
pi_218539433
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:03 schreef Caland het volgende:

@:ggmm
Goh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:47:16 #65
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218539434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Perisic doet het anders vrij aardig.

Denk dat je, als je een echt goede speler bent die niet per se enkel afhankelijk is van snelheid, je in de Eredivisie er niet per se veel problemen mee gaat hebben. Altijd afwachten, maar heb wel het idee dat spelers vaker op goed niveau terug komen ongeacht de leeftijd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218539457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Perisic doet het anders vrij aardig.

Denk dat je, als je een echt goede speler bent die niet per se enkel afhankelijk is van snelheid, je in de Eredivisie er niet per se veel problemen mee gaat hebben. Altijd afwachten, maar heb wel het idee dat spelers vaker op goed niveau terug komen ongeacht de leeftijd.
Weinig relevant nu. Het enige wat rest is een goede vervanger halen.

Het seizoen 26/27 zien we dan wel weer.
pi_218539522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Geen idee waarom je dit schrijft, want ik heb helemaal niet gezegd dat Ajax structureel wordt bevoordeeld.

(Overigens is zoiets niet meetbaar, maar dat terzijde)
Je zegt toch dat het merendeel een voorkeur heeft voor Ajax?
pi_218539732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je zegt toch dat het merendeel een voorkeur heeft voor Ajax?
Dat is feitelijk gewoon juist.

Maar dat wil toch niet zeggen dat ze Ajax structureel bevoordelen?
pi_218539840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 10:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is feitelijk gewoon juist.

Maar dat wil toch niet zeggen dat ze Ajax structureel bevoordelen?
Ja hallo :') Ga een beetje lopen goochelen met woorden. Door te zeggen dat ze daar een voorkeur hebben insinueer je toch ook dat ze die voorkeur uiten? Of is het gewoon een random stukje informatie wat verder niet verband met iets houdt?
pi_218541713
Zou Dallinga een optie kunnen zijn?
pi_218541985
twitter

Dit is heel goed nieuws.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 18:29:02 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218542151
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Dit is heel goed nieuws.
Erg benieuwd welke clausules er over 9 maanden toch wel in het contract blijken te staan.

Ben wel benieuwd wat die kan, nooit zien spelen natuurlijk.
pi_218542200
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Erg benieuwd welke clausules er over 9 maanden toch wel in het contract blijken te staan.

Ben wel benieuwd wat die kan, nooit zien spelen natuurlijk.
Voor wat ik begrijp zou het een constructie zoals met Tillman zijn, eerst een huur met na een jaar een optie tot koop tegen een vooraf vastgesteld bedrag.

Wat er dan verder in het contract staat zal ongetwijfeld ook vergelijkbaar zijn, ik neem aan dat ze het wiel niet opnieuw gaan uitvinden. Kan me alleen voorstellen dat ze de terugkoopoptie wat ruimer willen maken als met Tillman (vanuit Bayern gezien).
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 18:45:23 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218542258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Voor wat ik begrijp zou het een constructie zoals met Tillman zijn, eerst een huur met na een jaar een optie tot koop tegen een vooraf vastgesteld bedrag.

Wat er dan verder in het contract staat zal ongetwijfeld ook vergelijkbaar zijn, ik neem aan dat ze het wiel niet opnieuw gaan uitvinden. Kan me alleen voorstellen dat ze de terugkoopoptie wat ruimer willen maken als met Tillman (vanuit Bayern gezien).
En wat goedkoper denk ik. Die clausule voor Tillman was vrij hoog, en neem aan dat Bayern hem dat simpelweg niet waard vond. Denk dat ze hem voor 20-25 miljoen zo op zouden pikken, vrees dat Bayern dat 'risico' niet nog eens gaat lopen.
pi_218542266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
En wat goedkoper denk ik. Die clausule voor Tillman was vrij hoog, en neem aan dat Bayern hem dat simpelweg niet waard vond. Denk dat ze hem voor 20-25 miljoen zo op zouden pikken, vrees dat Bayern dat 'risico' niet nog eens gaat lopen.
Ik vind het allemaal prima. Als die gozer goed genoeg is en we kopen hem voor 15 en we verkopen hem een jaar later voor 25 dan is dat altijd nog beter dan iemand huren.

Eerst maar eens zien wat hij kan.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 18:47:23 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218542268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal prima. Als die gozer goed genoeg is en we kopen hem voor 15 en we verkopen hem een jaar later voor 25 dan is dat altijd nog beter dan iemand huren.

Eerst maar eens zien wat hij kan.
Ja dat sowieso, ben benieuwd.
pi_218542390
De nieuwe Tillman _O_
  Moderator dinsdag 19 augustus 2025 @ 19:08:11 #78
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218542395
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Dit is heel goed nieuws.
Betaalmuur.
What can change the nature of a man?
pi_218542707
pi_218545497
De druk is wel enorm op zo’n 19 jarig mannetje die even Tillman moet vervangen.
Dit, dus.
pi_218545804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 07:29 schreef Buitendam het volgende:
De druk is wel enorm op zo’n 19 jarig mannetje die even Tillman moet vervangen.
Je haalt hem ook niet 'als vervanger van Tillman', je haalt gewoon een nieuwe 10. Andere speler, andere fase in zijn carrière, ander persoon etc.

Comparison is the thief of joy ;)
pi_218546212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je haalt hem ook niet 'als vervanger van Tillman', je haalt gewoon een nieuwe 10. Andere speler, andere fase in zijn carrière, ander persoon etc.

Comparison is the thief of joy ;)
“ Dat de landskampioen in de persoon van Paul Wanner (19) normaal gesproken snel een speler aantrekt die Malik Tillman vervangt, is geen hele grote verrassing.”

“ PSV heeft opvolger van Malik Tillman bijna beet: Eindhovenaren naderen akkoord met Bayern München”

“ Groot nieuws: 'PSV shopt bij Bayern en heeft Tillman-opvolger zo goed als binnen'”

“ PSV heeft zijn oog laten vallen op Paul Wanner. De 19-jarige middenvelder van Bayern München moet Malik Tillman doen vergeten. Dat meldt Voetbal International.”

Google even op ‘PSV Wanner’ en dit zijn letterlijk de eerste hits. Die jongen zal vanaf minuut 1 de eerste maanden alleen genoemd worden samen met Tillman, daar ben ik heilig van overtuigd.
Dit, dus.
pi_218546226
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
“ Dat de landskampioen in de persoon van Paul Wanner (19) normaal gesproken snel een speler aantrekt die Malik Tillman vervangt, is geen hele grote verrassing.”

“ PSV heeft opvolger van Malik Tillman bijna beet: Eindhovenaren naderen akkoord met Bayern München”

“ Groot nieuws: 'PSV shopt bij Bayern en heeft Tillman-opvolger zo goed als binnen'”

“ PSV heeft zijn oog laten vallen op Paul Wanner. De 19-jarige middenvelder van Bayern München moet Malik Tillman doen vergeten. Dat meldt Voetbal International.”

Google even op ‘PSV Wanner’ en dit zijn letterlijk de eerste hits. Die jongen zal vanaf minuut 1 de eerste maanden alleen genoemd worden samen met Tillman, daar ben ik heilig van overtuigd.
Moet je je de druk voorstellen voor degene die Wanner moet zien te vervangen over een paar jaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218546233
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 09:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Moet je je de druk voorstellen voor degene die Wanner moet zien te vervangen over een paar jaar.
Thoughts & prayers, hoor ik jou zeggen.
Dit, dus.
pi_218546253
quote:

[..]

I know, ik snap je punt (en de vergelijking ook). Maar heeft weinig zin om die norm meteen te hanteren aangezien deze jongen waarschijnlijk 2 jaar vroeger in zijn ontwikkeling staat (wat ook logisch is). Tillman had al 1 of 2 uitleenbeurten gehad om wat te rijpen.
pi_218546349
De media maakt er wel weer wat van ja. Ik denk dat niemand bij en rond PSV verwacht dat die knul binnen een seizoen Tillman doet vergeten.

Dat zal hem ook ongetwijfeld worden duidelijk gemaakt. Dat de media alleen maar kijkt naar de positie waar hij voor gehaald wordt kun je ze niet verwijten. Naam van Tillman erbij en clicks gegarandeerd.

Het is een extra smaak voor de '10' positie en hij zal goede en slechte wedstrijden spelen. Aan het einde van het seizoen zien we wel wat we er van vinden en of kopen een realistische optie is. Ik ga er tenminste vanuit dat het eerst huur zal zijn.
pi_218546380
quote:

[..]

Hoe vaak wordt een 16 jarig knulletje die 10 minuten meedoet met Ajax in een thuiswedstrijd waar ze met 5-0 voorstaan en die vervolgens een niet te missen kans binnen schiet niet vergeleken met Cruijff?

Het is natuurlijk alweer een tijd geleden dat ze daar die luxe hadden, maar toch… je kan je zoiets vast nog wel herinneren.

Het is de pers die er zoiets van maakt. Een PSV spits die in de eerste weken van het seizoen er toevallig veel maakt krijgt het record van Dillen onder zijn neus.

Ik verwacht dat een speler die van Bayern komt wel wat gewend is.
pi_218548247
#AnnounceMemphis
pi_218548281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:09 schreef PSVCL het volgende:
#AnnounceMemphis
Die verdient nu meer dan een miljoen per maand. Die komt echt niet naar Nederland en daar dank ik de voetbalgoden op mijn blote knietjes voor.
pi_218548286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die verdient nu meer dan een miljoen per maand. Die komt echt niet naar Nederland en daar dank ik de voetbalgoden op mijn blote knietjes voor.
Hoe kom je aan/bij dat salaris?
  woensdag 20 augustus 2025 @ 14:22:29 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218548346
Veerman er ook weer 2 weken uit.

Gaat alweer lekker met de blessures.
pi_218548442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hoe kom je aan/bij dat salaris?
Weet ik veel. Al is het de helft, dan nog komt ie niet naar Nederland.

Ik las ergens dat die sponsor van Corinthians 9,7 miljoen bijdroeg aan zijn salaris.
pi_218548998
15 miljoen voor iemand die zelfs bij degradant Heidenheim geen onbetwiste basisspeler was is wel veel geld.
pi_218549021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe vaak wordt een 16 jarig knulletje die 10 minuten meedoet met Ajax in een thuiswedstrijd waar ze met 5-0 voorstaan en die vervolgens een niet te missen kans binnen schiet niet vergeleken met Cruijff?

Het is natuurlijk alweer een tijd geleden dat ze daar die luxe hadden, maar toch… je kan je zoiets vast nog wel herinneren.

Het is de pers die er zoiets van maakt. Een PSV spits die in de eerste weken van het seizoen er toevallig veel maakt krijgt het record van Dillen onder zijn neus.

Ik verwacht dat een speler die van Bayern komt wel wat gewend is.
heeft niet heel veel bij Bayern gespeeld. de Rekordmeister verhuurde hem een aantal jaren om speeltijd te krijgen
- seizoen 23/24 speelde hij bij Elversberg in de 2. liga (eerste helft seizoen veel als invaller, op het einde was hij vaak basisspeler
- seizoen 24/25 speelde hij bij FC Heidenheim. (meteen basis speler en dankzij zijn goals in de voorronde conference League haalde Heidenheim de groepsfase, maar in de tweede helft van het seizoen werd hij ziek en speelde voornamelijk als Joker/finisher. pas in de laatste wedstrijden en de relegation tegen nota bene Elversberg keerde hij terug in de basis

als je ziet hoe makkelijk een veteraan als Holtby die bij Holstein Kiel rondliep zich aanpast dan zou dat voor wanner ook moeten kunnen. enige zorgwekkende is dat transfermarkt een blessure meldt, schijnt zijn enkelbanden te hebben beschadigd in een oefenwedstrijd tegen de Spurs twee weken terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 20-08-2025 16:20:28 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218549219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
15 miljoen voor iemand die zelfs bij degradant Heidenheim geen onbetwiste basisspeler was is wel veel geld.
Vind ik ook, al heb ik hem nooit zien spelen en hij is pas 19. Maar ik dacht dat hij een flinke blessure had, dat zal dan dus wel meevallen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218549361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vooralsnog heb ik geen bevestiging gezien dat het überhaupt om koop gaat, jij wel?
  woensdag 20 augustus 2025 @ 16:55:43 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218549406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vooralsnog heb ik geen bevestiging gezien dat het überhaupt om koop gaat, jij wel?
Rik meldt het op het AD.

15 miljoen en volgens bronnen in Duitsland wederom een terugkoopclausule.

Moker veel geld weer als je het mij vraagt, net als bij Van Bommel een behoorlijke overpay op het eerste oog.
  Moderator woensdag 20 augustus 2025 @ 17:24:31 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218549582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Veerman er ook weer 2 weken uit.

Gaat alweer lekker met de blessures.
Wat doen ze daar toch bij de fitheid training?
What can change the nature of a man?
pi_218549704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Rik meldt het op het AD.

15 miljoen en volgens bronnen in Duitsland wederom een terugkoopclausule.

Moker veel geld weer als je het mij vraagt, net als bij Van Bommel een behoorlijke overpay op het eerste oog.
En dat is nu meteen 15m, of als hij na een jaar bevalt?
pi_218549708
Wanner wordt met afstand de beste aankoop die we hebben gedaan dit jaar. Puur genot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')