Ik denk zelfs dat er een behoorlijke dosis mazzel nodig is om hem nog ooit op bruikbaar niveau te krijgen weer. Zware knieblessures op je 32e zijn meestal wel het eindsignaal van je carrière.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo, dat is nog erger dan ik vreesde. Beetje pech en hij is het hele seizoen niet meer wedstrijdfit.
Ben benieuwd met wie onze Earnie nu komt aanzetten.
En lul Robin Pröpper komt er maar mooi mee weg dankzij incompetente debiel Sander van der Eijck. Van der Eijck die overigens geboren en getogen is in Amstelveen onder de rook van Amsterdam maar die ontkende ooit voor Ajax te zijn geweest (quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er een behoorlijke dosis mazzel nodig is om hem nog ooit op bruikbaar niveau te krijgen weer. Zware knieblessures op je 32e zijn meestal wel het eindsignaal van je carrière.
Aangifte doen. 3000 euro schuld. Wijf weggelopen alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En lul Robin Pröpper komt er maar mooi mee weg dankzij incompetente debiel Sander van der Eijck. Van der Eijck die overigens geboren en getogen is in Amstelveen onder de rook van Amsterdam maar die ontkende ooit voor Ajax te zijn geweest (). Hij was altijd ‘neutraal’ (
).
Ik kan me geen enkel kind herinneren wat ‘neutraal’ was vroeger als het om voetbalclubs ging. Ja zeg voor wie ben jij dan? Ik ben neutraal!
KNVB Maffia. Dit riekt naar oplichting. Woedend.
Ik heb het moment niet gezien, maar zelfs als hij een rode kaart en 3 wedstrijden schoring zou krijgen zou dat niks veranderen aan het feit dat je maanden zonder Plea moet. You win some, you lose some. Voetbal is nou eenmaal een contactsport en dit soort risico's horen er helaas bij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En lul Robin Pröpper komt er maar mooi mee weg dankzij incompetente debiel Sander van der Eijck. Van der Eijck die overigens geboren en getogen is in Amstelveen onder de rook van Amsterdam maar die ontkende ooit voor Ajax te zijn geweest (). Hij was altijd ‘neutraal’ (
).
Ik kan me geen enkel kind herinneren wat ‘neutraal’ was vroeger als het om voetbalclubs ging. Ja zeg voor wie ben jij dan? Ik ben neutraal!
Heeft volgens mij niet zoveel te maken met de achtergrond of de persoonlijke voorkeuren maar gewoon met het algehele niveau van de arbitrage in Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
).
Niveau is beroerd inderdaad. Maar het scheidsrechterskorps komt voor het overgrote deel uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht. Het merendeel heeft een persoonlijke voorkeur voor Ajax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niet zoveel te maken met de achtergrond of de persoonlijke voorkeuren maar gewoon met het algehele niveau van de arbitrage in Nederland.
Vd Eijk, Manschot, Kooij, Vd Kerkhof, Lindhout en noem ze allemaal maar, daar word je doorgaans niet gelukkig van.
Houd op hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niveau is beroerd inderdaad. Maar het scheidsrechterskorps komt voor het overgrote deel uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht. Het merendeel heeft een persoonlijke voorkeur voor Ajax.
Uit de omgeving van Eindhoven is er kennelijk niemand die slecht genoeg kan fluiten om in aanmerking te komen voor de Eredivisie.
Op die manier roep je als KNVB het toch over je af dat er een schijn ontstaat van enige voorkeur.
Genoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niveau is beroerd inderdaad. Maar het scheidsrechterskorps komt voor het overgrote deel uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht. Het merendeel heeft een persoonlijke voorkeur voor Ajax.
Uit de omgeving van Eindhoven is er kennelijk niemand die slecht genoeg kan fluiten om in aanmerking te komen voor de Eredivisie.
Op die manier roep je als KNVB het toch over je af dat er een schijn ontstaat van enige voorkeur.
Geen idee waarom je dit schrijft, want ik heb helemaal niet gezegd dat Ajax structureel wordt bevoordeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd op hoorVolgens mij is de mythe dat Ajax structureel bevoordeeld wordt al meerdere malen ontkracht.
Wat Sjon als coach wel niet doet met een mens.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Wienerschnitzels juicht nu en hoopt op nog een paar van dit soort blessures.
Ter info.
Uiteraard. Bij ons zijn de slechtsten op het veld de tegenstander en het arbitrale trio.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
Het gaat in het PSV topic weer over de scheidsrechters
@:ggmm
Gohquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
Het gaat in het PSV topic weer over de scheidsrechters
@:ggmm
Perisic doet het anders vrij aardig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er een behoorlijke dosis mazzel nodig is om hem nog ooit op bruikbaar niveau te krijgen weer. Zware knieblessures op je 32e zijn meestal wel het eindsignaal van je carrière.
Weinig relevant nu. Het enige wat rest is een goede vervanger halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Perisic doet het anders vrij aardig.
Denk dat je, als je een echt goede speler bent die niet per se enkel afhankelijk is van snelheid, je in de Eredivisie er niet per se veel problemen mee gaat hebben. Altijd afwachten, maar heb wel het idee dat spelers vaker op goed niveau terug komen ongeacht de leeftijd.
Je zegt toch dat het merendeel een voorkeur heeft voor Ajax?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dit schrijft, want ik heb helemaal niet gezegd dat Ajax structureel wordt bevoordeeld.
(Overigens is zoiets niet meetbaar, maar dat terzijde)
Dat is feitelijk gewoon juist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zegt toch dat het merendeel een voorkeur heeft voor Ajax?
Ja halloquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is feitelijk gewoon juist.
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze Ajax structureel bevoordelen?
Erg benieuwd welke clausules er over 9 maanden toch wel in het contract blijken te staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Dit is heel goed nieuws.
Voor wat ik begrijp zou het een constructie zoals met Tillman zijn, eerst een huur met na een jaar een optie tot koop tegen een vooraf vastgesteld bedrag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Erg benieuwd welke clausules er over 9 maanden toch wel in het contract blijken te staan.
Ben wel benieuwd wat die kan, nooit zien spelen natuurlijk.
En wat goedkoper denk ik. Die clausule voor Tillman was vrij hoog, en neem aan dat Bayern hem dat simpelweg niet waard vond. Denk dat ze hem voor 20-25 miljoen zo op zouden pikken, vrees dat Bayern dat 'risico' niet nog eens gaat lopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor wat ik begrijp zou het een constructie zoals met Tillman zijn, eerst een huur met na een jaar een optie tot koop tegen een vooraf vastgesteld bedrag.
Wat er dan verder in het contract staat zal ongetwijfeld ook vergelijkbaar zijn, ik neem aan dat ze het wiel niet opnieuw gaan uitvinden. Kan me alleen voorstellen dat ze de terugkoopoptie wat ruimer willen maken als met Tillman (vanuit Bayern gezien).
Ik vind het allemaal prima. Als die gozer goed genoeg is en we kopen hem voor 15 en we verkopen hem een jaar later voor 25 dan is dat altijd nog beter dan iemand huren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En wat goedkoper denk ik. Die clausule voor Tillman was vrij hoog, en neem aan dat Bayern hem dat simpelweg niet waard vond. Denk dat ze hem voor 20-25 miljoen zo op zouden pikken, vrees dat Bayern dat 'risico' niet nog eens gaat lopen.
Ja dat sowieso, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima. Als die gozer goed genoeg is en we kopen hem voor 15 en we verkopen hem een jaar later voor 25 dan is dat altijd nog beter dan iemand huren.
Eerst maar eens zien wat hij kan.
Betaalmuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Dit is heel goed nieuws.
Je haalt hem ook niet 'als vervanger van Tillman', je haalt gewoon een nieuwe 10. Andere speler, andere fase in zijn carrière, ander persoon etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:29 schreef Buitendam het volgende:
De druk is wel enorm op zo’n 19 jarig mannetje die even Tillman moet vervangen.
“ Dat de landskampioen in de persoon van Paul Wanner (19) normaal gesproken snel een speler aantrekt die Malik Tillman vervangt, is geen hele grote verrassing.”quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je haalt hem ook niet 'als vervanger van Tillman', je haalt gewoon een nieuwe 10. Andere speler, andere fase in zijn carrière, ander persoon etc.
Comparison is the thief of joy
Moet je je de druk voorstellen voor degene die Wanner moet zien te vervangen over een paar jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“ Dat de landskampioen in de persoon van Paul Wanner (19) normaal gesproken snel een speler aantrekt die Malik Tillman vervangt, is geen hele grote verrassing.”
“ PSV heeft opvolger van Malik Tillman bijna beet: Eindhovenaren naderen akkoord met Bayern München”
“ Groot nieuws: 'PSV shopt bij Bayern en heeft Tillman-opvolger zo goed als binnen'”
“ PSV heeft zijn oog laten vallen op Paul Wanner. De 19-jarige middenvelder van Bayern München moet Malik Tillman doen vergeten. Dat meldt Voetbal International.”
Google even op ‘PSV Wanner’ en dit zijn letterlijk de eerste hits. Die jongen zal vanaf minuut 1 de eerste maanden alleen genoemd worden samen met Tillman, daar ben ik heilig van overtuigd.
Thoughts & prayers, hoor ik jou zeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet je je de druk voorstellen voor degene die Wanner moet zien te vervangen over een paar jaar.
I know, ik snap je punt (en de vergelijking ook). Maar heeft weinig zin om die norm meteen te hanteren aangezien deze jongen waarschijnlijk 2 jaar vroeger in zijn ontwikkeling staat (wat ook logisch is). Tillman had al 1 of 2 uitleenbeurten gehad om wat te rijpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“ Dat de landskampioen in de persoon van Paul Wanner (19) normaal gesproken snel een speler aantrekt die Malik Tillman vervangt, is geen hele grote verrassing.”
“ PSV heeft opvolger van Malik Tillman bijna beet: Eindhovenaren naderen akkoord met Bayern München”
“ Groot nieuws: 'PSV shopt bij Bayern en heeft Tillman-opvolger zo goed als binnen'”
“ PSV heeft zijn oog laten vallen op Paul Wanner. De 19-jarige middenvelder van Bayern München moet Malik Tillman doen vergeten. Dat meldt Voetbal International.”
Google even op ‘PSV Wanner’ en dit zijn letterlijk de eerste hits. Die jongen zal vanaf minuut 1 de eerste maanden alleen genoemd worden samen met Tillman, daar ben ik heilig van overtuigd.
Hoe vaak wordt een 16 jarig knulletje die 10 minuten meedoet met Ajax in een thuiswedstrijd waar ze met 5-0 voorstaan en die vervolgens een niet te missen kans binnen schiet niet vergeleken met Cruijff?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die verdient nu meer dan een miljoen per maand. Die komt echt niet naar Nederland en daar dank ik de voetbalgoden op mijn blote knietjes voor.quote:
Hoe kom je aan/bij dat salaris?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die verdient nu meer dan een miljoen per maand. Die komt echt niet naar Nederland en daar dank ik de voetbalgoden op mijn blote knietjes voor.
Weet ik veel. Al is het de helft, dan nog komt ie niet naar Nederland.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan/bij dat salaris?
heeft niet heel veel bij Bayern gespeeld. de Rekordmeister verhuurde hem een aantal jaren om speeltijd te krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt een 16 jarig knulletje die 10 minuten meedoet met Ajax in een thuiswedstrijd waar ze met 5-0 voorstaan en die vervolgens een niet te missen kans binnen schiet niet vergeleken met Cruijff?
Het is natuurlijk alweer een tijd geleden dat ze daar die luxe hadden, maar toch… je kan je zoiets vast nog wel herinneren.
Het is de pers die er zoiets van maakt. Een PSV spits die in de eerste weken van het seizoen er toevallig veel maakt krijgt het record van Dillen onder zijn neus.
Ik verwacht dat een speler die van Bayern komt wel wat gewend is.
Vind ik ook, al heb ik hem nooit zien spelen en hij is pas 19. Maar ik dacht dat hij een flinke blessure had, dat zal dan dus wel meevallen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
15 miljoen voor iemand die zelfs bij degradant Heidenheim geen onbetwiste basisspeler was is wel veel geld.
Vooralsnog heb ik geen bevestiging gezien dat het überhaupt om koop gaat, jij wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
15 miljoen voor iemand die zelfs bij degradant Heidenheim geen onbetwiste basisspeler was is wel veel geld.
Rik meldt het op het AD.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen bevestiging gezien dat het überhaupt om koop gaat, jij wel?
Wat doen ze daar toch bij de fitheid training?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Veerman er ook weer 2 weken uit.
Gaat alweer lekker met de blessures.
En dat is nu meteen 15m, of als hij na een jaar bevalt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rik meldt het op het AD.
15 miljoen en volgens bronnen in Duitsland wederom een terugkoopclausule.
Moker veel geld weer als je het mij vraagt, net als bij Van Bommel een behoorlijke overpay op het eerste oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |