Ik heb in het verleden al zo vaak bij diverse spelers gedacht "Waarom krijgt die nou nooit eens een kans"quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Alleen Bosz heeft kennelijk 0 vertrouwen in Land.
Gadver. Een supporter met nuance en lerend vermogen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al zo vaak bij diverse spelers gedacht "Waarom krijgt die nou nooit eens een kans"
Tot diegene speeltijd kreeg, dan begreep ik het ineens.
Dus ik kijk tegenwoordig wel uit om een trainer te beoordelen op het niet laten spelen van iemand.
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gadver. Een supporter met nuance en lerend vermogen.
Ga eens gauw weg.
Land is de nieuwe Busquets.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen.
Land in Oranje!
CR7 in 3..2..1..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Land is de nieuwe Busquets.
Nou nog een keer leren om begrijpend te lezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wow, Ruben van Bommel bij Barcá. Bajkratkevic de nieuwe Suarez. Ik dacht na Veerman/Schouten is de nieuwe Kroos/Modric wel alles gelezen te hebben.
...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We hoeven het nog steeds niet te leren lezen.
Mauro zal wel als back-up gezien worden ja, vandaar ook de interesse in die Salah-Eddine. Al lijkt me dat niets, was in de Eredivisie al niet fantastisch, en van een tijdje bank zitten bij Roma zal die ook niet beter geworden zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben weer alleen maar aanvallende middenvelders? Schouten is de enige '6'. Ik ben het met je eens dat Land weinig gebruikt werd, maar Wanner, Til en Saibari gaan die positie echt niet kunnen invullen en Veerman als je enige DM is zeker in Europa ook zelfmoord.
Dan moet je dus hopen dat er voldoende ruimte is om Mauro daar neer te zetten, of je moet Flamingo daar neer gaan zetten.
Het lijkt toch echt Boadu te worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:56 schreef PSVCL het volgende:
Zirkzee
Boadu
Dallinga
Depay
Hwang
Taremi
Larin
Etta Eyong
Vitinha
Lauritsen
Prima 2e spits waar nog veel rek in zit. En ajax aftroeven is altijd lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt toch echt Boadu te worden.
Eredivisieklanten die floppen in het buitenland zijn altijd wel interessant voor PSV blijkbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mauro zal wel als back-up gezien worden ja, vandaar ook de interesse in die Salah-Eddine. Al lijkt me dat niets, was in de Eredivisie al niet fantastisch, en van een tijdje bank zitten bij Roma zal die ook niet beter geworden zijn.
Als ze in de Eredivisie echt goed waren is dat natuurlijk niet zo gek gedacht. Genoeg spelers die op Eredivisieniveau heel waardevol waren maar de stap naar een topcompetitie niet redden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eredivisieklanten die floppen in het buitenland zijn altijd wel interessant voor PSV blijkbaar.
Je kan nou eenmaal geen selectie vullen met 25 spelers die op CL niveau zitten helaas. Je hebt ook wissels nodig en als je wissels van het niveau Salah-Eddine zijn dan doe je het volgens mij gewoon prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ze in de Eredivisie echt goed waren is dat natuurlijk niet zo gek gedacht. Genoeg spelers die op Eredivisieniveau heel waardevol waren maar de stap naar een topcompetitie niet redden.
Of dat dan de spelers zijn die je ook Europees een stap verder gaan helpen is de vraag natuurlijk.
Specifiek in dit geval heb ik weinig hoop dat Salah-Eddine ons echt verder gaat helpen.
Mwa. Als je Schouten vorig jaar zag dan had Land wel wat meer minuten mogen maken. Al was het maar om Schouten met al zijn pijntjes wat rust te geven af en toe.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal geen selectie vullen met 25 spelers die op CL niveau zitten helaas. Je hebt ook wissels nodig en als je wissels van het niveau Salah-Eddine zijn dan doe je het volgens mij gewoon prima.
Land naar Groningen ben ik ook blij meeMooie plek voor hem om zich te ontwikkelen en gewoon een een potje of 25 in de Eredivisie te kunnen gaan spelen. Anco Janssen vond het 'onbegrijpelijk' dat PSV hem niet liet spelen. Zo onbegrijpelijk is dat toch niet? Hij speelt op de plekken van Veerman en/of Schouten; die zijn allebei een klasse beter/verder.
Eens hoor, maar zoals het nu staat/gaat snap ik wel dat hij in regel genomen gewoon weinig speelt. En los daarvan: van die kwartiertjes ga je ook niet groeien. Beter dat zo'n jongen gewoon een seizoen lang speelt bij een andere club dan PSVquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa. Als je Schouten vorig jaar zag dan had Land wel wat meer minuten mogen maken. Al was het maar om Schouten met al zijn pijntjes wat rust te geven af en toe.
Je moet het ook wel durven en als hij voor een kwartiertje bij 3-0 voor nog niet mag spelen dan moet je hem gewoon structureel bij Jong houden. Want dan kan hij er waarschijnlijk niks van.
Vooral op het middenveld vindt hij dat moeilijk. Voorin en op de vleugels achterin heeft hij er minder moeite mee. Dat past natuurlijk ook wel bij zijn spelopvatting.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
Bosz lijkt sowieso niet gecharmeerd van talenten een kans geven. Zoals de meeste trainers telt toch de waan van vandaag.
Geldt wel voor elke topclub. Op de vleugel kan wat jeugdigheid wat minder kwaadquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral op het middenveld vindt hij dat moeilijk. Voorin en op de vleugels achterin heeft hij er minder moeite mee. Dat past natuurlijk ook wel bij zijn spelopvatting.
Ik denk dat er, op Sjonnie misschien na, geen enkele Ajax niet blij is dat jullie ons hierin hebben afgetroefd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Prima 2e spits waar nog veel rek in zit. En ajax aftroeven is altijd lekker
Dit is vrij pittig ja. Olympiakos en Union móet je winnen en dan moet je een van die andere 3 potjes thuis ook winnenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
Gaat lekker met de loting…
Nou, slechter kun je niet loten lijkt mij.
Alles op de titel dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |