abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218595656
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:05 schreef Nober het volgende:
Waren jullie er al op 3 september 1977?

[ afbeelding ]
Willygod. Maar toen liep ik nog niet op deze aardkloot nee.
pi_218595710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
Suarez was ook altijd hongerig. Gek genoeg niet per sé naar de bal…

Maar verder moet ik het ook nog maar zien. 2 keer scoren is leuk, maar dat moet je vaker laten zien voordat we daar warm van worden.

Van Bommel vind ik veel meer bieden. Ik hoop dat hij vaker goed weggestoken wordt, want met zijn snelheid is hij dan een enorm wapen en dwingt hij sowieso de verdediging van de tegenstander meer naar eigen doel, waardoor ook de overige linies minder hoog kunnen staan.

Het oogt misschien minder spectaculair. Maar je hebt er veel meer aan.

En ik ben heel benieuwd naar komend weekend, omdat ik meer minuten van Wanner verwacht.
In de basis is Bajraktarevic wel een meer verfijnde speler dan van Bommel hoor.. Niet dat van Bommel dat niet kan verbeteren, maar voor nu? Zeker weten.

Tip voor de volgende wedstrijd: ga eens turven hoeveel verkeerde aannames van Bommel heeft in een wedstrijd. Ik denk dat je je kapot schrikt. Die heeft echt met enige afstand de slechtste basistechniek van de gehele selectie.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:37:21 #253
842 Zorro
Z
pi_218595731
Van Bommel vind ik voorlopig een Rommedahl op links.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218596044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:

[..]
In de basis is Bajraktarevic wel een meer verfijnde speler dan van Bommel hoor.. Niet dat van Bommel dat niet kan verbeteren, maar voor nu? Zeker weten.

Tip voor de volgende wedstrijd: ga eens turven hoeveel verkeerde aannames van Bommel heeft in een wedstrijd. Ik denk dat je je kapot schrikt. Die heeft echt met enige afstand de slechtste basistechniek van de gehele selectie.
Ok. Dat is jouw mening dan. Ik deel die niet. Heeft alles in zich om de top te bereiken.

Het enige waar ik wat twijfels bij heb is zijn fysiek. Veel geblesseerd geweest. En dat zal beter moeten worden. Gewoon eens een jaar zonder fysieke ongemakkelijk draaien.
pi_218596055
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef Zorro het volgende:
Van Bommel vind ik voorlopig een Rommedahl op links.
Rommedahl had 0,0 overzicht. Het enige is dat ze beiden snel zijn.

Kom op…
pi_218596157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ok. Dat is jouw mening dan. Ik deel die niet. Heeft alles in zich om de top te bereiken.

Het enige waar ik wat twijfels bij heb is zijn fysiek. Veel geblesseerd geweest. En dat zal beter moeten worden. Gewoon eens een jaar zonder fysieke ongemakkelijk draaien.
Ik hoop het van harte hoor; hij staat natuurlijk al 3-0 voor alleen al vanwege zijn achternaam. Hij zal vooral basistechnisch nog echt een stuk moeten verbeteren. Als je dan kijkt hoe de balbehandeling van een Schouten is.. dat is wel van een ander niveau.
pi_218596221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:26 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik hoop het van harte hoor; hij staat natuurlijk al 3-0 voor alleen al vanwege zijn achternaam. Hij zal vooral basistechnisch nog echt een stuk moeten verbeteren. Als je dan kijkt hoe de balbehandeling van een Schouten is.. dat is wel van een ander niveau.
Totaal andere speler op een totaal ander moment in zijn spelersloopbaan.

De kans dat Ruben bij Barca terechtkomt is groter dan Schouten, ook al is Schouten momenteel de betere speler.
pi_218596346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb echt geen ontwikkelingen gezien hoor bij Bajrak. Heeft zelfs bij Jong nog niks laten zien. Scoort nu twee keer, maar dat waren goals van niks en verder alleen maar een circusact zonder rendement.

Die eerste goal was nooit richting goal gegaan als die niet werd aangeraakt (onvoorstelbaar dat die niet als eigen goal is geregistreerd) en die tweede kon hij alleen maar maken omdat hij al 10 minuten totaal uit positie liep te lanterfanten.

Verder vooral balverlies met domme trucjes.
_O- _O- _O-
pi_218596382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Totaal andere speler op een totaal ander moment in zijn spelersloopbaan.

De kans dat Ruben bij Barca terechtkomt is groter dan Schouten, ook al is Schouten momenteel de betere speler.
Wow, Ruben van Bommel bij Barcá. Bajkratkevic de nieuwe Suarez. Ik dacht na Veerman/Schouten is de nieuwe Kroos/Modric wel alles gelezen te hebben.
pi_218596384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit is wel een interessante take, want letterlijk het enige argument wat ik kan bedenken is leeftijd. Vooropgesteld: een beetje een non-discussie aangezien beide het niveau van Barcelona bij lange na niet hebben, maar van Bommel heeft van de 2 dan nog wel veruit de meeste stappen te zetten. En volgens mij heeft dat met meer dingen te maken dan enkel leeftijd.
pi_218596388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:01 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wow, Ruben van Bommel bij Barcá. Bajkratkevic de nieuwe Suarez. Ik dacht na Veerman/Schouten is de nieuwe Kroos/Modric wel alles gelezen te hebben.
ik wist het _O-
pi_218596394
quote:

[..]
Maak jij je nou maar druk om de Europa League.
Dit, dus.
pi_218596627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 13:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maak jij je nou maar druk om de Europa League.
Gewoon wow
pi_218597099
quote:

[..]
Beide wordt natuurlijk niet gezegd, maar goed.

De kans dat ik bij Barcelona terecht kom is ongeveer net zo groot als dat van Bommel daar terecht komt. Ik ben ook niet bepaald de nieuwe van Bommel, zeg maar.

En je kunt natuurlijk elke willekeurige speler vergelijken met een andere speler zonder dat je hem even goed inschat.

Het is prima om Theo Lucius te vergelijken met Iniesta. Het is ook duidelijk hoe die vergelijking uitpakt. Net als appels met peren.
pi_218597115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rommedahl had 0,0 overzicht. Het enige is dat ze beiden snel zijn.

Kom op…
Rommedahl zou op dit moment bij elke Eredivisieploeg een onbetwiste basisspeler zijn.
  Redactie Sport dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:48:00 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218598410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 14:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Rommedahl zou op dit moment bij elke Eredivisieploeg een onbetwiste basisspeler zijn.
Bedoel je de Rommedahl van toen ie bij PSV binnenkwam, toen ie bij PSV vertrok of toen ie bij Ajax speelde?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:17:54 #267
842 Zorro
Z
pi_218598638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bedoel je de Rommedahl van toen ie bij PSV binnenkwam, toen ie bij PSV vertrok of toen ie bij Ajax speelde?
Ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218603355
Nieuwe linksback op komst? Ik geloof er geen drol van. Salah-Eddine

https://www.vi.nl/nieuws/(...)-als-extra-linksback
  Redactie Sport woensdag 27 augustus 2025 @ 10:58:27 #269
pi_218603367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Mauro als manusje-van-alles die ook op het middenveld moet gaan bijspringen dan?
pi_218603373
WANBELEID!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218603396
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Nieuwe linksback? Volgens mij de perfecte 12de man. Een soort Mauro toch? Multi-inzetbaar en gewoon een prima basisniveau. Ik denk dat Sildilia rechtsback komt en Dest links. Momenteel zit er gewoon bijzonder weinig achter dus dan lijkt Salah-Eddine me een prima aankoop.

Edit: geen idee of ze bewust voor een tijdelijke oplossing (huur) kiezen, maar ik lees net dat El-Karouani waarschijnlijk voor 6 miljoen naar Rusland vertrekt.. lijkt me dat je voor dat geld daar ook geen verkeerde aan zou hebben toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door Solispolar op 27-08-2025 15:31:18 ]
  Redactie Sport woensdag 27 augustus 2025 @ 18:51:59 #272
pi_218607000
Land naar Groningen, dan heb je nog wel iets op je middenveld nodig.
pi_218607404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Land naar Groningen, dan heb je nog wel iets op je middenveld nodig.
Waarom? Bosz haalt nu ook elke mogelijke capriool uit om Land maar niet te hoeven gebruiken.
  Redactie Sport woensdag 27 augustus 2025 @ 19:45:20 #274
pi_218607465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom? Bosz haalt nu ook elke mogelijke capriool uit om Land maar niet te hoeven gebruiken.
We hebben weer alleen maar aanvallende middenvelders? Schouten is de enige '6'. Ik ben het met je eens dat Land weinig gebruikt werd, maar Wanner, Til en Saibari gaan die positie echt niet kunnen invullen en Veerman als je enige DM is zeker in Europa ook zelfmoord.

Dan moet je dus hopen dat er voldoende ruimte is om Mauro daar neer te zetten, of je moet Flamingo daar neer gaan zetten.
pi_218607535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
We hebben weer alleen maar aanvallende middenvelders? Schouten is de enige '6'. Ik ben het met je eens dat Land weinig gebruikt werd, maar Wanner, Til en Saibari gaan die positie echt niet kunnen invullen en Veerman als je enige DM is zeker in Europa ook zelfmoord.

Dan moet je dus hopen dat er voldoende ruimte is om Mauro daar neer te zetten, of je moet Flamingo daar neer gaan zetten.
Ik ben het met je eens hoor. Alleen Bosz heeft kennelijk 0 vertrouwen in Land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')