Ze zijn echt nog aan het zoeken. Typische Bosz wedstrijd verder, meer scoren dan je tegenstander en dan win je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:43 schreef ISVV het volgende:
Nou Peter, genoeg momentjes om in de nabespreking aan te halen denk ik zo. Jammer van de tegengoals, anders werk je toch weer aardig aan het doelsaldo.
Ik stoor me ook wel flink aan de grote hoeveelheid te korte passjes, dat was echt heel matig.
Je hebt op 5 plaatsen je team moeten veranderen en speelt zonder een echte spits.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn echt nog aan het zoeken. Typische Bosz wedstrijd verder, meer scoren dan je tegenstander en dan win je.
Maar veel slordigheden nog. Passies te kort, ook omdat sommige spelers nog niet van elkaar lijken te snappen wanneer ze welke bal willen.
Maar bij vlagen ook gewoon erg veel gezien wat hoop biedt. Dit is wel echt een goede selectie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:55 schreef VEM2012 het volgende:
En ondertussen is Eindhoven wel de voetbalhoofdstad van NL. PSV eerste, Jong PSV 1e bij de KKD en FC Eindhoven 2e.
Precies. De potentie is enorm en dat gaat er echt snel uitkomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt op 5 plaatsen je team moeten veranderen en speelt zonder een echte spits.
Niet zo gek dus dat het niet zo makkelijk loopt.
Kan me niet schelen, dat gaat nog wel haperen, en wat er dan overblijft aan voetbal in die jongen is vrij zorgwekkend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch een goede assist en een goal? Of was die assist van Dest?
Persoonlijke foutjes bedoel je, het spel is verder niet slordig maar moet nog een beetje worden fijn getuned.Wat niet gek is met veel nieuwe spelers die nog even hun plek moeten vinden en spelers die niet op hun natuurlijk positie spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef raptorix het volgende:
Her en der slordig, maar denk dat PSV met deze selectie met 3 vingers in de neus kampioen word, ook qua voetbaltempo is denk ik AZ de enige die dit kan bijbenen.
Bij Porto (nog niet zo lang geleden) toch aardige statistieken. Liep daar 1:2. Dan pak je hier toch ook wel je goals mee? Als invaller bij Inter is dat natuurlijk stukken lastiger.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:39 schreef Meister1984 het volgende:
Mag niet hopen dat die Taremi komt....waardeloze statistieken....er moet toch wel een betere spits te halen zijn?
Dat werd vorig jaar ook vaak geroepen en we weten hoe moeizaam het uiteindelijk gegaan is. Maar goed, volgende week Telstar thuis winnen en dan zijn we prima van start gegaan. Daarna sluit de transfermarkt, dat brengt ook altijd wat rust.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef raptorix het volgende:
Her en der slordig, maar denk dat PSV met deze selectie met 3 vingers in de neus kampioen word, ook qua voetbaltempo is denk ik AZ de enige die dit kan bijbenen.
Ze zouden zich moeten schamen als het weer net zoals vorig jaar heel spannend wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef raptorix het volgende:
De selectie van AZ is goed, maar wel dun, ik hoop dan ook dat we blessurevrij blijven en dat we dit jaar niet eens de grote dip hebben op 2/4e van de competitiequote:Op zondag 24 augustus 2025 09:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zouden zich moeten schamen als het weer net zoals vorig jaar heel spannend wordt.
AZ gaat niet een heel seizoen kunnen bijbenen en ik zie bij Ajax en Feyenoord ook meer zwakke plekken dan bij PSV.
AZ houdt het nooit vol, dat is een gegeven, ik schat Utrecht hoger in eigenlijk, niet qua voetbal maar qua minder puntverlies over het hele seizoen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
De selectie van AZ is goed, maar wel dun, ik hoop dan ook dat we blessurevrij blijven en dat we dit jaar niet eens de grote dip hebben op 2/4e van de competitie
Ik heb er dit jaar een goed gevoel bij, alleen vind ik de transfer van Poku jammer, ik had hem er graag bijgehouden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ houdt het nooit vol, dat is een gegeven, ik schat Utrecht hoger in eigenlijk, niet qua voetbal maar qua minder puntverlies over het hele seizoen.
Ik vind de selecties bij de traditionele topclubs ook wat mager in de breedte, dat Europese voetbal gaat er echt in hakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar een goed gevoel bij, alleen vind ik de transfer van Poku jammer, ik had hem er graag bijgehouden.
Ja, als je al ziet dat je al 12 Europese wedstrijden moet spelen waarvan grootste deel voor kerst, dan heb je echt wel een grote selectie nodig, persoonlijk ben ik ook geen fan van de nieuwe grote pool opzet, maar ja alles voor het geld natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind de selecties bij de traditionele topclubs ook wat mager in de breedte, dat Europese voetbal gaat er echt in hakken.
Ik kan je vast vertellen dat het een ander soort speler is dan Tillman. Tillman was (zeker in de laatste fase) vaak bepalend met doelpunten en/of directe assists; Wanner speelt iets meer vanuit de luwt wat dat betreft maar brengt wel onwijs veel voetbal met zich mee.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef PSVCL het volgende:
De eerste actie van Wanner in het PSV shirt...
[ x ]
Dat wordt genieten
Ik heb echt geen ontwikkelingen gezien hoor bij Bajrak. Heeft zelfs bij Jong nog niks laten zien. Scoort nu twee keer, maar dat waren goals van niks en verder alleen maar een circusact zonder rendement.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik kan je vast vertellen dat het een ander soort speler is dan Tillman. Tillman was (zeker in de laatste fase) vaak bepalend met doelpunten en/of directe assists; Wanner speelt iets meer vanuit de luwt wat dat betreft maar brengt wel onwijs veel voetbal met zich mee.
Wel blij met de (schijnbare) ontwikkeling van Bajraktarevic, want met het uitvallen van Plea en het vertrek van Luuk, Noah en Yohan is het wel belangrijk dat je doelpunten houdt in je selectie.
Dat laatste is ook een beetje sentiment op basis van 1 actie. Het is een jonge jongen die een actie durft te maken en schijnbaar een doelpunt kan maken. Daarnaast gebeurt er altijd iets als hij erin komt, zo begon Bakayoko uiteindelijk ook bij ons.. En wat betreft de geluksfactor van zijn doelpunt: Suarez heeft 500 van dit soort doelpunten gemaakt. Het is natuurlijk de kunst om je eigen geluk daarin een beetje af te dwingen door gewoon vaak in die positie te komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ontwikkelingen gezien hoor bij Bajrak. Heeft zelfs bij Jong nog niks laten zien. Scoort nu twee keer, maar dat waren goals van niks en verder alleen maar een circusact zonder rendement.
Die eerste goal was nooit richting goal gegaan als die niet werd aangeraakt (onvoorstelbaar dat die niet als eigen goal is geregistreerd) en die tweede kon hij alleen maar maken omdat hij al 10 minuten totaal uit positie liep te lanterfanten.
Verder vooral balverlies met domme trucjes.
Er waren wel meer dan 1 dommige actie. Verder met je eens hoor, het is allemaal te vroeg en hij brengt wel leven voorin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste is ook een beetje sentiment op basis van 1 actie. Het is een jonge jongen die een actie durft te maken en schijnbaar een doelpunt kan maken. Daarnaast gebeurt er altijd iets als hij erin komt, zo begon Bakayoko uiteindelijk ook bij ons.. En wat betreft de geluksfactor van zijn doelpunt: Suarez heeft 500 van dit soort doelpunten gemaakt. Het is natuurlijk de kunst om je eigen geluk daarin een beetje af te dwingen door gewoon vaak in die positie te komen.
Jongens terugkopen die 1 op 1 (kwalitatief) Lang en Tillman kunnen vervangen gaat je niet lukken, tenzij je 50 miljoen wil neerleggen. Dit (Bajraktarevic, van Bommel, Man) zijn wel een beetje de jongens waarvan we moeten hopen dat ze de stappen gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |