@Danny is dit waar?quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:21 schreef Jahr00n het volgende:
de hoge heren zullen het forum wel opgeschoond hebben en alle troep verwijderd hebben
Die kan ik me ook zo niet herinneren, maar de titel laat alvast veel beloven!quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nauw weet ik toch zeker dat ik een x aantal jaren geleden een geniaal topic had geopend met de titel:
Bukkende ruftende hufters en muffe sukkels in de bus
Maar die blijkt volgens de zoekfunctie hier niet te bestaan, welk woord je ook gebruikt.
Hoe kan dit??
Aha dat kan het verklaren...quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:18 schreef Hogwarts het volgende:
de zoekmachine is kapot ja toch omdat zo'n boeler ruzie had met de beheerder ja tog geen idee hoe of wat maarja zo is dat las ik op de fokforum
Ok houdoe he
Peace
Hogwarts
Flikkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Aha dat kan het verklaren...
maar wat is een boeler? Een boomer die de koeler staat?
Die mocht niet meer likken. @yvonne stopt likgate in de doofpotquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:18 schreef Hogwarts het volgende:
de zoekmachine is kapot ja toch omdat zo'n boeler ruzie had met de beheerder ja tog geen idee hoe of wat maarja zo is dat las ik op de fokforum
Ok houdoe he
Peace
Hogwarts
???quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pesto pesto pesto pesto pesto pesto.
De ijsbeer uit Hoogkerk?quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Was dat niet op ijsberen forum
mycroft is beperkt door de maker wegens ruimtegebrek tot enkel zoeken in topics tot ongeveer 10 jaar terugquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar die blijkt volgens de zoekfunctie hier niet te bestaan, welk woord je ook gebruikt.
Hoe kan dit??
Aha, hier hebben we wat aan. Vielen Dank!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mycroft is beperkt door de maker wegens ruimtegebrek tot enkel zoeken in topics tot ongeveer 10 jaar terug
KLB / Bukkende ruftende hufters en muffe sukkels in de bus komt uit maart 2013
FOK! heeft een eigenlijk erg beperkte inhouse zoekfunctie, die echter in dit geval wel werkt
https://zoeken.fok.nl/zoe(...)nde+ruftende+hufters
pesto pesto pestoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat heeft verduidelijking nodig maat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |