Porzie?? Huhquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denkie dan, besluit je uit een vlaag van miljeuvriendelijkeheid weer is sinds lange tijd het openbaar vervoer te nemen, of terwijl de bus dus in mijn geval dan.
Maar dat is dus eens maar nooit meer, ik ga voortaan wel weer gewoon met mijn ronkende schoongepoetste blikkie, met de sterio op tien.
Maar wat was dan het geval: in die 22 minute dat ik in de bus zat zat er dus ten eerste zo'n enorme nerd naast me die blikbaar zijn kleren niet op tijd verschoont, en ten derde een of andere malloot die staand zijn paraplu prongeluk laat vallen en bij het oprapen ervan dus een enorme scheet pcies in mijn gezicht liet waaien. Dus geeft mijn porzie maar aan fikkie de volgende keer, bah!
Wil je tandjes gaan tuffe? Komp maar mee naar buiten danquote:
aldus Berend Rinus Oekhoestquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dus een enorme scheet pcies in mijn gezicht liet waaien. Dus geeft mijn porzie maar aan fikkie de volgende keer, bah!
Hij deed t express , waarschijnlijk omdat je niet normaal kunt typenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denkie dan, besluit je uit een vlaag van miljeuvriendelijkeheid weer is sinds lange tijd het openbaar vervoer te nemen, of terwijl de bus dus in mijn geval dan.
Maar dat is dus eens maar nooit meer, ik ga voortaan wel weer gewoon met mijn ronkende schoongepoetste blikkie, met de sterio op tien.
Maar wat was dan het geval: in die 22 minute dat ik in de bus zat zat er dus ten eerste zo'n enorme nerd naast me die blikbaar zijn kleren niet op tijd verschoont, en ten derde een of andere malloot die staand zijn paraplu prongeluk laat vallen en bij het oprapen ervan dus een enorme scheet pcies in mijn gezicht liet waaien. Dus geeft mijn porzie maar aan fikkie de volgende keer, bah!
Wat weet hij daar nauw weer van op da moment. Ik heb ook geen ipad in de bus ofzo, dus da kon hij ook helegaar niet gezien hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hij deed t express , waarschijnlijk omdat je niet normaal kunt typen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |