Ah, ik ben benieuwd of ik de obscure nummers ken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog iets klaarstaan wat de anonieme luisteraar zal interesseren. En de anonieme luisteraar heeft een nogal obscuur 80s-nummers aangevraagd dat mij helemaal niets zegt. Het toeval wil dat ik ook nog een ander, obscuur 80s-nummer had klaarstaan, dus daar gaat het mooi bij passen.
Pet Shop Boys - Paninaro '95
Het is niet meer heel erg anoniem nu meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag was ik voor een anonieme luisteraar een lijstje met nummers aan het samenstellen. Toevallig op een bijzondere dag, want op 19 augustus 1981 liepen de twee leden van de formatie in kwestie elkaar bij toeval tegen het lijf in een elektronicawinkel.
Vandaag precies 30 jaar geleden bereikte dit nummer z'n hoogste positie in de Top 40:Pet Shop Boys - Paninaro '95
Overigens - echt erg om te moeten zeggen - hebben ze daarna solo nooit meer hoger gestaan. Alleen nog samen met Robbie Wiliams in 2007 (She's Madonna)
Anoniem blijven is nu eenmaal de modus operandi van deze userquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet meer heel erg anoniem nu meer.
Niks mis met obscuurquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had nog iets klaarstaan wat de anonieme luisteraar zal interesseren. En de anonieme luisteraar heeft een nogal obscuur 80s-nummers aangevraagd dat mij helemaal niets zegt. Het toeval wil dat ik ook nog een ander, obscuur 80s-nummer had klaarstaan, dus daar gaat het mooi bij passen.
Dat had ik wel zo’n beetje ingeschatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anoniem blijven is nu eenmaal de modus operandi van deze user
Zonder alarm had ik niet gehoord dat het PSB was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was "Paninaro" aanvankelijk een B-kant, van Suburbia, in 1986. Dit is een latere remake, die het zowaar nog tot Alarmschijf schopte in Nederland.
Dat komt omdat Chris Lowe een groot deel van de vocals doet; gesproken woord, weliswaar. "Paninaro" is trouwens een Italiaanse jeugdcultuur, met een bepaalde kledingstijl.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder alarm had ik niet gehoord dat het PSB was.
Real Life - Send Me An Angel '89
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Australische synthpop. Dit nummer is oorspronkelijk een paar jaar ouder, maar deze mix vind ik net wat fijner:Real Life - Send Me An Angel '89
Ja, dat. Als Melting het had gedraaid had ik het niet kunnen labelen @TTquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken de bandnaam wel en het gitaarspel komt me ook bekend voor
quote:Haagse band met in de producersstoel Golden Earring leden George Kooymans en Barry Hay. Ook Bertus Borgers doet mee. De naam van de band is afgeleid van een Amerikaanse bokser. Singles zijn 'Red Skies' en 'Into The Line Of Fire'.
Nou datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat. Als Melting het had gedraaid had ik het niet kunnen labelen @:TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |