Dit zou maar tegen mijn broek aanvliegen tijdens het fietsen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, extra grote naakslakken https://www.ad.nl/bizar/v(...)wat-is-dat~aefdd5d2/
[..]
Hahaha dat is zijn lust en leven.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Als je weer terug bent (over een week ofzo? maar dat is een wilde gok) blijf dan gewoon weg uit POL zodat we je hier niet steeds hoeven te missen.
Nee dat is zijn vriendin.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha dat is zijn lust en leven.
Hier komt die gewoon 5min de Ama’s buiten zetten.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er komen ook telkens weer nieuwe auto's aangereden dus soms is het ook daar op wachtenVorig jaar hadden we na lang getreuzel eindelijk de auto uitgekozen en de koffers al ingeladen tot er opeens een bijna nieuwe Ford Expedition Max aan kwam rijden. Dus snel daar achteraan om die mee te nemen
![]()
Handigquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar Belfast. Onderweg zo'n bordje voor een kasteel langs de snelweg. Aangezien we toch genoeg tijd hebben. Besloten om daar heen te rijden. Opeens geen bordjes meer. En Maps gaf ook geen kastelen in de buurt van waar we zaten aan. Dus toen maar weer opgedraaid en naar de snelweg teruggereden om het vervolg van de route op te pakken.
stond er geen naam op dat bordje ?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar Belfast. Onderweg zo'n bordje voor een kasteel langs de snelweg. Aangezien we toch genoeg tijd hebben. Besloten om daar heen te rijden. Opeens geen bordjes meer. En Maps gaf ook geen kastelen in de buurt van waar we zaten aan. Dus toen maar weer opgedraaid en naar de snelweg teruggereden om het vervolg van de route op te pakken.
Misschien wel,maar die hebben we allemaal niet geregistreerd.quote:
Cat is ook gewoon leuk gezelschapquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer op weg terug naar huis. Het was weer leuk, maar eigenlijk te kort.
klinkt een beetje als willem alexanderquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel,maar die hebben we allemaal niet geregistreerd.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
moster heeft sinds kort insta.
Dus ik had een story geplaats , weet niet meer precies wat maar het was iets grappigs. Bel ik haar vandaag, vraagt ze waarom ik dat naar heb gestuurd. Ik zei van ik stuur niets, ik plaats het op mijn instagram. Zegt ze ja maar ik vind het niet leuk![]()
Ik dus ik probeer haar weer uit te leggen dat ik het op MIJN insta plaats en ik niet rekening hou met wat zij wel en niet leuk vindt
Volgens mij snapt ze het nog steeds niet
Social media uitleggen is soms zo vermoeiend.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik had een story geplaats , weet niet meer precies wat maar het was iets grappigs. Bel ik haar vandaag, vraagt ze waarom ik dat naar heb gestuurd. Ik zei van ik stuur niets, ik plaats het op mijn instagram. Zegt ze ja maar ik vind het niet leuk![]()
Ik dus ik probeer haar weer uit te leggen dat ik het op MIJN insta plaats en ik niet rekening hou met wat zij wel en niet leuk vindt
Lolquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
ja zie ik haar wel doenquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Monster is zeker ook zo'n type dat reviews plaatst over de bezorging of dat ze het bestelde item nog niet hebben gebruikt.
Of een review bij een recept dat oma het anders maakte of dat ze geen [insert hoofdingrediënt recept] lusten dus dat ze niets heeft aan het recept
Ontvrienden dan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
heb haar ook welles een foto van een water monitor lizard hier in bangkok gestuurd want zze vroeg om foto's.
Zei ze ook ja die vind ik niet leuk
quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat vind ze dan wel leuk?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
heb haar ook welles een foto van een water monitor lizard hier in bangkok gestuurd want zze vroeg om foto's.
Zei ze ook ja die vind ik niet leuk
Kattenfilmpjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind ze dan wel leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |