Daar doelde ik met mijn ach dan ook op. Paniekerig renners aan de kant duwen en dan alsnog de sprint verliezen, niet best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag ook nog wel even teruggezet worden.
Als continentale renner kan die veel meer blijkbaar, in 2019 had ie ook zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Heeft in verleden aardig in kreukels gelegen, dat heeft hem zo'n 2-3 jaar gekostquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Pogacar is een totale meltdown nabij.quote:Met andere woorden, het was onmogelijk voor de pers om Urska Zigart ook maar één vraag te stellen, terwijl haar partner, Tadej Pogacar, het hele weekend aanwezig was bij de wedstrijd, aan haar zijde. De wereldkampioen droeg een shirt met de tekst "Geen foto's, geen opnames, alstublieft niet storen."
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is een totale meltdown nabij.
[ x ]
Maak alsjeblieft zoveel mogelijk foto's van hem.
Wanneer Chris Froome dit over je gaat zeggen moet je je echt zorgen gaan maken.quote:Chris Froome herkent zichzelf in Tadej Pogacar: “Mentaal was ik uitgeput”
Dank voor de tip. Inmiddels heb ik HBO aangeslingerd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:08 schreef wimderon het volgende:
Jeroen is terug van zijn verlof. Samen met Sep een prima duo.
Pakt hij daar een bidon van Vismaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is een totale meltdown nabij.
[ x ]
Maak alsjeblieft zoveel mogelijk foto's van hem.
quote:Mathieu van der Poel voegde onlangs de Renewi Tour (20-24 augustus) toe aan zijn programma. Dat hij deze rittenkoers op de weg betwist betekent niet dat hij dit najaar het mountainbiken overslaat, want hij staat ‘normaal gezien’ gewoon aan de start van het WK MTB in Valais. Tussendoor rijdt MVDP nog de Wereldbeker mountainbiken in Les Gets (31 augustus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |