Dit dus, ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Typisch dat die Pjaca in 20 minuten meer heeft laten zien dan Van Wolfswinkel in het hele seizoen tot nu toe.
Toegegeven, Rikkert loopt veel en werkt hard, maar het levert niets op.
Maar goed, weinig serieuze kansen gecreëerd, discutabele strafschop, makkelijke tegengoal. Puntje erbij en door naar de volgende.
Nee joh, dat was onzinquote:Op zondag 14 september 2025 14:09 schreef Makamba_ het volgende:
Binnen Twente zouden er verhalen gaan dat ze Oosting willen terughalen
Al zal dat vast niet gebeuren.
Dat zal ook bij 1 jaar blijven, dat kan niet anders.quote:Op maandag 15 september 2025 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Contract tot het einde van het seizoen. Vooruit dan maar, welkom en kww.
Wel deze: VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twentequote:Op dinsdag 16 september 2025 16:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Is er al een Twente is een parodie op een voetbalclub topic? @:onlogisch @:drizzt
Hij heeft een aflopend contract, die gaat echt niet duurder worden. Je moet nu hopen dat er in de winterstop een club komt en een redelijk bedrag biedt, anders loopt ie gratis de deur uit. Of je moet hem een nieuw contact aanbieden en voorlopig houden, maar dan heb je voor niks een nieuwe verdediger gehaald.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat gekut met Hilgers snap ik echt niet. Stel die gozer gewoon op. Als hij dan goed speelt zal hij ook duurder worden. En mocht ie vertrekken dan heb je alsnog een paar wedstrijden wat aan hem gehad.
Ik lees op ESPN:quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat gekut met Hilgers snap ik echt niet. Stel die gozer gewoon op. Als hij dan goed speelt zal hij ook duurder worden. En mocht ie vertrekken dan heb je alsnog een paar wedstrijden wat aan hem gehad.
Die knul zat met zijn gedachten al maanden bij een nieuwe club, kon het niet meer opbrengen om vol voor Twente te gaan, wilde weg, mocht weg, maar niemand kwam hem halen, daar zit je dan met je grote bekquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik lees op ESPN:
"De verdediger kan na dit seizoen transfervrij vertrekken en speelt niet zolang hij geen nieuw contract heeft getekend."
Wat een kutstreek en regelrechte chantage. Als dit voor een rechter komt gaat Twente helemaal nat.
Binnen een lopend contract genaaid worden omdat je geen volgend contract getekend hebt. Kom nou zeg.
Hij krijgt gewoon zijn salaris overgemaakt hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik lees op ESPN:
"De verdediger kan na dit seizoen transfervrij vertrekken en speelt niet zolang hij geen nieuw contract heeft getekend."
Wat een kutstreek en regelrechte chantage. Als dit voor een rechter komt gaat Twente helemaal nat.
Binnen een lopend contract genaaid worden omdat je geen volgend contract getekend hebt. Kom nou zeg.
En dat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon zijn salaris overgemaakt hoor.
Hij mag toch zelf bepalen of hij bijtekent of niet? Om hem daarvoor op de tribune te plaatsen is amateuristisch en dom; aangezien hij de beste CV is die jullie hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die knul zat met zijn gedachten al maanden bij een nieuwe club, kon het niet meer opbrengen om vol voor Twente te gaan, wilde weg, mocht weg, maar niemand kwam hem halen, daar zit je dan met je grote bekAchteraan aansluiten in de rangorde en laat op de training maar weer zien dat je graag voor Twente speelt.
Voor zover ik weet zit hij in z'n laatste contractjaar, en mocht hij tijdens de afgelopen transferperiode verhuurd worden als hij een jaartje bij zou tekenen; hij blij, Twente blij, een Franse club kwam vragen, maar het was al te laat want daar was de transferperiode al zowat afgelopen. Vervolgens wilde Mees niet bijtekenen, tja.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij mag toch zelf bepalen of hij bijtekent of niet? Om hem daarvoor op de tribune te plaatsen is amateuristisch en dom; aangezien hij de beste CV is die jullie hebben.
Je biedt een contract aan (en tekent een contract) van 4 jaar, dan kan je iemand toch niet 'verplichten' om bij te tekenen als zijn huidige contract nog loopt?
Oef, dat stukje had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 17 september 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat een Jan Streuer even oplegt aan John van den Brom dat hij Hilgers niet mag gebruiken vind ik anders wel een tikkie lachwekkend, dit kent geen enkele winnaar op deze manier. Of hij het niveau nu wel of niet heeft, en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat een Twente die jongen prima kan gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |