Huhquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de FC Twente-fans.
Hun misvormde beeld van deze selectie is bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Lukkien blijft toch bij Groningen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je een lijst hebt met Dick Lukkien en John van den Brom snap ik absoluut niet hoe je bij John uitkomt.
Denk dat dit de kern wel goed raakt. Ik snap het verwijt van Stijn ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:We hebben de matigste selectie in jaren die zelfs bij gebrek aan kwaliteit niet tot een vechtmachine gesmeed kon worden (als het niet mooi of goed kan, dan maar met strijd). Dáár heeft Oosting enorm lopen verzaken, propte de spelers vast vol opdrachten waardoor al het voetbal er uit geknepen werd en niemand meer iets durfde.
Als je zelfs wordt afgewezen door de assistent van Van Persie blijft er erg weinig over gok ikquote:Op woensdag 10 september 2025 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je een lijst hebt met Dick Lukkien en John van den Brom snap ik absoluut niet hoe je bij John uitkomt.
Dat wordt Fred Rutten uit zijn pensioen trekken.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:54 schreef mitt het volgende:
Geeft ook wel aan hoe weinig ex Twente spelers coaches zijn. Anders waren ze daar wel terecht gekomen, zo werkt de voetballerij wel.
Hans de Koning maar binnenhalen dan.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:54 schreef mitt het volgende:
Geeft ook wel aan hoe weinig ex Twente spelers coaches zijn. Anders waren ze daar wel terecht gekomen, zo werkt de voetballerij wel.
Daar zit wel wat creativiteit in ja. Ook wel hard nodig.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Positieve noot: Onze Noorse vriend kan wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |