En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Dit soort prive info gaan we natuurlijk niet lekker, dus er is geveegd
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
Ja dan heb je iets gemist. Porterenee en haar man zijn uit elkaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist? Zie dat nergens terug?
Lekker overtrokken reactie. Dit had helemaal niets met privacyschending of geheimhoudingsplicht te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
@Muurbloem7 had haar idd een pb op de socials gestuurd omdat ze op een hap werkt. Dat een hap alleen voor spoedgevallen is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
Hahaha dacht ik ook meteen. Maar is de schuld van snelweg natuurlijk bij haar 🙈quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM ‘nog nooit zoveel ingehaald via rechts’
Dat betekent toch ook dat je zelf te lang links blijft rijden?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn bericht was ook weg, maar ik schreef alleen dat ze ook een rondje kan wandelen, een beker melk kan drinken of een borrel kan nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
Jaaahhh dat dacht ik ook🤪quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik begreep hem als dat ze zelf steeds mensen rechts moest inhalen (wat niet moet natuurlijk... maar je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ok kan gebeurenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:27 schreef Deisyy het volgende:
De post van Muurbloem heb ik dus verkeerd begrepen en heb daardoor posts verwijderd wat niet nodig bleek. Sorry!
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Donna het volgende:
Onebrokegirl (misschien volgen jullie die ook wel) haar man heeft geen werk meer. Ze had een video daarover geupload en daarin zegt ze dat hij geen Nederlands spreekt (na tig jaren in Nederland, met een Nederlandse vrouw, een Nederlands gezin en een Nederlands kind dat naar een Nederlandse school gaat etc. etc.). Nu heeft ze die video geknipt en dat stuk dat haar man geen Nederlands spreekt eruit gehaald.![]()
70% van maximum dagloon toch? Dus kan zijn dat als je goed verdiende, dat je minder dan 70% overhoudt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
Hoezo klagen? Ze stelt toch alleen feiten en zegt dat ze nu wel weer echt wil gaan besparen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.quote:
Op quoten klikken in die betreffende post, de gehele tekst kopiëren en hier in een nieuwe reactie plakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
Nou, wat een onzin dat het dan maar eng zou zijn. Alsof iedereen uit het Noorden stress heeft zodra we naar beneden rijden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.
Onder het rode ‘je hebt geen recht om te reageren’ staat er een blauw balkje met ‘het bericht waar je op wilde reageren (klik hier om het bericht te kopiëren)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |