abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218516322
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218516332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Dit soort prive info gaan we natuurlijk niet lekker, dus er is geveegd
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
pi_218516369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
pi_218516409
Zo stond het niet in haar post, maar dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen.
pi_218516431
Porterenee heeft het in 1 of 2 storeys verteld een paar weken terug.
pi_218516432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Huh, heb ik iets gemist? Zie dat nergens terug?
Ja dan heb je iets gemist. Porterenee en haar man zijn uit elkaar.
pi_218516451
Onebrokegirl (misschien volgen jullie die ook wel) haar man heeft geen werk meer. Ze had een video daarover geupload en daarin zegt ze dat hij geen Nederlands spreekt (na tig jaren in Nederland, met een Nederlandse vrouw, een Nederlands gezin en een Nederlands kind dat naar een Nederlandse school gaat etc. etc.). Nu heeft ze die video geknipt en dat stuk dat haar man geen Nederlands spreekt eruit gehaald. _O- _O-
pi_218516466
quote:

[..]
Lekker overtrokken reactie. Dit had helemaal niets met privacyschending of geheimhoudingsplicht te maken.
pi_218516467
DBM ‘nog nooit zoveel ingehaald via rechts’

Dat betekent toch ook dat je zelf te lang links blijft rijden?
pi_218516488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
@Muurbloem7 had haar idd een pb op de socials gestuurd omdat ze op een hap werkt. Dat een hap alleen voor spoedgevallen is.
De andere geswifferde reacties weet ik niet, maar muurbloem heeft imo niets verkeerds gedeeld.
pi_218516489
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

Hahaha dacht ik ook meteen. Maar is de schuld van snelweg natuurlijk bij haar 🙈
pi_218516491
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mijn bericht was ook weg, maar ik schreef alleen dat ze ook een rondje kan wandelen, een beker melk kan drinken of een borrel kan nemen.
Maar begrijp nu dat het om een andere reactie ging?
Dacht ook al zo erg was mijn tekst toch niet?
pi_218516503
quote:

Jaaahhh dat dacht ik ook🤪
pi_218516511
quote:

Ik begreep hem als dat ze zelf steeds mensen rechts moest inhalen (wat niet moet natuurlijk... maar je begrijpt wat ik bedoel)
Moet zeggen dat we ook veel links rijders gezien hebben de afgelopen dagen 🤯 lekker op je gemakkie links... jij vakantie iedereen vakantie ofzo 😂🤷
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:27:06 #15
184769 crew  Deisyy
pi_218516587
De post van Muurbloem heb ik dus verkeerd begrepen en heb daardoor posts verwijderd wat niet nodig bleek. Sorry!
pi_218516599
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:27 schreef Deisyy het volgende:
De post van Muurbloem heb ik dus verkeerd begrepen en heb daardoor posts verwijderd wat niet nodig bleek. Sorry!
Ok kan gebeuren
pi_218516603
De fam Geertsen heeft toch nu wel een prachtige plek zo met uitkijk op dat riviertje.
Wat een rust vergeleken met dat hutje mutje
pi_218516627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Donna het volgende:
Onebrokegirl (misschien volgen jullie die ook wel) haar man heeft geen werk meer. Ze had een video daarover geupload en daarin zegt ze dat hij geen Nederlands spreekt (na tig jaren in Nederland, met een Nederlandse vrouw, een Nederlands gezin en een Nederlands kind dat naar een Nederlandse school gaat etc. etc.). Nu heeft ze die video geknipt en dat stuk dat haar man geen Nederlands spreekt eruit gehaald. _O- _O-
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
pi_218516634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
70% van maximum dagloon toch? Dus kan zijn dat als je goed verdiende, dat je minder dan 70% overhoudt.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:45:52 #20
382129 crew  Donna
pi_218516662
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hoezo klagen? Ze stelt toch alleen feiten en zegt dat ze nu wel weer echt wil gaan besparen?
pi_218516668
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
pi_218516670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jaaahhh dat dacht ik ook🤪
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:50:10 #23
382129 crew  Donna
pi_218516683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
Op quoten klikken in die betreffende post, de gehele tekst kopiëren en hier in een nieuwe reactie plakken.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:54:03 #24
382129 crew  Donna
pi_218516705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.
Nou, wat een onzin dat het dan maar eng zou zijn. Alsof iedereen uit het Noorden stress heeft zodra we naar beneden rijden.

File rijden op 4 of meer banen komt hier inderdaad niet of maar weinig voor, maar nogal flauw om dan te zeggen dat het dan meteen maar eng is.
pi_218516723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Onder het rode ‘je hebt geen recht om te reageren’ staat er een blauw balkje met ‘het bericht waar je op wilde reageren (klik hier om het bericht te kopiëren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')