SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Lovely
Beetje de hete dagen door gekomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, jij durftquote:
Nou hier was het binnen wel vol te houden, buiten was het 30 graden.
Heb mij een paar dagen opgesloten in huis, kon trouwens ook niet weg want mijn scoot is kapoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren 14 km gelopen
De helft binnen en in de avond nog buitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Goedemorgen Lilakquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh lovely in het paars![]()
En goedemorgen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh hier 27 met wat wind. Maar nog wel warmquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, jij durft
Nou hier was het binnen wel vol te houden, buiten was het 30 graden.
Heb mij een paar dagen opgesloten in huis, kon trouwens ook niet weg want mijn scoot is kapoet
Gelukkig is het komende dagen niet zo warm meer..
Ojee, kan die wel gemaakt worden?
27 is ook warmquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 07:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh hier 27 met wat wind. Maar nog wel warm
Gelukkig is het komende dagen niet zo warm meer..
Ojee, kan die wel gemaakt worden?
Ja moet een nieuwe motor in, die is besteld ,maar duurt evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En in net weekend wordt er niets geleverd of gemaaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
27 is ook warm
Ja moet een nieuwe motor in, die is besteld ,maar duurt even
Mooi kut welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
9h balen hoor, hopelijk toch wel volgende week al binnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
27 is ook warm
Ja moet een nieuwe motor in, die is besteld ,maar duurt even"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wacht pas drie weken, maar krijg volgende week wel een leenscootquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
9h balen hoor, hopelijk toch wel volgende week al binnen
3 weken geleden deed hij het niet, iemand geweest heeft iets gedaan en deed hij het weer, maar er werd wel bij gezegd hij kan zo maar ineens weer niet starten.
Gelukkig heeft hij het 2,5 week gedaan tot donderdag toen was het gebeurd,
Moet een nieuwe motor in en die is besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dan kan je gelukkig nog wel op padquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wacht pas drie weken, maar krijg volgende week wel een leenscoot
3 weken geleden deed hij het niet, iemand geweest heeft iets gedaan en deed hij het weer, maar er werd wel bij gezegd hij kan zo maar ineens weer niet starten.
Gelukkig heeft hij het 2,5 week gedaan tot donderdag toen was het gebeurd,
Moet een nieuwe motor in en die is besteld
Neee, nu niet meer, maandag krijg ik bericht wanneer ik de leenscoot krijg,.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan kan je gelukkig nog wel op padWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
burnouts gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja. Allemaal zwarte rubberstrepen in de straat...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Donuts draaien voor de supermarktHow can I make this topic about me?![]()
Hoe hard zou je zo'n scooter kunnen laten gaan als je m opvoert?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
best hard wel.
Snel genoeg om de pizza niet koud te laten worden en op tijd thuis te zijn.How can I make this topic about me?![]()
Vroeger kon je ze zonder al te veel moeite naar de 80 km/u krijgen zonder er een andere cylinder op te zetten. Geen idee hoe makkelijk huidige viertaktjes op te voeren zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe hard zou je zo'n scooter kunnen laten gaan als je m opvoert?🐙![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat op de vroege ochtend.... Het is wat![]()
![]()
![]()
Ja dan ben je nog niet zo wakker schijnbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat op de vroege ochtend.... Het is wat
![]()
Dat is... Zoveel meer dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kon je ze zonder al te veel moeite naar de 80 km/u krijgen zonder er een andere cylinder op te zetten. Geen idee hoe makkelijk huidige viertaktjes op te voeren zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: