https://www.nu.nl/muziek/(...)n-in-chemokuren.htmlquote:Gerard Cox is ongeneeslijk ziek. Bij de zanger is uitgezaaide slokdarmkanker vastgesteld, meldt hij zaterdag aan het AD.Cox heeft besloten zich niet te laten behandelen.
Cox voelde zich eind juli "ineens ontzettend beroerd en slap", vertelt hij aan de krant. Hij was tien kilo afgevallen en kreeg de diagnose na een onderzoek in het ziekenhuis.
Na nana nanaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
Oh, we kunnen ook meezingen.
Allemaal!
Iedereen gaat losquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Na nana nana
Na nana nanana nana
Na nanana na na nanana nana
Na nana na nana nanananananana
Bekijk deze YouTube-videoquote:
geen idee, wie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik werd vanmorgen ook wakker met keelpijn, dus dit komt wel heel dichtbij.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met die bontjas voor Nel mogen ze ook wel wat haast maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten ze hem dan toch nog even groepschef maken nu het nog kan.
Het debuut met Marina de Graaf. 40 jarige vent neukt met 14 jarig meisje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:16 schreef potjecreme het volgende:
Is hij van die film waar een familie vriend verliefd wordt op de dochter van de familie?
Joke is ook al geruime tijd ziek. Parkinson.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:13 schreef TLC het volgende:
Arme Joke ook, ik vraag me af hoe t dan met haar verder gaat
Daarom juist, Gerard zorgde voor Jokequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Joke is ook al geruime tijd ziek. Parkinson.
Tja, in feite begint dat al direct na de geboorte.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:26 schreef Nober het volgende:
Ohja joh? We zijn allemaal op weg naar de dood. #rotterdamsrelativeren
Over haar had ik ook wel gedachtes in mijn jeugd tijdens Vrouwenvleugelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het debuut met Marina de Graaf. 40 jarige vent neukt met 14 jarig meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |