SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Gooien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat gaat ze er vervolgens mee doen?
In elkaar stompen en opnieuw draaien?![]()
Op de markt verkopen voor 50 cent?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gooien?
In elkaar stompen en opnieuw draaien?![]()
Moet beetje voorsprong opbouwen, volgende week neem ik weer even fok pauzeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Why does it always rain on me?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Why does it always rain on me?
Bliksems!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
And let it all
Raaaaaaaaain on me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Now I think I know what you tried to say to me![]()
![]()
Fok vakantie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet beetje voorsprong opbouwen, volgende week neem ik weer even fok pauzeSame shit, different day
SC hopper present![]()
How you suffered for your sanityquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Now I think I know what you tried to say to me![]()
![]()
Stopweekquote:
Is over het algemeen niet gunstig voor mijn humeur
En aangezien niemand van jullie mij van chocolade stuurt om me koest te houden
Kan ik maar beter preventieve maatregelen nemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
How you suffered for your sanity
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
And how you tried to set them freequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
How you suffered for your sanity
[ link | afbeelding ]
They did not listen
They did not know how
Perhaps they'll listen nowHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En voel je je daarna beter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stopweek
Kan ik maar beter preventieve maatregelen nemenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het liefst wil ik stoppen met de hormonen maar ben ook doodsbang of ik dat mentaal aankanquote:
Dus wacht liever tot ik bij een psychiater ben geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heavy stuffquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het liefst wil ik stoppen met de hormonen maar ben ook doodsbang of ik dat mentaal aankan
Dus wacht liever tot ik bij een psychiater ben geweest
Same shit, different day
SC hopper present![]()
geeft @dud0r je dan ook geen chocola?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stopweek
Kan ik maar beter preventieve maatregelen nemen![]()
![]()
![]()
Ik heb Milka witte chcolade voor je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stopweek
Kan ik maar beter preventieve maatregelen nemenHow can I make this topic about me?![]()
Volgens mij krijg je die keihard naar je harses toe geslingerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb Milka witte chcolade voor je.![]()
![]()
Die is doodsbang voor een complete weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
geeft @:dud0r je dan ook geen chocola?![]()
Nee grapje hij is best goed in proberen te mitigeren
Maar heb dan van die dagen dat hij over mijn rug kriebelt en ik zoiets heb van raak me gewoon niet aan
Terwijl ik dat normaal kei fijn vind
Of ik heb gekke dromen over dat hij eten niet deelt dus dan ben ik nadat ik wakker ben geworden eerst een half uur onredelijk boos
Ik weet gelukkig dat het onredelijk is
Meestal eten we ook iets van biefstuk en ander rood vlees die week, helpt ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: