Jij denkt dat Trump onze vriend is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien was mijn uitleg onduidelijk?
Proost ouwe reusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind best allemaal. Kga bierdrinken. Zie morgen wel wat de uitkomst is.
We hebben kunnen zien dat het echt gebeurt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:23 schreef Zorro het volgende:
Dus nu krijgen we een paar uur herkauwen van de aankomst en wat mensen die hun uit de duim gezogen verwachtingen mogen vertellen totdat uiteindelijk de persconferentie plaatsvindt?
Het zal je niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wij hebben weekend, hun nog nietquote:
Eerlijk gezegd, dat weet ik niet zeker.quote:
Vooral namens hemzelf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, dat weet ik niet zeker.
Alleen zijn wij VS en EU het westen. En Trump regelt dit namens het westen.
Ja wat dachten die lui dan? Dat het hele gesprek op TV kwam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
wtf was dat![]()
een hele hoop geschreeuw vanuit de pers. het leek erop alsof de pers daarna weggestuurd werd? De stream ging uit.
Bekijk deze YouTube-video
In het belang van zichzelf en de VS.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen zijn wij VS en EU het westen. En Trump regelt dit namens het westen.
"Het Westen" is morsdood joh. Het is tegenwoordig ieder machtsblok voor zich. En de EU is geen machtsblok van betekenis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen zijn wij, de VS en EU, het westen. En Trump regelt dit namens het westen.
Trump regelt dit namens Trump en de VS. Die ziet Europa graag kapot gaan en verdeeld raken, geeft hij genoeg hints voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen zijn wij, de VS en EU, het westen. En Trump regelt dit namens het westen.
Proostquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Zo werkt dat niet Klaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat er nu in Rusland zou moeten gebeuren is dat er een STAATSGREEP tegen putin zou moeten plaatsvinden
Ik STEL het volgende voor aan de russische krijgsmacht
Als putin terugvliegt dat zijn vliegtuig niet meer op een vliegveld kan landen
[poll=9167]
Zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En het westen, Europa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In het belang van zichzelf en de VS.
Alsof ze dat kunnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Rusland mag niet héél Oekraine innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |