Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond uit eten voor mijn verjaardag
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je jarigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Station. Koffie en een broodje zijn aan boord. Het regent hier zelfs een beetje. En de warmte is ook compleet verdwenen. Blij dat ik een trui ingepakt heb. En hopelijk knapt het weer nog wat op want zo is het maar niks.
Ja, ook hoiquote:
Some say...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zou wel wat zijn, wanneer STIGS in februari jarig is, maar het nu pas viert...
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuwquote:
Rawr.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuw
je moest blijkbaar een afpraak maken en ben weer terug gefietst en heb een zalfje bij het kruidvat gehaald, maar ik heb het goed te pakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje karzaiga je naar de dokter?
Ik had gedroomd dat de Russen kwamenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Dus... die meeting was precies zo nutteloos als voorspeld.
Behalve voor Putin, die wint.
Nee, dat is @essnhillsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuw
Bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essie is een Tijger, geen leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |