"Als er morgen geen wapenstilstand is ben ik boos"quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was te verwachten, Trump heeft ook niets te bieden
Sinds Donnie president is is mijn vakantie wel een stuk goedkoper geworden. Toen ik mijn tickets boekte stond de koers nog op ¤1 - $1,02, inmiddels is dat $1,17quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als er morgen geen wapenstilstand is ben ik boos"
"Als het niet gaat zoals ik wil loop ik weg!"
vijf minuten later
"Ja meneer Poetin goed meneer Poetin anders nog iets van uw dienst meneer Poetin?"
Ja mijn biljetjes worden ook wat minder prijzigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds Donnie president is is mijn vakantie wel een stuk goedkoper geworden. Toen ik mijn tickets boekte stond de koers nog op ¤1 - $1,02, inmiddels is dat $1,17![]()
Dotjequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Hey mschol
[..]
Hey Stig
Omdat jij altijd van die dure biljetjes koopt, dan valt die paar tientjes verschil ook niet zo opquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn biljetjes worden ook wat minder prijzigMaar echt veel schelen doet het nog niet
Nee bovendien ben ik die vaak alsnog kwijt aan inklaringskostenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij altijd van die dure biljetjes koopt, dan valt die paar tientjes verschil ook niet zo op
Al in Lunteren?quote:
Waarschijnlijk goedkoper om er heen te vliegen en het niet in te klarenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bovendien ben ik die vaak alsnog kwijt aan inklaringskosten
Poetin heeft ook nog even uitgelegd dat Trump in 2020 glansrijk de verkiezingen had gewonnen, maar dat die verkiezingen gestolen zijn door fraude met poststemmen. Met Trump was de oorlog nooit begonnen in 2022 volgens Poetin. Echt fijn dat een dictator gaat uitleggen hoe je verkiezingen moet houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als er morgen geen wapenstilstand is ben ik boos"
"Als het niet gaat zoals ik wil loop ik weg!"
vijf minuten later
"Ja meneer Poetin goed meneer Poetin anders nog iets van uw dienst meneer Poetin?"
Al sinds gisterenquote:
Ha lekker genieten dan maar.quote:
Gaat lukkenquote:
Vanavond uit eten voor mijn verjaardagquote:
O gefeliciteerd lieve Stigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond uit eten voor mijn verjaardag
quote:
Ik blijf dan steeds denken aan die reclame van Even Apeldoorn bellen ....quote:
Ik ook niet, alleen als ik bami bij de Chinees haalquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat eet en koop ik vrijwel nooit...
Dit had ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat blijkbaar wat mis met mijn plaatjeshost. FTP kan wel maar HTTPS niet. Hoewel als je hem quote en je klikt dan op afbeelding dan lukt het weer wel.
Niet alleen op fok maar ook elders dus het zal wel. Na het weekend verder.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je jarigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Station. Koffie en een broodje zijn aan boord. Het regent hier zelfs een beetje. En de warmte is ook compleet verdwenen. Blij dat ik een trui ingepakt heb. En hopelijk knapt het weer nog wat op want zo is het maar niks.
Ja, ook hoiquote:
Some say...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zou wel wat zijn, wanneer STIGS in februari jarig is, maar het nu pas viert...
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuwquote:
Rawr.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuw
je moest blijkbaar een afpraak maken en ben weer terug gefietst en heb een zalfje bij het kruidvat gehaald, maar ik heb het goed te pakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje karzaiga je naar de dokter?
Ik had gedroomd dat de Russen kwamenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Dus... die meeting was precies zo nutteloos als voorspeld.
Behalve voor Putin, die wint.
Nee, dat is @essnhillsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ook maagd was, als sterrenbeeld, maar je bent een leeuw
Bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Essie is een Tijger, geen leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |