Supquote:
Dan moet je weer probeer uit dat dal te klimmenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de winter wel weer oppakken
Dat is niet een updatequote:
Of trapjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel veel stapjes maken zonder overbelasting
Op de maat wel.quote:
Ik zie er als een berg tegenopquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je weer probeer uit dat dal te klimmen
Je vaardigheden gaan wel rap bergafwaarts als je het lang blijft uitstellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zie er als een berg tegenop
Gewoon rustig beginnen en niet gelijk de top willen bereikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zie er als een berg tegenop
zou je ook militairen kunnen bestellen?quote:
die stonden niet op het menuquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou je ook militairen kunnen bestellen?
ja dat vrees ik ook... geen krokant randje te vindenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die stonden niet op het menu
denk ook dat die wat taaier zijn
Trots op jou.quote:
Deze post is ook misluktquote:
toen ik klikte werd er 1 seconde wat gecheckt (soort cloudflare ofzo?) en schoot daarna door naar plaatjequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat blijkbaar wat mis met mijn plaatjeshost. FTP kan wel maar HTTPS niet. Hoewel als je hem quote en je klikt dan op afbeelding dan lukt het weer wel.
Niet alleen op fok maar ook elders dus het zal wel. Na het weekend verder.
Ms weet je vader ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat blijkbaar wat mis met mijn plaatjeshost. FTP kan wel maar HTTPS niet. Hoewel als je hem quote en je klikt dan op afbeelding dan lukt het weer wel.
Niet alleen op fok maar ook elders dus het zal wel. Na het weekend verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |