SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daar lijkt het niet op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet toevallig verschillende postNL accounts met verschillende mails?
Gohquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Er komt hier ineens de hele tijd een vervelende kat in mijn tuin om ruzie te zoeken met mijn kat maar als ik de kat probeer weg te jagen reageert hij agressief naar mij.
het voertuig van een bijvoeglijk klaagwoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat is een fiets?
*kijkt naar TT*
Ik probeer iets meer op lage intensiteit te sporten. Het is iets wat je eigenlijk vrij weinig hoort, maar het is extreem belangrijk als je beter wil worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Zo nu en dan doe ik rondjes a 1 uur 15 oid op een gewone sportieve Trek fiets met 8 versnellingen.
Een vervoersmiddel waar de Stig ooit van verloren heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat is een fiets?
*kijkt naar TT*
Duur en uithoudingsvermogen zijn belangrijker dan piekbelastingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer iets meer op lage intensiteit te sporten. Het is iets wat je eigenlijk vrij weinig hoort, maar het is extreem belangrijk als je beter wil worden.
En nu kan het nog. Straks ben ik weer veroordeeld tot exclusief de sportschool.
Met een uitstekend beloningssysteem!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer iets meer op lage intensiteit te sporten. Het is iets wat je eigenlijk vrij weinig hoort, maar het is extreem belangrijk als je beter wil worden.
En nu kan het nog. Straks ben ik weer veroordeeld tot exclusief de sportschool.
Maar de manier om je uithoudingsvermogen te verbeteren is niet wat heel veel mensen denkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duur en uithoudingsvermogen zijn belangrijker dan piekbelasting
Gewoon zo hard je best doen dat je 3 dagen spierpijn hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de manier om je uithoudingsvermogen te verbeteren is niet wat heel veel mensen denken
LIEF KLEIN TIJGERTJE HAD EEN VLIEGJE OP HAAR NEUSquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa
Zijn zojuist gepasseerd
gewoon nog aggressiever reagerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Er komt hier ineens de hele tijd een vervelende kat in mijn tuin om ruzie te zoeken met mijn kat maar als ik de kat probeer weg te jagen reageert hij agressief naar mij.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIEF KLEIN TIJGERTJE HAD EEN VLIEGJE OP HAAR NEUS
Ja, dus niet dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zo hard je best doen dat je 3 dagen spierpijn hebt.
Met klimmen is het ook wel beetje hetzelfde. Je kunt eigenlijk beter de iets eenvoudigere routes perfect uitvoeren dan op pure kracht de lastigere routes doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dus niet dat.
Ik kan het benodigde tempo amper zwemmen zo langzaam is het
Heel veel stapjes maken zonder overbelastingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de manier om je uithoudingsvermogen te verbeteren is niet wat heel veel mensen denken
Tijger!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens die kant op.
Ben je weer begonnen met klimmenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens die kant op.
Ben al een jaar niet geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met klimmen is het ook wel beetje hetzelfde. Je kunt eigenlijk beter de iets eenvoudigere routes perfect uitvoeren dan op pure kracht de lastigere routes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |