wat is dat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jij hebt zeker nooit een footjob gehad
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Als je niet tevreden bent over het formaat en de vorm dat je naar Turkije vliegt om voor een paar duizend euro ze mooier te makenquote:
Rot op! Stop de haat, stop deze terror. Ik trek dit niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ontopic: ik weet niet exact waarom er mensen zijn met een voetfetish. En wat hen dan beweegt, of waarom ze het zo leuk/lekker vinden.
Maar op een bepaalde community zijn er meer dan 500.000 users die dat hebben aangevinkt als fetish, met de dingen als licking feet en kissing feet nog niet eens meegeteld.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Van een handjob krijg je ook geen handenfetishquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:05 schreef Sally het volgende:
Ach, no kinkshaming. YKINMKBYKIOK.
Al mogen ze best mijn voetjes aanbidden hoor
Het is volgensmij een van de meest voorkomende kinks, en dan vooral bij mannen van wat ik begrijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even ontopic: ik weet niet exact waarom er mensen zijn met een voetfetish. En wat hen dan beweegt, of waarom ze het zo leuk/lekker vinden.
Maar op een bepaalde community zijn er meer dan 500.000 users die dat hebben aangevinkt als fetish, met de dingen als licking feet en kissing feet nog niet eens meegeteld.
Heb ik met hoge laarzen en dan naakt op je knieën de laarzen likken en ermee in je ballen getrapt worden. Echt enorm geil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
Een naakte voet vind ik niks, maar in mooie hoge hakken kan het erg sexy zijn.
Ok niet zo sexy dat ik er opgewonden van raak, maar het is wel een mooi plaatje soms zeg maar. Zou me er alleen niet bij aftrekken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |